• 13 jaar en al vader:O
    moet je dit is lezen!
    http://www.telegraaf.nl/buitenland/3244193/__13-Jarige_vader_dolblij__met_baby__.html?p=3,1



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Url.)


    je weet niet hoeveel het leven waard is tot dat het lijkt te eindigen

    Na, moet hij zelf maar weten zeker.
    Maar 'k vind het best wel jong.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Jezus, dat hoor je ook niet elke dag.
    Mag een kind van 13 echt die keuze maken? O.O


    tuurlijk het is zijn kind.
    en ik vind die jongen echt dapper
    al weet i kbijna zeker dat hij later spijt krijgt ><


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    Sodeju mijn familie zou me alle hoeken van de kamer laten zien. Of op z'n minst teleurgesteld zijn.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vinnum nou niet bepaald slim ofzo. o.o


    blame the bully.

    Haha xD

    Sodeju mijn familie zou me alle hoeken van de kamer laten zien. Of op z'n minst teleurgesteld zijn.
    the same here.


    -

    Wow, dertien is wel jong, maarja, als dat zijn keuze is, en hij staat erachter, dan moet hij het weten :p

    Omg. Dat is verschrikkelijk jong. Maar als dat zijn keus is en beslist om voor het kind te zorgen en het ook doet. Dan is er toch gn problmeem denk ik. ? x3
    Ik vind het eiglk wel schattig. (:


    A. ikmisje.

    Oh my god, hoe belachelijk.
    Serieus, dat kind kan amper voor zichzelf zorgen.
    En een 15-jarige vriendin?
    Gaat heus niet blijven duren.

    Dit gaat te ver. ik vind 15 jarige meiden/jongens die vader/moeder worden al erg, en dan heb je een 13-jarige die vader is geworden. niet normaal

    Dit gaat te ver. ik vind 15 jarige meiden/jongens die vader/moeder worden al erg, en dan heb je een 13-jarige die vader is geworden. niet normaal


    Indeed.


    Your Words They Eat Right Through Me...

    om eerlijk te zijn... het verbaast me niet meer
    paar jaar geleden ook al een 11 jarig meisje dat een kind had gekregen... zo zo nog meer...
    en toch ben ik wel voor zijn keuze...
    maarja voor de rest moet hij het zelf weten toch...


    A Noble was Born in Chaos

    Fijn voor hem.
    Ik zit er niet mee of zo.


    -

    Dit gaat te ver. ik vind 15 jarige meiden/jongens die vader/moeder worden al erg, en dan heb je een 13-jarige die vader is geworden. niet normaal


    Hajar, je hebt gelijk. :]

    Maar dat die ouders dat goed vinden, of zo. Wordt dat kind niet weggehaald, dan?


    -

    Okay. Waar gaat deze wereld heen?
    DERTIEN JAAR MENSEN. ><


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.