• Iku was als baby heel vervelendxD
    Als ik iets voorgeschoteld kreeg spuugde ik het meteen weer uit.En ik huilde altijd in de nacht zodat m'n ouders ni konden slapen.Kortom: ik was een engeltje x']


    En jullie?(baby)


    Je bent nooit uitgeleerd.

    Ik sloeg altijd in myn taart. Of ik drukte me hoofd er in ! x'] Ook huilde ik heeel veel Ö

    x'] Lekker irritant babytje duss:P


    Sometimes it's best not to care.

    Ik was rustig,stil en als ik viel stond ik zo weer op zonder te huilen,ik was hel rustig. Serieus,dat is nu wel anders --'

    Haha, leuk topic ^^
    Ik was echt ongelóóflijk lelijk en had de hele dag mijn ogen en mond wijd open. Echt in zo'n stand van totale verbazing xD Heb er pas nog een foto van gezien.


    I clicked my heels and wished for you.

    Ik huilde heel veel, En als ik wat gegeten had zat het allemaal rond mijn mond,Oja,en ik liep altijd naakt door de tuin samen met mijn broer - ik was 2 okay :x -

    smeerkees ;D

    Ik was babyisch.


    Innocence.

    Ik was stil, maar niet saai :Y) Allé, da zeggen mijn ouders toch :) En, mijn eten at ik meestal op, en 's nachts werd ik amper wakker. (lol) Dus, ik denk dat ik wel een vrij gemakkelijke baby was :P


    007

    Ik was een lievertjje^^


    *He's the one.

    Ik was lief hoor.

    Ik trok alleen aan mammas haren en kroop achter de hond aan om zijn mand in te pikken en dan in slaap te vallen.

    En ik gooide met vnalles.



    Lief toch :3


    You have no idea.

    Ik was verlegen en iedereen vond mij echt een snoesjexD

    Ik was een engeltje [á]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik was een gestroopt konyn xD
    zegt m'n ma toch
    ik was heel mager (1.9kg ofzo) en ze zeggen ook dat je me bijna op een vinger kon dragn xD
    maar dat komt denk ik omdat m'n mam haar moederkoek is is afgebroken en geen enkele geneacoloog had dat gezien >< xD
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Ik was heeeel lief!
    Ik huilde amper ^^
    zie je,
    ergens ben ik wel lief..


    i can't pretend you're nothing special

    Klein ;3
    & ik huilde niet veel, ik was echt gemakkelijk.
    En heel sociaal, ik wou bij iedereen op schoot.
    Maar een fopspeen wou ik nooit x]

    Te klein, schattig, bolle wangetjes en muziekaal :Y)


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    ik schijn makkelijk te zijn geweest en ik jankte bijna nooit


    I'll take you to another world