• waarschijnlijk het ergste dat je als leerling kan overkomen, een les van 70 minutern altijd!
    we hebben normaal 5 uur op een dag dus, en dan ben je van 8.30 tot 15.10 bezig.
    ik vertel je even alle plus en minpunties, en dan graag jullie mening :@
    pluspunten
    - ze beloofde meer tijd in de les voor huiswerk (20 minuten uitleg, en dan zelfstandig huiswerk maken waarvan 10 in stilte) Maar dat is onzin, de meeste docenten klooien maar gewoon wat of proberen 70 minuten lang uitleg geven of te praten.
    - meer tijd om goed in de sfeer van de les te komen(kortom bij handarbijd heb je geen blokuur van 50 minuten maar in 2 blokken krijg je 2 handarbijdlessen van 70 minuten dus 140 uur per week, en de andere 2 blokken bijvoorbeeld maar 70 minuten per week.)
    - als er een uur uitvalt gaan er wel 70 minuten niet door! (kortom, als het laatste uur uitvalt ben je VEEEl vroeger uit, maar in een tussenuur verveel je je langer.. dus ook een minpunt)
    - De minpunten
    - als er een uur uitvalt, raakt de klas veder verwijderd van de 1040 uren norm (of hoeveel het er ook mogen zijnn..) en krijg je meer ophok uren
    - 70 minuten alleen maar Frans, frans.. of een ander vak natuurlijk (A)
    - De Docenten weten gewoon niet wat ze moeten doen!!!!!!

    Tja, ik ben, net als de rest van onze school erg ontevreden oven het 70 minuten roosten. vertel maar wat jullie vinden :P


    Warum bist Du so Blaß,so Kalt, so Herzlos?

    (...)

    20 en 30 minuten.. dat was het ook toen we 50 minuten rooster hadden, dus nee

    Wauw, das kut ö


    a figment of your imagination

    ik heb een rooster van 45 minuten.En als de rapporten dr aan kome, dan hebben we verkorte lessen van 35 minuten(A)


    Je bent nooit uitgeleerd.

    ik heb een rooster van 45 minuten.En als de rapporten dr aan kome, dan hebben we verkorte lessen van 35 minuten(A)


    35 minuten?!
    da's gewoon 2 keer zo lang als een les voor ons!
    (huil)


    Warum bist Du so Blaß,so Kalt, so Herzlos?

    (...)

    35 minuten?!
    da's gewoon 2 keer zo lang als een les voor ons!
    (huil)

    Maar we hebben normaal gesproken 45 minuten.En we hebben bijna nooit een verkort lesrooster duzz, maar we hadden er wel 1 vorige week nog.Toen kreeg ik m'n rapport:D


    Je bent nooit uitgeleerd.

    Men, als ik dat zou hebben dan zou ik om 20u. nog in school zitten. Dus wees blij dat je geen lessenrooster hebt dat tot 16.50 duurt.


    Innocence.

    (...)
    Maar we hebben normaal gesproken 45 minuten.En we hebben bijna nooit een verkort lesrooster duzz, maar we hadden er wel 1 vorige week nog.Toen kreeg ik m'n rapport:D


    wij ook niet, pas na de vakantie weer, we beginnen nu ook pas met het 3de blok op school, we zijn altijd een beetje laat xD

    maare, was je raport een beetje goed?


    Warum bist Du so Blaß,so Kalt, so Herzlos?

    wij hebben al heel lang school ;'(
    zowat elke dag van 8 tot 4.


    Omdat ik je gewoon niet kan vergeten (LL')

    wij hebben al heel lang school ;'(
    zowat elke dag van 8 tot 4.


    en hoeveel minuten per les dan?


    Warum bist Du so Blaß,so Kalt, so Herzlos?

    Wij hebben 50 minutenrooster, soms 40 minuten dus best chill. Wij hebben al meer dan 40 uur uitval gehad, dus wij komen al helemaal niet meer aan die norm. Nee, wij hebben in 1 week meer dan 13 uur uitval gehad. Dat is pas een lol! Behalve die tussenuren, dan. -_-'

    Mijn middelbare school werkte allang met een 70 minuten rooster, en ik vond het altijd wel relax :) Het is egt niet zo erg als het lijkt :)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Wij hebben 50 minutenrooster, soms 40 minuten dus best chill. Wij hebben al meer dan 40 uur uitval gehad, dus wij komen al helemaal niet meer aan die norm. Nee, wij hebben in 1 week meer dan 13 uur uitval gehad. Dat is pas een lol! Behalve die tussenuren, dan. -_-'


    het scheelt als je een stad in de buurt hebt ;)


    Warum bist Du so Blaß,so Kalt, so Herzlos?

    Mijn middelbare school werkte allang met een 70 minuten rooster, en ik vond het altijd wel relax :) Het is egt niet zo erg als het lijkt :)

    maar ik heb wel eens 50 minuten rooster gehad, en dat was gewoon chill xD


    Warum bist Du so Blaß,so Kalt, so Herzlos?

    (...)

    het scheelt als je een stad in de buurt hebt ;)

    Nee. dat is het ergste, 2 tussenuur, maar 1e klassers mogen niet van het plein af. Niet naar huis, etc. [Maar wij hebben een goude loper voor de deur liggen, je kan er zo heen lopen =D]
    Ik zet niet, dat ik niet weg ben gesneakt.

    (...)
    Nee. dat is het ergste, 2 tussenuur, maar 1e klassers mogen niet van het plein af. Niet naar huis, etc. [Maar wij hebben een goude loper voor de deur liggen, je kan er zo heen lopen =D]
    Ik zet niet, dat ik niet weg ben gesneakt.


    (lol) bij ons mogen zelfs de 2de klassers het terijn niet af xD


    Warum bist Du so Blaß,so Kalt, so Herzlos?

    (...)

    (lol) bij ons mogen zelfs de 2de klassers het terijn niet af xD

    2e klassers godthanks, wel. =D