• Ik vind dus zelf, dat dat de vrouw is, en niet omdat ik dat toevallig ben. Maar het is toch zo, een vrouw krijgt een kind, en moet dat kind eerst 9 maanden meezeulen, daarbij zijn we elke maand ongesteld met de leuke dingen die erbij te pas komen. I mean, dat kan een man toch neit overtreffen?

    Tenminste zo denk ik erover.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    gnaha lol had ik ook een paar dgn gelede gezegd (ik dnk gister) dusjah ik vind dat ook wel een bavlling is trouwens het meest pijnlijke dat een mens kan mee makn:|[/ duhh je scheurt er bijna van open Ö xD]
    Xx
    Onee dat ik zeker niet het pijnlijkste wat een mens kan meemaken x] Geloof me :P


    Wie du mir, so ich dir.

    yay youre richt!!!!!
    i love woman!!!!
    srry had een engelse buiXD


    the garden where an angel lives

    Klopt! Want weetje waarom wij dat moeten doen, [heb ik ook maar een keer gelezen]. Mannen hebben 'de hormonen' ofzo er niet voor om AL die pijn te kunnen verdragen. En dan zal je denken, een man klust enshit. Maar nee, een man zou doodgaan van de pijn als 'ie zou moeten bevallen :]


    Omdat ik je gewoon niet kan vergeten (LL')

    Klopt! Want weetje waarom wij dat moeten doen, [heb ik ook maar een keer gelezen]. Mannen hebben 'de hormonen' ofzo er niet voor om AL die pijn te kunnen verdragen. En dan zal je denken, een man klust enshit. Maar nee, een man zou doodgaan van de pijn als 'ie zou moeten bevallen :]

    idd! wat de meeste mannen gaan al dood als ze verkoude zijn!>'<

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Uhm, tjah uhm ik weet niet me beste vriend is ook supper lief enzoo dus ik vind dat e ergens gelijk staanXD


    Some angels have no wings.

    You're right, girl!

    mannen en vrouwen zijn allebij gelijk (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    wij zijn toch vele harder.
    meide kunnen niet eens goed slaan of pitte

    Jaa...groot gelijk..
    Bij godsdienst hebben we het daar vandaag ook over gehad--'


    Live for something or die for nothing

    Girlpower! xD


    It's heavy but you are not the only one

    wij zijn toch vele harder.
    meide kunnen niet eens goed slaan of pitte

    Hou je bek
    Girls can mosh too B] (als ze geen extentions in hebben (A))

    Mannen zijn over het algemeen sterker omdat ze meer spiermassa hebben; feit
    Wat vaak vergeten wordt is dat vetmassa niet als spiermassa wordt meegetelt :Y)[/die voor je Jaap]


    BAM!

    een vrouw is over het algemeen mentaal sterler en een man lichammenlijk

    ben ik mee eens(Y)

    Hangt van de persoon af.


    i agree

    Eens!


    I don't need words to feel those lips.