• Yellow mensen ^^
    Jantien en ik waren vandaag aan het praten over vroeger. Toen Sinterklaas en Zwarte Piet nog heilig waren, de Teletubbies nog geboren moesten worden en Ome Willem de bomb was. De tijd van TiTa Tovernaar en de Ninja Turtles.
    Maar daar hoort voor ons ook één zeer bekende 'groep' bij.
    Kinderen voor Kinderen.
    Je kent ze wel. Die kinderen van 'Op een onbewoond eiland, daar zijn alle dagen leuk.' Of van 'Ik ben toch zeker Sinterklaas niet. Als er straks bankbiljetten groeien op mijn rug, ben jij de eerste die het hoort. Kom dan nog maar eens terug.' Of wat dachten jullie van 'Smoorverliefd'?
    http://www.youtube.com/watch?v=N5t7CcWrFY8
    God, jeugdsentiment, hiero. Ik kan ook gewoon alle liedjes nog meezingen.
    Maar goed, van wie waren jullie vroeger helemaal fan, behalve van Tokio Hotel?
    :Y)

    x.


    Bored.

    (...)
    Ik heb echt bijna alle musicals voor kinderen die ze in mijn kleine-kindjestijd speelden gezien. Ik vond het altijd zó fascinerend. Ik wilde naar het einde toe nooit de zaal uit, want ik hoopte dat de acteurs ineens weer op zouden komen en vrolijk verder zouden zingen en springen.
    Vorig jaar in Londen zijn we ook naar een musical geweest, prachtig vond ik het.

    Ik ben een half jaar geleden nog naar Tarzan geweest. Damn, mij krijg je niet snel aan het janken, maar het einde van Tarzan was zó prachtig ^^


    Bored.

    Kinderen voor kinderen. XD Omg, mijn zus en ik vonden 'Filmverdriet' zo geweldig altijd. En nu zit er net een storing op dat lied. En oeeh, 'Het Tietenlied' is ook leuk. x'D
    En ik was vroeger grote fan van Samson & Gert, K3. En ook Get Ready en nog zo van die bandjes. ;D Backstreet Boys, 5ive, Spice Girls..

    (...)

    Ome Willem kijk ik nu soms nog :X
    'Deze vuist op deze vuist!' en ook de Fabeltjeskrant!

    'Hé, bah, Ome Willem! Dat lusten de kinderen toch helemaal niet!'


    Bored.

    (...)
    Whaha, ik keek altijd Balou de beer, Timon en Pumba, De film van Ome Willem, TiTa Tovenaar enz.
    En ik ben op Sesamstraat geweest :X
    <3

    Timon en Pumba <3 ome willem en tita tovenaar vond ik altijd heel achterlijk X') ik keek altijd veel liever naar tekenfilms
    En ik was altijd zo verschrikkelijk jaloers op die koters van sesamsstraat. Elke keer als er een verhaaltje werd voorgelezen dacht ik: ooit komen ze naar mn huis toe en vragen ze of ik daar wil komen zitten xD


    BAM!

    Samson en gert^^


    Get outta my head!

    (...)
    'Hé, bah, Ome Willem! Dat lusten de kinderen toch helemaal niet!'


    Da's August toch, of zo?
    Oh nee, de ouwe geitenbreier :Y)


    We'll still love each other, forever and always. <3

    K3, M-kids, Samson en gert, Plop.

    De kabouterdans is leuk om te doen. Helemaal met Carnaval :X


    Bored.

    Tatu. Toen ik jong was vond ik trance/dark electro mooi maar wist toen nog niet hoe dat heette :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Tatu. Toen ik jong was vond ik trance/dark electro mooi maar wist toen nog niet hoe dat heette :']


    Tatu luister ik nu nog steeds xD


    We'll still love each other, forever and always. <3

    (...)
    Timon en Pumba <3 ome willem en tita tovenaar vond ik altijd heel achterlijk X') ik keek altijd veel liever naar tekenfilms
    En ik was altijd zo verschrikkelijk jaloers op die koters van sesamsstraat. Elke keer als er een verhaaltje werd voorgelezen dacht ik: ooit komen ze naar mn huis toe en vragen ze of ik daar wil komen zitten xD

    'Ghehe, Sesamstraat kwam bij ons op school. Ik heb bij Pino op schoot gezeten :Y)


    Bored.

    (...)

    Da's August toch, of zo?
    Oh nee, de ouwe geitenbreier :Y)

    Uhu ^^
    August, dat was die gast met de extreem lange jas en de witte baard, toch?


    Bored.

    (...)
    Uhu ^^
    August, dat was die gast met de extreem lange jas en de witte baard, toch?


    Ja, die altijd ome Willem wil dwarszitten.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    (...)
    'Ghehe, Sesamstraat kwam bij ons op school. Ik heb bij Pino op schoot gezeten :Y)


    Respect.
    Pieno is hip :Y)


    We'll still love each other, forever and always. <3

    (...)

    Respect.
    Pieno is hip :Y)

    Pino is the sexx Ö


    Bored.

    K3 & kinderen voor kinderen & m-kids & toykids ofzo.

    ik kan ze ook nog meezingen =D