• Kunnen ruzie's onder twee of meerdere users op het forum alsjeblieft verboden worden? Ik irriteer me er best wel aan dat users hun gelijk gaan zoeken bij andere users. Waarschijnlijk zijn ze er niet altijd op uit, maar het gebeurd meestal wel. En sowieso, het is niet goed voor de sfeer op quizlet.


    Life is hard and then we die

    Hell Yeah.


    I found myself in Wonderland.

    Hm, ik zie ook vaak dat personen er zich mee gaan bemoeien, en die er dan ook ingetrokken worden door de 2 veroorzakers (of meer).


    I live for the applause, you will die for it.

    Inderdaad. Het zou fijn zijn als het gewoon verboden was.


    Life is hard and then we die

    Weet je, volgens mij is dat ook verboden >< Alleen als je geen namen noemt kunnen ze je er neit voor straffen. Of iets in die geest.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ruzie is in het algemeen verboden. Op het forum sluiten we ruzie dan ook vrijwel meteen. Als we meldingen over GB ruzie's krijgen, behandelen we deze ook. Dus, ik snap niet echt wat je bedoelt? We proberen het zo veel mogelijk te vermijden door waarschuwingen etc te sturen.


    Tanya is de beste.

    Tsjhaa het is wel een goede suggestie, maar hoe gaan ze dat klaarspelen? I mean, als er geen mods online zijn zijn er nog van die mensen dat dat blijven doen >,<

    Dus het is ook verboden? Hmm okay. Naja, soms zie je dat die topics 7 pagina's lang zijn en dan vraag ik me echt af "Waarom is hij nog niet weg?"


    Life is hard and then we die

    Het is verboden, inderdaad. Misschien was het in dat geval nog niet gesloten, omdat mods net op dat moment met iets anders bezig waren ofzo? Ze kunnen namelijk niet àlles in het oog houden. Maar meestal blijven ze niet lang open hoor. Soms is het wel zo, dat mods nog even waarschuwen van 'Hou het rustig hier!' En dan krijgt men nog een kans, blijft er ruzie ontstaan, meteen een slotje. x)


    Tanya is de beste.

    Oke. Naja, in dat geval mag je dit topic sluiten =]


    Life is hard and then we die

    Oke, dankjewel. Wou het al doen eigenlijk :').


    Tanya is de beste.