• Gister had ik na de grote pauze 1 uur duits, en m'n vriendje had gym. Toen ik van Duits naar Gym wou lopen daarna, want ik had daarna gym. Zag ik m'n vriendje in de kantine zitten. Bleek het dat 'ie een overslag wou doen met trampoline en kast, was ie met z'n rug op de kast geklapt, en kon ie niet meer lopen. Evenlater ging ik naar gym toe, eerst hadden we een lesuur hockey en daarna ook met trampoline en kast, brug & rekstok. Dus ik wou ook de overslag doen, en ik klap net zo hard met m'n rug op de kast. En toen kon ik ook even niet meer lopen. En 3 kwartier geleden was het met m'n vriendje gebeurd en toen ik. Best raar ö.
    Maarja.

    Kusje.


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    wij gingen slagbal met hindernisssen binnen doen en der was dus een bok ik ben samen met een vriendin er wel overheen gekomen maar we vielen allbei telkens best lache xD

    ik denk gewoon dat het toeval is maar wel grappig eigenlijk (niet dat je was gevallen maar dat jullie allebij hetzlede hadden


    Herinner gisteren, fantaseer morgen, en leef vandaag

    HAHAHAAH :]
    Je bent zo verlieft dat je dacht; 'Wat hij voelt moet ik ook voelen'
    Best wel grappig als je er zo overnadenkt xD.

    xailoveyouABF <3/


    Omdat ik je gewoon niet kan vergeten (LL')

    Daniela ^^
    Jij deed alsof je zwanger was :]
    Dommedoos.


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Tipje vOor iedereen dei dit leest:

    dOe vOortaan geen trampOline en kast gedOe, te gevaarlijk (A)


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    En waarom zoek je daar dan weer meteen iets achter, als ik vragen mag? Zo komt de titel namelijk over.


    Bored.

    Daniela ^^
    Jij deed alsof je zwanger was :]
    Dommedoos.


    JA MAAR TOEN IK DAT DEED, kreeg ik nog wel een 8 met de dodesprong! Doe jij dat maar eens met een sjaal & vest (DATWASDUSMEKIND) onder je shirt :]

    xx. TOMSSLET.


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    En waarom zoek je daar dan weer meteen iets achter, als ik vragen mag? Zo komt de titel namelijk over.


    Doe niet zo sneu.
    Plaats dan gewoon geen reactie als je niks aardigs kan zeggen ;)!


    Omdat ik je gewoon niet kan vergeten (LL')

    (...)

    Doe niet zo sneu.
    Plaats dan gewoon geen reactie als je niks aardigs kan zeggen ;)!

    Laat haar dat toch zeggen. Vrije meningsuiting en ik ben het trouwens ook eens met haar zoek toch niet achter alles een reden.


    Innocence.