• Naja ik ben ziek en verveel me dus dacht ik, laat ik een topic starten.
    Naja de vraag is dus waar gaat Vergessene Kinder van Tokio Hotel over.
    Ik heb altijd al eens willen weten waar de mensen echt denken waarover hij gaat =D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    jaja :Y)
    ik wist eht gewoon dat er amper mensen waren die het wisten [A]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    het gaat over kinderen die geen toekomst hebben en niet op een normale manier kunnen leven in een ontwikkelingsland of een land waar het oorlog is
    die kinderen waar we het liefst niet aan willen denken vandaar de naam: 'Vergessene Kinder' vergeten kinderen


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    People, die nummers gaan dus echt wel om Bill zelf. Hij zegt altijd dat ze over fans gaan, maar dat is het niet. Deze teksten zijn zo emotioneel omdat hij of een naaste het zélf meegemaakt heeft. Het gaat, volgens mij, inderdaad om de scheiding met zijn ouders. Dat hij toen vergeten werd. Maar ook omdat hij anders is. Een ander soort 'ras', zoals andere kinderen hem noemden.


    Ja, dat denk ik ook, als je naar dat laatste stukje luisterd zingt Bill;

    Wir sehen
    wir fühlen
    verstehen
    genau wie ihr
    Wir lachen
    und weinen
    wollen leben
    Wir sehen
    wir fühlen
    verstehen
    genau wie ihr
    Wir lachen
    und weinen
    Wollen leben
    genau wie ihr


    Wat dus in de 'wij' vorm is, dus het gaat over hém zelf!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)

    Ja, dat denk ik ook, als je naar dat laatste stukje luisterd zingt Bill;

    Wir sehen
    wir fühlen
    verstehen
    genau wie ihr
    Wir lachen
    und weinen
    wollen leben
    Wir sehen
    wir fühlen
    verstehen
    genau wie ihr
    Wir lachen
    und weinen
    Wollen leben
    genau wie ihr


    Wat dus in de 'wij' vorm is, dus het gaat over hém zelf!
    Kind je weet niet hoe gelukkig je me maakt door het door te hebben. Ik haat immers naïvelinge die altijd alles geloven wat ze in hun handen geduwd krijgen


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    (...)Kind je weet niet hoe gelukkig je me maakt door het door te hebben. Ik haat immers naïvelinge die altijd alles geloven wat ze in hun handen geduwd krijgen


    Ik heb het al lang door, alleen die kinderen op de achtergrond doen sommige anders denken maar zij begruiken het enkel om ons, de fans, te misleiden..


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)

    Ik heb het al lang door, alleen die kinderen op de achtergrond doen sommige anders denken maar zij begruiken het enkel om ons, de fans, te misleiden..
    idd, maar ik begrijp niet goed hoe zij dat dan niet kunnen zien, ik denk dat de echte fans wel doorhebben waarover het gaat, maar de meelopers niet, daarom wou ik eens weten hoeveel mensen het wel degelijk weten waarover het gaat


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    (...)idd, maar ik begrijp niet goed hoe zij dat dan niet kunnen zien, ik denk dat de echte fans wel doorhebben waarover het gaat, maar de meelopers niet, daarom wou ik eens weten hoeveel mensen het wel degelijk weten waarover het gaat


    Ach, er zijn ook wel échte fans die het niet weten, gewoon omdat ze er niet naar gezocht hebben, ik wou overlaatst ook weten waarover dat liedje ging, heb de vertaling&tekst zelf een aantal keer overlezen en ook een aantal keer achter elkaar het liedje afgespeelt en toen viel mijn EURO!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)

    Ach, er zijn ook wel échte fans die het niet weten, gewoon omdat ze er niet naar gezocht hebben, ik wou overlaatst ook weten waarover dat liedje ging, heb de vertaling&tekst zelf een aantal keer overlezen en ook een aantal keer achter elkaar het liedje afgespeelt en toen viel mijn EURO!
    Maarja die fans zijn dan nog altijd de meelopers niet, daarom vind ik Tokio Hotel echt niet geschikt voor 12jarige, ik bedoel ze zingen zelf over een drugsverslaafde dacht ik. Ja toch hea, ik ben het nu zelf niet meer zo zkr..


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    (...)Maarja die fans zijn dan nog altijd de meelopers niet, daarom vind ik Tokio Hotel echt niet geschikt voor 12jarige, ik bedoel ze zingen zelf over een drugsverslaafde dacht ik. Ja toch hea, ik ben het nu zelf niet meer zo zkr..


    Ja idd, ik vond het ook altijd raar dat ik een 12jarige ofzo zag lopen met een TH-shirt, maar ik ben zelf fan van m'n 12 jaar aloewel ik dat jaar wel 13 werd but, dat boeit nu niet, en ja, Stick ins glück dacht ik dat over drugsgebruik gaat ofzoiets, en zelfmoord ook en dat soort dingen, inderdaad niet geschikt voor snotneuzen!^^


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)

    Ja idd, ik vond het ook altijd raar dat ik een 12jarige ofzo zag lopen met een TH-shirt, maar ik ben zelf fan van m'n 12 jaar aloewel ik dat jaar wel 13 werd but, dat boeit nu niet, en ja, Stick ins glück dacht ik dat over drugsgebruik gaat ofzoiets, en zelfmoord ook en dat soort dingen, inderdaad niet geschikt voor snotneuzen!^^
    Naja idd, maar hoe oud ben je nu, en ja dat kan er veel mee te maken hebben. Maar toen ik in maart naar TH ging zag ik zo'n kind dr ma op dr schoot liggen toen we buiten voor het gebouw stonden te wachten en ik dacht echt van jeses waar gaan we naartoe


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    (...)Naja idd, maar hoe oud ben je nu, en ja dat kan er veel mee te maken hebben. Maar toen ik in maart naar TH ging zag ik zo'n kind dr ma op dr schoot liggen toen we buiten voor het gebouw stonden te wachten en ik dacht echt van jeses waar gaan we naartoe


    Ik ben nu 14 ^^ Maar idd, paar weken terug was ik ergens en daar liep een kind van 7 rond ofso met een TH-shirt O.O


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)

    Ik ben nu 14 ^^ Maar idd, paar weken terug was ik ergens en daar liep een kind van 7 rond ofso met een TH-shirt O.O
    Nouja dat vind ik dan niet zo erg, ik vind het vond die fans vrogi jaar vreselijk van 12jaar, zo van die baby's die dan speciaal naar Werchter boutique voor hun gingen, nouja ik was er nietdus kan ik het neit echt weten, maar er zaten vast wel kleine kinders tussen


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    (...)Nouja dat vind ik dan niet zo erg, ik vind het vond die fans vrogi jaar vreselijk van 12jaar, zo van die baby's die dan speciaal naar Werchter boutique voor hun gingen, nouja ik was er nietdus kan ik het neit echt weten, maar er zaten vast wel kleine kinders tussen


    Jha ze scholden gewoon andere bands uit heb ik horen zeggen


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)

    Jha ze scholden gewoon andere bands uit heb ik horen zeggen
    Ja dat waren dan van die kleine jochies die rond 4uur daar wat stonden te schelden van op een berg, waren ze te laf om naar beneden te komen die kleine koters, of is het dat niet dat je bedoelt?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Maar uhm... Waarom zal hij die scheiding eigenlijk zo erg vinden? Hij heeft al in een paar interviews gezegt dat hij zijn pa haat... :Y)


    Scream for mercy!