• Ik heb morgen eindelijk 100 dagen=D

    Alleen is het thema weer zo megaa cliché, we moeten allemaal in maffia outfit komen.. Like maffia is het meest gebruikte thema ooit...

    Het wordt echt leuk, het podium en al staat al op de speelplaats=)


    Get outta my head!

    De dranghekken staan er ook al. Mijn hoed ligt nog in mijn kast, en mijn rokje ook voor als ge die moest hebben.

    Maar veel plezier morgen!^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    De dranghekken staan er ook al. Mijn hoed ligt nog in mijn kast, en mijn rokje ook voor als ge die moest hebben.

    Maar veel plezier morgen!^^

    Uw rok moest ik niet hebben denk ikxD Ik zal sebiet is zien^^.


    Get outta my head!

    Cool (krul)
    Bij mij was het een paar weken geleden al 100 dagen =')

    100 dagen? [/blond]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    veel plezier;)

    (waren doet mijn school nooit leuke dingen X[ )


    I am an idiot, I move.

    Bij mij is dat pas de vrijdag na de vakantie x)! En ik zie het totaal niet zitten. Ze gooien met eieren!


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    100 dagen? [/blond]

    Iets Belgisch :Y) Dan vieren de laatstejaars dat ze nog maar 100 dagen naar school moeten^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    (...)
    Iets Belgisch :Y) Dan vieren de laatstejaars dat ze nog maar 100 dagen naar school moeten^^

    Oooh, daarom ken ik het niet [/Hollander]
    Wel hip ÖÖ


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...)
    Oooh, daarom ken ik het niet [/Hollander]
    Wel hip ÖÖ

    Is inderdaad erg leuk^^
    Dan delen wij awards voor de leerkrachten uit^^
    Vorig jaar had een leerkracht de award 'slordigste' gekregen. Na, het lesuur daarna hadden we hem. Hij was redelijk slecht gezind daardoor en veel les hadden we niet, hij vroeg meestal of hij echt wel slordig was, want hij was toch gewoon vergeetachtig en niet slordig x'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    100 dagen? [/blond]

    http://nl.wikipedia.org/wiki/Honderd_Dagen_(school)


    Get outta my head!

    (...)
    Is inderdaad erg leuk^^
    Dan delen wij awards voor de leerkrachten uit^^
    Vorig jaar had een leerkracht de award 'slordigste' gekregen. Na, het lesuur daarna hadden we hem. Hij was redelijk slecht gezind daardoor en veel les hadden we niet, hij vroeg meestal of hij echt wel slordig was, want hij was toch gewoon vergeetachtig en niet slordig x'D

    Muhaha, vergeetachtig heid bij hem :'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik heb dat volgend jaar. Eindelijk moet ik niet meer toekijken. ;D En bij ons was het thema dit jaar hippies, best sjiek. En vorig jaar Grease en dat was ook al zo sjiek. XD En eindelijk eens iemand die het woord X-mos ook kent. Als ik dat zeg, snapt nooit iemand dat. (:

    Bij ons is dat pas de vrijdag na de vakantie. Maar ze hebben veel verboden tegenwoordig, ze mogen met niks meer gooien, ook niet met haarverfbus spuiten enzo x'D En ze mogen alleen díé vrijdag verkleed komen, anders alleen in hun '100dagenshirt' x]
    Ik weet nog dat ze een paar jaar trug 2 van die gastjes verkleed zaten in van die witte pakken en zaten ze met water te sproeien terwijl de vogeltjesdans opstond. x] Moest de vogelgriep voorstellen. =]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    (...)
    Iets Belgisch :Y) Dan vieren de laatstejaars dat ze nog maar 100 dagen naar school moeten^^

    Oh..
    Zat me allerlei dingen in m;n kop te halen, zo dacht ik dat Xmox in feite Xymox was en dat ze over 100 dagen naar een concert ging.
    Ja I know, vreemde redenering.


    No growth of the heart is ever a waste

    Bij ons is dat al een maand geleden fzo geweest. Maar morgen is een andere school van onze campus. En ojee, ik ga zo hard volhangen met vanalle spul O.o


    Listen to what we're not saying..