• Nou, mijn moeder kwam dus vanochtend met een enorm leuk voorstel! Ze stelde voor om samen een tattoe te nemen. Op onze polzen, aan de binnenkant. 3 kleine sterretjes. Ik was dus helemaal enthousiast en ik wil het graag doen, maar ik ben bang dat het erg veel pijn gaat doen. ><' dus is dat waar? iemand? (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Sommige mensen zijn gevoeliger dan anderen. Misschien moet je eens een topic zoeken erover en er geen topic meer over openen? Hier is al zoveel over gezegd.


    -

    Sommige mensen zijn gevoeliger dan anderen. Misschien moet je eens een topic zoeken erover en er geen topic meer over openen? Hier is al zoveel over gezegd.

    euh, I didn't know?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hmm, bij mij deed het niet echt zeer. Omdat die ook nog tamelijk klein is, maar de ene persoon is (zoals Blondiepants zegt) veel gevoeliger dan de andere. Dus dat moet je eigenlijk zelf ondervinden. En sommige plaatsen zijn ook gevoeliger dan andere.


    Walkin' in line.

    in de meeste gevallen toen kleine tattoo's geen pijn. Maar als je een watje bent is dat natuurlijk een uitzondering x]


    Wie du mir, so ich dir.

    het ligt eraan hoe hoog je pijngrens is


    Sharon<3Moos

    Ik wil da oook ;)

    Geen idee of da ga pijn doen, maar ben je zeker dat je dit wilt, want dat is blijven hé ;)


    Your Butt is Mine!

    Ik wil da oook ;)

    Geen idee of da ga pijn doen, maar ben je zeker dat je dit wilt, want dat is blijven hé ;)

    ja, je hebt gelijk, maar dit wil ik echt. ^-^ het lijkt me zo cool om dezelfde tattoe als mn moeder te hebben. ^-^


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    in de meeste gevallen toen kleine tattoo's geen pijn. Maar als je een watje bent is dat natuurlijk een uitzondering x]

    ik denk niet dat ik een watje ben. ;d


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Nou als je hem heel graag wil overwint dat je angst hoor. Gewoon doen niet nadenken


    Sharon<3Moos

    Nou als je hem heel graag wil overwint dat je angst hoor. Gewoon doen niet nadenken

    verstand op 0? ^-^


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Iedereen heeft welles pijn,bijt erdoorheen en hou jezelf voor: Het is zo weer over.

    (...)
    verstand op 0? ^-^


    Ja zoiets; zoek iets dat je afleid


    Sharon<3Moos

    (...)

    Ja zoiets; zoek iets dat je afleid

    muziek dus. ;D ik neem mn ipodje wel mee. ;D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    (...)
    muziek dus. ;D ik neem mn ipodje wel mee. ;D


    Verstandig en beloof me niet af te haken ja(A)

    En zet een foto op Q wil je?

    Wil hem graag zien xD


    Sharon<3Moos

    (...)

    Verstandig en beloof me niet af te haken ja(A)

    En zet een foto op Q wil je?

    Wil hem graag zien xD

    haha nee, ik haak niet af. ik wil dit echt. ^-^ en ik zal er meteen een foto van maken. ;D maar hij wordt maar heel klein hoor. ^-^


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.