• waarschijnlijk het ergste dat je als leerling kan overkomen, een les van 70 minutern altijd!
    we hebben normaal 5 uur op een dag dus, en dan ben je van 8.30 tot 15.10 bezig.
    ik vertel je even alle plus en minpunties, en dan graag jullie mening :@
    pluspunten
    - ze beloofde meer tijd in de les voor huiswerk (20 minuten uitleg, en dan zelfstandig huiswerk maken waarvan 10 in stilte) Maar dat is onzin, de meeste docenten klooien maar gewoon wat of proberen 70 minuten lang uitleg geven of te praten.
    - meer tijd om goed in de sfeer van de les te komen(kortom bij handarbijd heb je geen blokuur van 50 minuten maar in 2 blokken krijg je 2 handarbijdlessen van 70 minuten dus 140 uur per week, en de andere 2 blokken bijvoorbeeld maar 70 minuten per week.)
    - als er een uur uitvalt gaan er wel 70 minuten niet door! (kortom, als het laatste uur uitvalt ben je VEEEl vroeger uit, maar in een tussenuur verveel je je langer.. dus ook een minpunt)
    - De minpunten
    - als er een uur uitvalt, raakt de klas veder verwijderd van de 1040 uren norm (of hoeveel het er ook mogen zijnn..) en krijg je meer ophok uren
    - 70 minuten alleen maar Frans, frans.. of een ander vak natuurlijk (A)
    - De Docenten weten gewoon niet wat ze moeten doen!!!!!!

    Tja, ik ben, net als de rest van onze school erg ontevreden oven het 70 minuten roosten. vertel maar wat jullie vinden :P


    Warum bist Du so Blaß,so Kalt, so Herzlos?

    (...)

    ruilen? (A)


    Sure :Y)

    ik heb per les 30 min. zo chill,
    net als morgen (nerd)
    moet pas om 1 uur beginnen. en om 4 uur klaar

    (...)

    meid, dat is niks, wij hebben dinsdag, tenwij er iets uitvalt tot tien voor half 5 !

    Jij hebt geen reden tot zeiken. Ik heb élke dag tot 16u les. Élke dag. En daarbij moet ik nog eens om kwart na 6 opstaan om op tijd op school te zijn.

    Volgens mij ben ik de enige hier die elke lesuur 70 min. heb,voor 5 jaar lang xD
    maar het valt wel mee,this alleen zo kut dat je 50 min. nadat de les is begonnen je gaat vervelen en dan nog 20 min. moet >.<


    ik zit op vwo dus ik heb 6 jaar (A)
    maar eerste was nog 50 minuten rooster :P

    hoe verveel jij je niet de hele les lang? :P


    Warum bist Du so Blaß,so Kalt, so Herzlos?

    ik heb per les 30 min. zo chill,
    net als morgen (nerd)
    moet pas om 1 uur beginnen. en om 4 uur klaar



    WTF! op wat voor'n school zit jij ö

    coole signature trouwens, die heb ik wel eens ergens gehoord!


    Warum bist Du so Blaß,so Kalt, so Herzlos?

    (...)

    Sure :Y)


    Lol:P


    Warum bist Du so Blaß,so Kalt, so Herzlos?

    (...)

    ik zit op vwo dus ik heb 6 jaar (A)
    maar eerste was nog 50 minuten rooster :P

    hoe verveel jij je niet de hele les lang? :P


    Nou, heel simpel; mijn klas is gewoon erg druk.

    Maar bij mij op school heb je elke dag studieuur en daltonuur, en in dat uur kun je alvast je huiswerk maken. Dan heb je dus elke dag op school al 2 uur huiswerk gemaakt zodat je niks meer thuis hoeft te doen.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2010 - 9:57 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    OMG!! lijkt me verschrikkelijk!


    Als je maar een ananas hebt..

    Is nu heel erg blij met haar 45 minuten rooster.


    I am an idiot, I move.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2010 - 9:57 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    OMG!! lijkt me verschrikkelijk!


    geloof me, dat is het!


    Warum bist Du so Blaß,so Kalt, so Herzlos?

    ik hb voor elk vak maar 50min les xD
    vin het erg voor je(K)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Duren de pauzes dan ook langer?


    a figment of your imagination

    Duren de pauzes dan ook langer?


    20 en 30 minuten.. dat was het ook toen we 50 minuten rooster hadden, dus nee


    Warum bist Du so Blaß,so Kalt, so Herzlos?

    (...)

    20 en 30 minuten.. dat was het ook toen we 50 minuten rooster hadden, dus nee

    Wij 10 en in de middagpauze 30.