• Iku was als baby heel vervelendxD
    Als ik iets voorgeschoteld kreeg spuugde ik het meteen weer uit.En ik huilde altijd in de nacht zodat m'n ouders ni konden slapen.Kortom: ik was een engeltje x']


    En jullie?(baby)


    Je bent nooit uitgeleerd.

    Ik was rustig & huilde niet veel. Dus ze mochten wel blij zijn met zo'n baby als mij :Y)


    What you see, is what you get.

    ik sliep altijd

    Zeeeer dik. Ik moest op dieet als baby. ö Blijkbaar at ik extreem veel. x'D En voor de rest, was ik braaf ofzo. ;D

    Ik jankte veel en spuugde mijn speen altijd uit en smeet die daarna de hele kamer rond. :Y)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Een vreselijk iemand.
    Ik huilde al als iemand anders me vastpakte die niet mijn moeder was. Zelfs als mijn vader me vastpakte!
    Voor de rest heel verlegen zoals altijd, maar ook spelen en brabbelen tegen mijn tweelingzus.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    druk &dik
    &ik maakte me zus altijd aan het lachen^^


    it's cool to know nothing.

    Ik was mollig. Terwijl ik nu allesbehalve dat ben. :')
    En ik was best wel schattig. n_n


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Ik huilde gwn de hele dag door, en ik werd hysterisch als ik een man in een witte schort ng maar zag. :')


    A. ikmisje.

    Toen ik twee jaar was at ik niets. Geen groente, niets. (is niet veel veranderd maargoed 8D)
    Ik ben nooit kaal geweest, ben geboren met een kop vol haar.
    Er lagen twee Esmee's op de afdeling en ik werd de 'Esmee met het grote haar' genoemd. (;
    Ik was heel ondeugend. Iedereen vond mij schattig. >_<


    -

    Zeeeer dik. Ik moest op dieet als baby. ö Blijkbaar at ik extreem veel. x'D En voor de rest, was ik braaf ofzo. ;D



    Ik at gewoon helemaal niet. (:


    -

    rustig, huilde bijna nooit, schattig


    It's heavy but you are not the only one

    Ik was een liefkind. Ik sliep heel de dag door, tot mijn 2 jaar. Ik huilde nooit en lachte veel. Alleen bij het eten was ik lastig. Ik lustte niets. Maar dan ook echt niets, zelfs geen melk.

    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=106912

    That's me (baby)


    It's heavy but you are not the only one

    Vreselijk.
    De eerste paar weken heb ik bijna alleen maar gehuilt. Of van de honger of van de buikpijn, want ik was allergisch voor melk:'). En het duurde 2 weken ofzo voor ze dat door hadden. Daarna kreeg ik iets te eten wat verdacht veel op cement leek:')
    En bij mijn geboorte was ik nog bijna dood ook omdat ik de navelstrenk om mijn nek had gewikkeld(lol)


    If you want me to listen, whisper...

    ik was een kut baby


    ' niks is wat het zijn moet '