• yow iedreen,,
    jah gulle ebt da waarscheinlijk al gleze ovr bill die "homo" is ma is da waar enzuu,, jah kunde gulle my daar meer over vrtelle?? en zegge wa bill daar op zegt?

    (...)
    Hij ontkent maar hij mag ook niet bekennen --'


    vn wie?

    Sjezus! Hou zou jij het vinden als ze zeiden dat je lesbisch was. En dat jij maar blijft zeggen dat het niet zo is? En dan lullen ze maar door!

    Toch ook niet leuk?

    Nou, laat Bill dan met rust tot hij het OOIT ZÉLF heeft gezegd! Tot die tijd is Bill Kaulitz gewoon Hetero!

    X


    everything, in time

    (...)

    sry ze kwou dr gwn meer vn weete,,
    wrm zo crietisch??

    Ik ben niet kritisch ofzo, maar ik heb altijd zo iets van: zo boeiend is het toch niet (:
    Maar goed, geloof het gewoon niet tot hij zelf bekend. Hij spreekt dan wel niet de waarheid, maar dat mag niet van Universal. Universal gelooft dat ze dan fans verliezen (ik geef ze geen ongelijk).
    x.


    ok

    Sjezus! Hou zou jij het vinden als ze zeiden dat je lesbisch was. En dat jij maar blijft zeggen dat het niet zo is? En dan lullen ze maar door!

    Toch ook niet leuk?

    Nou, laat Bill dan met rust tot hij het OOIT ZÉLF heeft gezegd! Tot die tijd is Bill Kaulitz gewoon Hetero!

    X


    sry wou gwn weete wa dr in die joepie stond rover :s

    XxX.

    (...)

    vn wie?

    De platen maatschappij. Tokio Hotel is geld voor ze en aangezien de meeste fans voor Tom of Bill gaan en als Bill bekent dat hij homo is kunnen ze wel eens veel fans verliezen n_n'


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)

    sry wou gwn weete wa dr in die joepie stond rover :s

    XxX.


    Geeft niet, kun jij niets aandoen. Ik ben ook boos over die 'Joepie'.

    Stom! Die schrijven alles! die moeten TH gewoon zwart maken volgens mij!-.-'


    everything, in time

    Ja maybe is ie wel homo, Sowhat? Laat hem dan lekker homo zijn, of bi. Als hij dat tog wil? ><


    Sometimes it's best not to care.

    Ik kan niet lezen wat je schrijft, schrijf is wat beter.

    Ja maybe is ie wel homo, Sowhat? Laat hem dan lekker homo zijn, of bi. Als hij dat tog wil? ><


    idd


    I'll take you to another world

    (...)
    idd


    Yeey,iemand met my eens! ^^


    Sometimes it's best not to care.

    Ik kan niet lezen wat je schrijft, schrijf is wat beter.



    Ze is een belg hoorr! :P


    Sometimes it's best not to care.

    (...)


    Ze is een belg hoorr! :P

    dat is geen goed excuus.
    ik ben ook uhm half kip en ik schrijf ook goed! :]

    Wat maakt het uit wat hij is. Niks.

    (...)
    dat is geen goed excuus.
    ik ben ook uhm half kip en ik schrijf ook goed! :]


    Whahaa! :Y). het was ook geen excuus voor me zelf orr! x'] I mean, Ik ben zelf ook half koe, en schrijf redeloeeeek goedd! x']


    Sometimes it's best not to care.

    (...)

    Whahaa! :Y). het was ook geen excuus voor me zelf orr! x'] I mean, Ik ben zelf ook half koe, en schrijf redeloeeeek goedd! x']


    maar ontopic,
    als jij denkt dat Bill Homo is, lekker blijven denken :Y)