• yow iedreen,,
    jah gulle ebt da waarscheinlijk al gleze ovr bill die "homo" is ma is da waar enzuu,, jah kunde gulle my daar meer over vrtelle?? en zegge wa bill daar op zegt?

    Nee joh.
    Hijs lesbie.

    AHAHHAAHHAHAHAHAAHHAHAAH!
    Maar nee, tot hij het ontkent, is hij gewoon hetero.
    x


    ok

    als bill homo is ben ik lesbie onmogelijk dus er word al zolang gezecht dat b ill gay is en tog blijven mensen het geloven als je een echte fan bent geloof je dat tog niet of je meot het uit bill zijn eigen mond horen
    XxX


    /

    De één zegt van wel, de ander niet.
    Waar maakt iedereen zich druk om?
    Het is je man niet of zo.
    Als hij homo is, is hij dat. Is hij het niet, is het niet zo.


    Can I crash into your life?

    Die vraag kun je blijven stellen, je zult er nooit het ware antwoord op krijgen. Niet nu, in elk geval. Ik snap niet waar mensen zich zo druk om maken. Je hoeft de roddels niet te geloven, maar je hoeft 'Nein, ich bin nicht schwul' ook niet te geloven, het is maar net hoe je dat wilt/doet.
    Ik snap gewoon niet waar iedereen zich zo druk om maakt, het is je man niet, je vriendje niet, who cares? Als het je verloofde was zou ik er alles aan doen om erachter te komen of Bill homo is, maar hij is mijn/jouw verloofde niet, zal hij nooit worden ook.Dus maak je er niet zo druk om.
    En al wás Bill homo, laat hem.


    -

    Dit soort Topic's mocht toch niet meer? Of ben ik nou gek?

    xX

    Mogen wel weer, we letten er extra op.

    Hys niet gay =D
    alleen zyn style is anders XD


    Take a trip and fall into the glitter.

    Bill zegt zelf dat het niet zo is, maar mij boeit het eigk niet zoveel.. Ik bedoel, homo's zijn toch juist superleuk :'D?
    En echt niet dat hij minder leuk word als hij heeft toegegeven dat die homo is hoor :'3


    I don't need words to feel those lips.

    Ik heb geen idee wat dat kind is. Ik kan niet in zijn hoofd kijken. Totdat hij het zelf eerlijk uitspreekt ben ik ervan overtuigd dat het hij gewoon bisexueel is.
    & kijk ik snap dat je belgisch bent of iets in die richting en dat je iets andere taal spreekt, maar ik kan, wat je hebt getypt, bijna niet lezen.


    Elegance is refusal.

    Bill is even homo als ik ben.
    Volledig hetero, dus.
    :S

    Dat dacht ik ook toen ik dat las!Ö
    Enenen, ik geloof Bill, als hij zegt dat hij geen homo is, is hij dat niet ok?


    everything, in time

    Joh
    Als ie homo is dan gefeliciteerd
    als ie geen homo is dan jammer.

    het boeit me niet. hij is wie die is en omdat hij homo is maken jullie geen kans? ookal is ie geen homo jullie maken toch geen kans op hem,dus maak der geen GROTE probleem van

    I like big butts and i cannot lie. ;D


    blame the bully.

    Ik wacht nog steeds op het moment dat ie het eindelijk toegaat geven. Ik weet zeker dat 438294832832 fans dan gaan zitten janken omdat 'ze geen kans meer maken'. Maar ik vind het alleen maar beter als hij het is, en tenminste eerlijk durft te zijn.


    Protège moi de mes désirs.

    I don't care.
    Zolang hij maar gelukkig is en da maakt toch niet of dat nu is met een meisje of met een jongen.


    I need you like a heart needs a beat

    als bill homo is ben ik lesbie onmogelijk dus er word al zolang gezecht dat b ill gay is en tog blijven mensen het geloven als je een echte fan bent geloof je dat tog niet of je meot het uit bill zijn eigen mond horen
    XxX

    Dus als Bill ooit toegeeft dat hy echt een homo is, wil dat ook betekenen dat jy dan lesbi bent. x'D


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Wat boeit het of Bill homo is? Alsof 1 van jullie ooit kans maakt omdat zyn liefje te worden.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3