• Hee!

    Ik ben nu ongeveer een weekje ziek. Voorhoofdholte ontsteking. Dus ik mag voorlopig niet naar school.

    Maar morgen hebben wij, ons groepje van een project de presentatie. Het is iets waar we heel lang voor gewerkt hebben. Maar ik kan daar dus niet bij zijn. Dus moeten ze het zonder mij en nog een ander meisje doen.

    Een meisje is nu dus boos op mij. Ze vind dat ik hun in de steek laat.

    Vinden jullie dit ook? Dat ik hun in de steek laat?

    Btw, dat andere meisje, heeft nog nooit geholpen. Die is altijd ziek, of weg.


    Tears falling down because you break my heart...

    Nee, je laat ze niet in de steek. Jezus, wat een hoeren >< Kan jij er wat aan doen dat je ziek bent? Moeten het ze maar lekker zelf doen!

    Beterschap btw. :]


    Underdog, just look at the mess you made.

    Je laat ze niet in de steek! Je bent ziek, je kan nou eenmaal niet komen. PUNT. Ik vind dat ze daar niet moeilijk over moeten doen hoor, en als je er zelf graag bij wil zijn kan de presentatie misschien verzet worden?

    Dat meisje moet niet zeuren.


    You have no idea.

    NEE je laat ze NIET in de steek
    kan jij er wat aan doen dat je ziek bent


    Gilles (ll)

    (...)


    Idd! En dan extra veel huiswerk opgeven, omdat we zogenaamd niet goed geluisterd hebben. Of als de leraar 10min. later binnenkomt, en dat de klas dan 10min. moet nablijven >.<


    Echt heah, die leraren zijn stuk voor stuk allemaal het zelfde... >_<


    Your Words They Eat Right Through Me...

    tuurlijk niet. sinds wanneer kunnen mensen er iets aan doen als ze ziek worden?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hallo, je kan er toch ook niks aan doen dat je ziek bent? Kan je toch ook niks aan doen dat je niet op school komt. Stel dat zij het zelf was geweest, dan kwam ze toch ook niet?

    Eva


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Eh, nee? Sorry hoor, maar dat vind ik wel even een potje heel egoïstisch van dat meisje. Kan jij er wat aan doen dat je ziek bent! Dan vraagt ze maar om uitstel zeg.
    Djiezus.


    Life is hard and then we die

    je laat ze niejj in de steek je kan er togg nixx an doen dat je ziek ben???!!!

    als dat mens gaat zeiken gwn de smoel dicht slaan!!!

    en je er egt nixx van aantrekke!!!

    Tuurlijk laat je ze niet in de steek! Wat denkt dat kind wel niet. Je bent ziek, daar kun je niks aan doen! Hoe reageerd ze als je zegt dat je ziek bent, of vertel het de andere kinderen die meedoen met de presentatie.


    I live for the applause, you will die for it.

    Je bent ziek. Je moet thuisblijven om te herstellen.
    Zij zou toch ook niet naar school komen voor een presentatie terwijl ze ziek is en daardoor risico loopt nog zieker te worden?


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Je kan er niets aan doen als je ziek bent. Ziek is ziek, toch? Je laat ze niet in de steek. Als zij ziek waren, dan zouden ze ook niet naar school gaan, denk ik.
    Ziek naar school gaan doen alleen gekken zoals ik. Maar écht, je word er niet altijd blij van. Dus blijf thuis, en ziek uit.
    Beterschap!

    Djeezes :S tuurlijk laat je hun niet in de steek Ö je bent ziek, je gezondheid is dus wel belangrijker dan school e :O
    Veel beterschap e :D
    xx


    Moving on but never letting go

    Zeg ze maar dat Aurelia heeft gezegd dat met een voorhoofdsholteontsteking naar school gaan klote is en gevaarlijk voor gezondheid. Weegt een fucking presentatie op tegen de gezondheid - een van de belangrijkste menselijke waarden - van een mens? Nee.
    I can tell you, heb dat zelf een keer gedaan: alleen omdat ik gewoon naar school MOEST. Ik kon door de pijn gewoon geen halve straat uitfietsen, had koorts en zat half te slapen onder biologie. Dat was een van de domste beslissingen die ik had gemaakt. Uiteindelijk werd ik door 3 bezorgde leerlingen naar huis gebracht, ze weigerden me alleen te laten gaan. En maar bonken dat die kop deed.


    No growth of the heart is ever a waste

    Zeg ze maar dat Aurelia heeft gezegd dat met een voorhoofdsholteontsteking naar school gaan klote is en gevaarlijk voor gezondheid. Weegt een fucking presentatie op tegen de gezondheid - een van de belangrijkste menselijke waarden - van een mens? Nee.
    I can tell you, heb dat zelf een keer gedaan: alleen omdat ik gewoon naar school MOEST. Ik kon door de pijn gewoon geen halve straat uitfietsen, had koorts en zat half te slapen onder biologie. Dat was een van de domste beslissingen die ik had gemaakt. Uiteindelijk werd ik door 3 bezorgde leerlingen naar huis gebracht, ze weigerden me alleen te laten gaan. En maar bonken dat die kop deed.


    Inderdaad. Dat voel ik nu >.<
    Ik kon ook echt niet meer op school komen. Toen op de terugweg naar huis zat ik gewoon met tranen op de fiets. Ik was gewoon kapot. O_O


    Tears falling down because you break my heart...

    Je laat ze toch helemaal niet in de steek,
    ik ben nu ook ziek, en morgen hebben we ook zoiets met een groepje,
    maar ik kan er niet aandoen dat de dokter zegt dat ik thuis moet blijven omdat ik niet naar school mag,
    als zij daar kwaad om zijn kan jij er niets aan doen,
    het is niet jou schuld,
    je word niet expres ziek toch?

    En over dat meisje,
    ik vind niet dat ze kwaad op jou moet zijn,
    als je hebt meegewerkt,
    maar dan bij de presentatie zelf ziek bent,
    terwijl zij altijd ziek of weg is,
    dus trek je niets van haar aan!