• Ik vind dus zelf, dat dat de vrouw is, en niet omdat ik dat toevallig ben. Maar het is toch zo, een vrouw krijgt een kind, en moet dat kind eerst 9 maanden meezeulen, daarbij zijn we elke maand ongesteld met de leuke dingen die erbij te pas komen. I mean, dat kan een man toch neit overtreffen?

    Tenminste zo denk ik erover.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Jongens hebben ook hun probleempjes, maar ik vind het gewoon niet fair dat ze de jongens als 'sterker' zien, gewoon omdat hun vroeger moesten werken en de vrouwen het huishouden deden. Voor mij is de vrouw, net zoals jij zegt, het sterkste. Gewoon omdat ik het beu ben om te horen dat de jongens sterker zijn.


    -

    Hell yeah!
    you are so right^^


    Tears are crashing out of my eyes

    Wij zijn beter xp maar aangezien er hier (bijna) geen jongens op de site zijn heb je niemand om je echt tegen te spreken ._.


    All was well.

    helemaal mee akkoord! En wij moeten voor alles zorgen xD.


    Lalala Music... Lalala x')

    Dat vind ik echt ook.
    Vrouwen zijn gewoon beter dan mannen.


    Innocence.

    Dat mag dan misschien zo zijn, maar dan moeten vrouwen in het algemeen wel op houden met zeiken. Wat dat is echt iets vrouweigens.. Arrogant, achterbaks en backstabbing zijn. En zo verdienen ze die titel niet. Ik weet zowieso wel dat ik sterker ben als de gemiddelde mens x].. Daar heb ik ggeen titel of bevestiging voor nodig.

    Maar.. ergens heb je wel gelijk ja.


    Wie du mir, so ich dir.

    Wij zijn beter xp maar aangezien er hier (bijna) geen jongens op de site zijn heb je niemand om je echt tegen te spreken ._.

    ER zijn ook vrouwen die het hier niet mee eens zijn hoor,


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    een vrouw is over het algemeen mentaal sterler en een man lichammenlijk


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Je hebt gelijk, ookal hebben jongens ook hun probleempjes. ;D

    ik vind het ook altijd zo dom dat mannen zeggen: vrouwen aan het stuur bloed aan de muur,

    mannen rijden soms nog harder en slechter dan vrouwen. ik bedoel je hoeft maar een billboard met een vrouw met inkijk aan snelweg neer te zetten en grotendeels van de manne krijgt een aanrijding =.= [hoeft niet persee hoor maar komt in de richting:P]


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    Hangt van de persoon af.

    Ja, daar ben ik het ook helemaal mee eens!


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Hangt van de persoon af.

    Doe effe alsof je het met me eens bent,^^


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik ben wel eens, Vrouwen kunnen trouwens juist 2 dingen tegelijk doen,
    Vroeuwen kunnnen twee hersenhelften gebruiken en mannekes niet, die hebben gewoon een groter achterhoofd (meer ruimte voor hun 2 hersencellen )(A)


    Warum bist Du so Blaß,so Kalt, so Herzlos?

    Helemaal gelijk. x3


    A. ikmisje.