• Ja, ik weet het; iedereen kent ze wel. Ik vind het ook vreselijk wat ze doen. Dus laatst had ik een boek gelezen. Heel mooi. Fashinerend. Zulke aangrijpende woorden stonden erin. Maar oke, weer terug naar het onderwerp. Het ging ook over een loverboy. Maar.. Ik schaam me daardoor diep, erg diep. Maar ik vond het geneens erg. Wel voor het meisje; maar ik, ik denk, die stomme amandel, "O, dat wil ik ook wel eens mee maken" * Wat was ik toen booz op mijzelf toen ik dit dacht! Hebben jullie dat ook wel eens? Dat je iets denkt; maar dat echt nergens op slaat?
    x.


    EGYPTIAN GOD

    ja best vaak :P haha

    xx

    Dat heb ik dus zo vaak ;D

    dis is stom. >.<

    en uuhm nee xp


    All was well.

    Nogal ja.


    We can only learn to love by loving.

    Zo vaak. Echt niks zeldzaams hoor. Toen een klasgenoot van me vorig jaar zelfmoord probeerde te plegen zat ik uit te denken hoeveel pillen daarvoor nodig waren =='


    No growth of the heart is ever a waste

    Zo vaak. Echt niks zeldzaams hoor. Toen een klasgenoot van me vorig jaar zelfmoord probeerde te plegen zat ik uit te denken hoeveel pillen daarvoor nodig waren =='
    ;o


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    (...) ;o

    Vreemde kronkels van de menselijke geest. Of in het minst.. mijn geest. Hele klas in rep en roer. Geschreeuw, gehuil etc en ik stond erbij als versteend. Ik kon niks zeggen of doen. Iemand zei tegen mij: 'Ze is toch ook jouw vriendin?! Wat vind jij er nu van! Zeg eens wat.'
    Maar het lukte niet.


    No growth of the heart is ever a waste

    Dat heb ik ook wel eens :')


    Listen to what we're not saying..

    Me 2!Ö

    Zo irri.
    Dan denk ik:

    Foei Marleen![à]

    Xo


    everything, in time

    Zo vaak. Echt niks zeldzaams hoor. Toen een klasgenoot van me vorig jaar zelfmoord probeerde te plegen zat ik uit te denken hoeveel pillen daarvoor nodig waren =='

    Whaha, dat heb ik ook al eens proberen uit te rekenen. Maar dat duurde me te lang :X


    Bored.

    nja, kheb et ook veel:Y)
    Maar nog erger ><
    Ik beeld het me in, niet leuk dus >.>


    Let's do this poo

    Zo vaak. Echt niks zeldzaams hoor. Toen een klasgenoot van me vorig jaar zelfmoord probeerde te plegen zat ik uit te denken hoeveel pillen daarvoor nodig waren =='

    ik heb dat ook..maar gelukkig niet zo erg als wat jij dacht....dat lijkt me trouwens best wel erg...!

    Zo vaak. Echt niks zeldzaams hoor. Toen een klasgenoot van me vorig jaar zelfmoord probeerde te plegen zat ik uit te denken hoeveel pillen daarvoor nodig waren =='


    Phahahahahahha xd.
    Ik heb zulke dingen ook vaak.
    Als ik zo boeken lees over iemand die verkracht wordt, dan denk ik ineens: Wat is er daar nu zo erg aan? xd
    Phaha, ik ben blij dat ik niet de enige ben met rare gedachten x).


    Where there is a sea there are pirates...

    ja, dat heb ik vaak ^^

    of dat je een woord gebruikt dat je niet wil gebruiken, ik wil dus geen mogool meer zeggen. maar het schiet er vaak nog uit..


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Dat heb ik ook wel eens. Van die gedachten als: wat zou er gebeuren als ik nu zelfmoord zou plegen en hoe zou ik dat ooit moeten doen etc/ Terwijl ik eigenlijk nog lang niet wil gaan.


    I am an idiot, I move.