• Lieve mensen <3

    Nu zit ik hier met a big problem. Ik ga a.s. vrijdag 5 weken op vakantie. Dus 5 weken geen quizlet. Toch wil ik niet stil zitten en neem ik een map mee waar ik serie's in uitgeschrijven die ik na mijn vakantie op quizlet ga zetten. En ik heb een leuke serie in gedachten (ben er nu met 5 bezig ofso) en ik zoek daar mensen voor. De rollen die ik heb;

    Beste vriendin van de hoofdpersoon + verassing 1;
    Verassing 2;
    Verassing 3;
    Verassing 4;
    Huppelkutje;
    Volgertje 1;
    Volgertje 2;


    Dat waren de rollen die verassing 1,2,3 & 4 is omdat ik niet wil verklappen of je met Tom,Georg,Gustav of Andreas krijgt XD zodat je ook nog wat hebt om nieuwschierig naar te zijn! (A)

    Maar nu heb ik wel verklapt dat het een Bill story word :P En in de serie zijn Tom & Bill net 16. En het speeld zich af in het verleedde ik zeg niet waar het over gaat maar het is een goed idee vind mijn vriendin die het weet!

    Nouja als je een rol wil zet in een reactie;
    De rol die je wil;

    Je naam + familie naam;
    Karakter. Uiterlijk/link van een foto van je uiterlijk;
    Hobby's;
    Dingen thuis;
    Extra's;


    Thanks love you all'(H)


    I do not hook up.

    Lieve mensen <3

    Nu zit ik hier met a big problem. Ik ga a.s. vrijdag 5 weken op vakantie. Dus 5 weken geen quizlet. Toch wil ik niet stil zitten en neem ik een map mee waar ik serie's in uitgeschrijven die ik na mijn vakantie op quizlet ga zetten. En ik heb een leuke serie in gedachten (ben er nu met 5 bezig ofso) en ik zoek daar mensen voor. De rollen die ik heb;

    Beste vriendin van de hoofdpersoon + verassing 1; Laura (rockstar23)
    Verassing 2; Charissa (chachakeuh)
    Verassing 3; Ellen (Thangel)
    Verassing 4; Annelies (dasisters)
    Huppelkutje; Renée (JustAGirlX)
    Volgertje 1; Anneli (KakkaKind)
    Volgertje 2;


    Dat waren de rollen die verassing 1,2,3 & 4 is omdat ik niet wil verklappen of je met Tom,Georg,Gustav of Andreas krijgt XD zodat je ook nog wat hebt om nieuwschierig naar te zijn! (A)

    Maar nu heb ik wel verklapt dat het een Bill story word :P En in de serie zijn Tom & Bill net 16. En het speeld zich af in het verleedde ik zeg niet waar het over gaat maar het is een goed idee vind mijn vriendin die het weet!

    Nouja als je een rol wil zet in een reactie;
    De rol die je wil;

    Je naam + familie naam;
    Karakter. Uiterlijk/link van een foto van je uiterlijk;
    Hobby's;
    Dingen thuis;
    Extra's;


    Thanks love you all'(H)


    Uhm sorry voor Thangel ik kon niet plaatsen welke rol je wou.. ^^


    Omg volgens mij zit jij echt in zowat al mijn serie's!


    I do not hook up.

    Kom ik weer aan , net mijn late reactie.-.-' dus geen rol voor mij:|.

    Maar toch;
    Je naam + familie naam; Barbara Dames ^^ you know.

    Karakter: Spontaan maar bij mensen die ze niet kent verlegen.
    Uiterlijk/link van een foto van je uiterlijk;
    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=42133

    Hobby's;Dansen, zingen, toneel spelen, Reneeklieren^^, Schrijven.[Tomneuker!XD]

    Dingen thuis;Geen vader meer, moeder die stom is^^. Broertje die mij iriteerd én ik hem doodschiet^^.

    Extra's;Uhm, Is erg kwetsbaar.:$

    Verasing.:)
    Maakt niet uit welke, *Heeft stillehoop*

    Is goed als jij volgertje 2 van het huppelkutje word in mijn andere serie's kom je al voor he:P Als Tom zijn vriendin telkens!


    I do not hook up.

    Renee :D

    Ff een verandering

    dasisters moet Cookiex3

    Worden :P

    Xxx-Mii(H)

    en oh ja rockstar23 is RockStar0223 geworden


    Live life limitless.

    Je naam + familie naam; Merel (Mell) Cluyts

    Karakter. Uiterlijk/link van een foto van je uiterlijk;http://nl.netlog.com/SecretLove_x33/photo/photoid=20473656#photos Karakter: Lief,Niet verlegen,Koppig,Soms wel Bitchie...

    Hobby's; Liedjes schrijven

    Dingen thuis; Computer en TV :D

    Extra's; Let niet op die domme foto

    (A)

    chachakeuh moet StylischMe worden,, ben ik dus, xD

    is deze serie er al of niet,, ik snap het helemaal niet meer,,,!! ikw ord zowat gek en ook al met die naamveranderingen was jij vroeger niet iemand anders???


    *He's the one.

    chachakeuh moet StylischMe worden,, ben ik dus, xD

    is deze serie er al of niet,, ik snap het helemaal niet meer,,,!! ikw ord zowat gek en ook al met die naamveranderingen was jij vroeger niet iemand anders???

    Jaa ik heette eerst xHillary maar die naam suckte gewoon zo dus nu Billneukerx3


    I do not hook up.

    verassing 2 :]

    Je naam + familie naam; Jolienà DeClerck x]

    Karakter. Uiterlijk/link van een foto van je uiterlijk; Link:http://i100.photobucket.com/albums/m15/aim2gain/LolliPopGirlFlyer.jpg


    Hobby's; Skaten,Hip hop dance

    Dingen thuis;Pc,Tv,slapen,party's houden

    Extra's; hoop dat verassing 2 Tom is(A)


    Xx'

    Je naam + familie naam; May Winters

    Karakter. Uiterlijk/link van een foto van je uiterlijk; karakter: melig, hyper, gek, flirty, jongensgek, lang leve de lol, lief, beetje arrogant
    Uiterlijk: lang blond haar in laagjes met een schuine pony en donkerbruine plukken. (kheb geen foto op mijn pc staan dus je mag zelf kiezen:p) hoeft niet op mij t lijken

    Hobby's; zingen, gitaar spelen, met muziek bezig zijn, met vrienden rondhangen, msnen

    Dingen thuis; 3 broertje waar ik me aan dooderger en verder niets boeinds want ik ga altijd naar mn kamerxD

    Extra's; uhmm...maakt me niej uit wat voor rol je me geeft als het maar niets te maken heeft met george..ik heb niets tegen hem maar mag hem gwoon niejxD

    laatje me het weten als je me kiest?

    xxxx


    Music is my drug, I need it all the time!