• Yellow mensen ^^
    Jantien en ik waren vandaag aan het praten over vroeger. Toen Sinterklaas en Zwarte Piet nog heilig waren, de Teletubbies nog geboren moesten worden en Ome Willem de bomb was. De tijd van TiTa Tovernaar en de Ninja Turtles.
    Maar daar hoort voor ons ook één zeer bekende 'groep' bij.
    Kinderen voor Kinderen.
    Je kent ze wel. Die kinderen van 'Op een onbewoond eiland, daar zijn alle dagen leuk.' Of van 'Ik ben toch zeker Sinterklaas niet. Als er straks bankbiljetten groeien op mijn rug, ben jij de eerste die het hoort. Kom dan nog maar eens terug.' Of wat dachten jullie van 'Smoorverliefd'?
    http://www.youtube.com/watch?v=N5t7CcWrFY8
    God, jeugdsentiment, hiero. Ik kan ook gewoon alle liedjes nog meezingen.
    Maar goed, van wie waren jullie vroeger helemaal fan, behalve van Tokio Hotel?
    :Y)

    x.


    Bored.

    K3, M-kids.En ik ben ook nog fan geweest van x!nk.

    En weet je wat ook heel leuk was, om naar te kijken? Fox-kids. Dat was echt hip.


    rules don't stop me

    Toybox, M-kids, K3, Spicegirls, Sita & die Bartgast, Aqua, Britney Spears, Ch!pzzzz, Backstreetboys.. keep on goin
    Mooooooooooooi tijden, mooooooooooie tijden.


    I recycle my thoughts.

    K3, M-kids.En ik ben ook nog fan geweest van x!nk.

    En weet je wat ook heel leuk was, om naar te kijken? Fox-kids. Dat was echt hip.

    Foxkids was hèt ding dude.


    I recycle my thoughts.

    k3, kinderen voor kinderen, M-kids :Y)


    -

    Toybox, M-kids, K3, Spicegirls, Sita & die Bartgast, Aqua, Backstreetboys.. keep on goinMooooooooooooi tijden, mooooooooooie tijden.
    Ja, of dat Tarzan en Jane gedoe, waarin jij altijd Jane mocht spelen ik maar Tarzan moest zijn.:((


    rules don't stop me

    (...)Ja, of dat Tarzan en Jane gedoe, waarin jij altijd Jane mocht spelen ik maar Tarzan moest zijn.:((

    Lets forget about that. Ik moet dat nu al 2 jaar van jou aanhoren en krijg er geen beter zicht over mezelf door.


    I recycle my thoughts.

    (...)
    Lets forget about that. Ik moet dat nu al 2 jaar van jou aanhoren en krijg er geen beter zicht over mezelf door.


    Nou, vooruit dan. Ik zal het vergeten.

    Maar weet je nog toen jij die dvd van de spicegirls altijd opzette? Die was echt du sexxxx 2010.


    rules don't stop me

    K3, M-kids, Kinderen voor kinderen en Plop :')


    Listen to what we're not saying..

    K3, Samson & Gert, Plop... en nog een hoop x'D

    URBANUS x]


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    K3xD
    En van die oude liedjes, zoals 'In Holland staat 'n huis' enzo.xD


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    toen ik klein was; Kinderen voor Kinderen, De fabeltjeskrant, bolke de beer, paules de boskauter, plop, K3, m-kid enzo..:P toen Th en nu meer R&B,Rap, Hiphop enzo;)

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    K3
    teletubbies
    ehmm
    waar ik bang voor was;
    karbonkel x)van die ik mik land fzo x)

    k3 , en kabouter Plop. [:


    A. ikmisje.

    K3, Teletubies, Plop, Diddle, Winx - club, KUS en nog zo paar dingen ^^


    I'll need a little more luck than a little bit.

    Toy-Box en de Spice Girls en de fabeltjeskrant :'), Pokémon, shinzo, en uhm de troetelbeertjes x'D


    A Noble was Born in Chaos