• Yellow mensen ^^
    Jantien en ik waren vandaag aan het praten over vroeger. Toen Sinterklaas en Zwarte Piet nog heilig waren, de Teletubbies nog geboren moesten worden en Ome Willem de bomb was. De tijd van TiTa Tovernaar en de Ninja Turtles.
    Maar daar hoort voor ons ook één zeer bekende 'groep' bij.
    Kinderen voor Kinderen.
    Je kent ze wel. Die kinderen van 'Op een onbewoond eiland, daar zijn alle dagen leuk.' Of van 'Ik ben toch zeker Sinterklaas niet. Als er straks bankbiljetten groeien op mijn rug, ben jij de eerste die het hoort. Kom dan nog maar eens terug.' Of wat dachten jullie van 'Smoorverliefd'?
    http://www.youtube.com/watch?v=N5t7CcWrFY8
    God, jeugdsentiment, hiero. Ik kan ook gewoon alle liedjes nog meezingen.
    Maar goed, van wie waren jullie vroeger helemaal fan, behalve van Tokio Hotel?
    :Y)

    x.


    Bored.

    K3 :Y)


    We'll still love each other, forever and always. <3

    K3 is ook stoer _O_ Ik wil serieus nog eens naar een concert van die meiden ^^


    Bored.

    Vroeger luisterde ik bijna geen muziek. :X
    Maar mijn moeder kocht standaard de CD's van K3, omdat alle kindjes er toen fan van waren. Wij gingen vooral veel naar musicals, die liedjes vond ik dan weer prachtig.

    K3 is ook stoer _O_ Ik wil serieus nog eens naar een concert van die meiden ^^

    Dan gaan we samen. :Y)

    Ja, gewoon om die goeie oude tijd weer her te beleven ^^


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Vroeger luisterde ik bijna geen muziek. :X
    Maar mijn moeder kocht standaard de CD's van K3, omdat alle kindjes er toen fan van waren. Wij gingen vooral veel naar musicals, die liedjes vond ik dan weer prachtig.

    'Ghehe, ik ben inderdaad van de wat oudere stempel. ><
    Anw; musicals zijn ook gewoon mooi om te zien. Als je in zo'n zaal zit lijkt het soms magisch.


    Bored.

    K3! zeker weten :Y) Mkids, Ch!pz En ik kende altijd de titelsongs van al die vage tekenfilms uit mn hoofd. Pokémon, Dungeons and Dragons, Flint the time Detective ik had toen al een voorkeur van engels xD


    BAM!

    Ja, gewoon om die goeie oude tijd weer her te beleven ^^

    Precies, ik wordt binnenkort 18. Gewoon nog heel even kind zijn. Lijkt me heerlijk.
    @ Jolien; deal.


    Bored.

    K3. [:
    en van die disneyliedjes. x3
    ik luisterde ook inderdaad veel kinderen voor kinderen

    Jaa Pokemon! En toen ik 7 was, winx club :Y)


    We'll still love each other, forever and always. <3

    K3! zeker weten :Y) Mkids, Ch!pz En ikkende altijd de titelsongs van al die vage tekenfilms uit mn hoofd. Pokémon, Dungeons and Dragons, Flint the time Detective ik had toen al een voorkeur van engels xD

    Whaha, ik keek altijd Balou de beer, Timon en Pumba, De film van Ome Willem, TiTa Tovenaar enz.
    En ik ben op Sesamstraat geweest :X
    <3


    Bored.

    (...)
    'Ghehe, ik ben inderdaad van de wat oudere stempel. ><
    Anw; musicals zijn ook gewoon mooi om te zien. Als je in zo'n zaal zit lijkt het soms magisch.

    Ik heb echt bijna alle musicals voor kinderen die ze in mijn kleine-kindjestijd speelden gezien. Ik vond het altijd zó fascinerend. Ik wilde naar het einde toe nooit de zaal uit, want ik hoopte dat de acteurs ineens weer op zouden komen en vrolijk verder zouden zingen en springen.
    Vorig jaar in Londen zijn we ook naar een musical geweest, prachtig vond ik het.

    (...)
    Precies, ik wordt binnenkort 18. Gewoon nog heel even kind zijn. Lijkt me heerlijk.
    @ Jolien; deal.


    Ik ga als ik 16 wordt, als feestje :Y) Omdat ik gek ben en ik ken vast nog wel mensen die ook gek genoeg zijn mee te gaan.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    K3, M-kids, Samson en gert, Plop.


    Innocence.

    (...)
    Whaha, ik keek altijd Balou de beer, Timon en Pumba, De film van Ome Willem, TiTa Tovenaar enz.
    En ik ben op Sesamstraat geweest :X
    <3


    Ome Willem kijk ik nu soms nog :X
    'Deze vuist op deze vuist!' en ook de Fabeltjeskrant!


    We'll still love each other, forever and always. <3