• Ik vind dus zelf, dat dat de vrouw is, en niet omdat ik dat toevallig ben. Maar het is toch zo, een vrouw krijgt een kind, en moet dat kind eerst 9 maanden meezeulen, daarbij zijn we elke maand ongesteld met de leuke dingen die erbij te pas komen. I mean, dat kan een man toch neit overtreffen?

    Tenminste zo denk ik erover.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    We are :Y)
    Je hebt zo gelijk! ^^

    ik ben het met je eens!!:Y)

    als we van jou uit gaan wel ja. ^^

    (...)
    Doe effe alsof je het met me eens bent,^^

    Ik ben het met je eens. :X

    Hmmm, 'k zou mij niet meteen sterker noemen dan jongens hoor.
    Mentaal sowieso x'D Nja, daarop hebben wij dan weer een voorsprong van twee jaar op hen.
    Maar ik denk dat iedereen zowel iets heeft waarin hij of zij sterker is.
    Ik denk niet dat je meteen kan zeggen dat vrouwen het sterke geslacht zijn. Mannen moeten tegen meer tegen kunnen denk ik.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    als we van jou uit gaan wel ja. ^^

    Jea, sure


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    ER zijn ook vrouwen die het hier niet mee eens zijn hoor,


    Give me one [:


    All was well.

    Dat mag dan misschien zo zijn, maar dan moeten vrouwen in het algemeen wel op houden met zeiken. Wat dat is echt iets vrouweigens.. Arrogant, achterbaks en backstabbing zijn. En zo verdienen ze die titel niet. Ik weet zowieso wel dat ik sterker ben als de gemiddelde mens x].. Daar heb ik ggeen titel of bevestiging voor nodig.

    Maar.. ergens heb je wel gelijk ja.


    i agree with everything x]


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    Vrouwen, want die hebben het veel zwaarder en klagen niet :Y)
    Dat is mijn onoverdachte oppervlakkige mening, want die andere ben ik kwijt (A)


    I clicked my heels and wished for you.

    ik ben het echt heel erg met je eens!:Y) Mannen hebben dan wel 2 hersencellen meer, maar vrouwen gebruiken hun hersenen meer én kunnen méér dingen te gelijk meer dan de man!:Y)
    en nog iets, er zijn soms van die mannen, die vrouw willen worden. Oke, mij best, maar ik vind dat ze die pijn van ongesteltheid er dan ook maar moeten bij nemen, wánt hun voelen dat niet heá!>'< en die huppel dan maar vrolijk rond! [sorry hoor maar dat vind ik echt fucking ONEERLIJK!]

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    You're Right


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ligt er maar net aan hoe je het bekijkt. Sterk in wat voor opzicht?
    Eigenlijk vind ik dat je mannen en vrouwen niet met elkaar kunt vergelijken. Ze hebben vaak een heel andere manier van dingen benaderen. De man is meer van doen, de vrouw vertrouwt op intuitie en gevoelens.
    Er zijn natuurlijk uitzonderingen op de regel, maar ik bedoel maar, in het algemeen gaat het bovenstaande wel op.
    xXx <3


    FML

    ik ben het echt heel erg met je eens!:Y) Mannen hebben dan wel 2 hersencellen meer, maar vrouwen gebruiken hun hersenen meer én kunnen méér dingen te gelijk meer dan de man!:Y)
    en nog iets, er zijn soms van die mannen, die vrouw willen worden. Oke, mij best, maar ik vind dat ze die pijn van ongesteltheid er dan ook maar moeten bij nemen, wánt hun voelen dat niet heá!>'< en die huppel dan maar vrolijk rond! [sorry hoor maar dat vind ik echt fucking ONEERLIJK!]

    xX

    die 2 hersenvellen die ze meer hebben die grbruiken ze alleen om aan sex te denken


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Nouja zeg, typ ik hier een heel verhaal, is het opeens weg. Opnieuw dan,

    Dit vind ik echt toevallig, hier ging ik vandaag met me geschiedenis leeraar over in discusie, dat in de middeleeuwen, bijna niks over de vrouwen wordt gezegd. Wat ik rond uit schandallig vind, want like, zonder de vrouwen, zouden er geen volgenlingen zijn, en zonder de volgenlingen zou deze wereld amper bestaan. púh. Vrouwen zijn dus heel belangrijk in deze wereld. Maar okee, ik ben het dus met je eens! (:


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    gnaha lol had ik ook een paar dgn gelede gezegd (ik dnk gister) dusjah ik vind dat ook wel een bavlling is trouwens het meest pijnlijke dat een mens kan mee makn:|[/ duhh je scheurt er bijna van open Ö xD]
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....