• Iku was als baby heel vervelendxD
    Als ik iets voorgeschoteld kreeg spuugde ik het meteen weer uit.En ik huilde altijd in de nacht zodat m'n ouders ni konden slapen.Kortom: ik was een engeltje x']


    En jullie?(baby)


    Je bent nooit uitgeleerd.

    Ik leek op een pop zeggen m'n ouders. :')
    Ze hoefde me maar ergens neer te zetten en ik bleef gerust een paar uur levenloos zitten. Zo was 's pap me ook wel eens vergeten en toen was hij achter aan het werk en toen kwam hij erachter dat ik nog alleen in de kinderstoel zat.


    I recycle my thoughts.

    het enige wat ik weet was dat ik klein, lacherig en makkelijk was

    Ik was veeeeel te vroeg geboren, anderhalve maand. Daarom was ik nog kleiner als baby born. (;


    -

    lelijk ? ;p


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Uhm ..
    Ik wou nooit mijn eten opeten .
    Ik wou 's nachts niet slapen .

    Conclusie : Een brave [/ sarcasme ]

    een irritant kind dat de hele tijd huilde. En ik was best groot dus mijn voetjes botste overal tegen aan :A


    I can't see the future with tears in my eyes

    Ik was superactief en ik sliep nooit!
    En mijn eten, daar zag ik iets in dat zeer leuk was om mee te gooien^^
    Ik was ook heel koppig.
    Mijn ouders wouden door mij zelfs eerst niet nog een kind..ze vonden lij te vermoeiend:O


    Live for something or die for nothing

    Klein kutkind dat der kop niet wilde en dag en nacht het hele huis bij elkaar schreeuwde.
    Ahh.. die goeie oude tijd...


    BAM!

    iedereen gaf mij vanalles, cadeautjes enzo. omdat ze me zo schattig vonden. hoe cool is dat. (nerd)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik was een heel braaf babytje en sliep bijna heel de dag maar als ik m'n tut verloor dan was het kot te klein whahaha
    M'n broer daarintegen was een echte hellbaby die jankte dag en nacht:S


    If you obey all the rules, you miss all the fun!

    Ik was bijna eens overreden door een vrachtwagen Ö (was ongeveer 2) mama was toen ik volle paniek! Beetje logisch.. ^-^ En toen we net verhuist waren (ik was 2 ongeveer) ging ik met de pollepel al zwaaiend en zingend richting de kerk O.o mama in paniek, want wie weet was er een of andere ontvoerder of was ik vermist O.o


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.