• Hello. (;
    Ik heb dus last van puisten, de laatste tijd.
    Ik vind het vreselijk lelijk.
    Weet iemand een goed middel tegen puistjes? Geen Clearasil, dat werkt niet. ><

    xoxo.


    Can I crash into your life?

    je iets wat puistjes effectief uitdroogt ;]

    Benzolperyoxide^^ geloof ik ;P
    kun je gewoon vrij bij de apotheek kopen ;]
    en dan zou ik de allerlichtste concentratie nemen want dat spul dat droogt égt heftig uit x3

    er staat op dat je het elke dag kunt gebruiken, niet dus O.o ik zou het 1 á 2x per week gebruiken want anders droogt je huid totaal uit!
    zelf als je een enorm vette huid van nature hebt [zoals ik]
    maar het werkt wel goed ;]

    voor de rest moet je je gezicht gewoon goed schoonhouden, dat is de basis.. als je je gezicht niet elke ochtend en avond schoonmaakt kun je daar ook veel verstoppingen»mee-eters»puistjes van krijgen ;]


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    je iets wat puistjes effectief uitdroogt ;]

    Benzolperyoxide^^ geloof ik ;P
    kun je gewoon vrij bij de apotheek kopen ;]
    en dan zou ik de allerlichtste concentratie nemen want dat spul dat droogt égt heftig uit x3

    er staat op dat je het elke dag kunt gebruiken, niet dus O.o ik zou het 1 á 2x per week gebruiken want anders droogt je huid totaal uit!
    zelf als je een enorm vette huid van nature hebt [zoals ik]
    maar het werkt wel goed ;]


    thank you. : D


    Can I crash into your life?

    (...)

    thank you. : D


    you're welcome ;]
    btw ik heb nog wat aan mn bericht toegevoegd ;]


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Ik heb nooit middelen gebruikt, ik liet het gewoon vanzelf overgajn :'3


    I don't need words to feel those lips.

    Ik heb nooit middelen gebruikt, ik liet het gewoon vanzelf overgajn :'3


    Ik knijp ze dus altijd uit. >_<


    -

    Ik spreek trouwens vanuit Underneath. Dat is mijn andere account. ;D


    -

    zinkzalf:Y)

    tenminste, dat hielp bij mij perfect.


    I am an idiot, I move.

    je iets wat puistjes effectief uitdroogt ;]

    Benzolperyoxide^^ geloof ik ;P
    kun je gewoon vrij bij de apotheek kopen ;]
    en dan zou ik de allerlichtste concentratie nemen want dat spul dat droogt égt heftig uit x3

    er staat op dat je het elke dag kunt gebruiken, niet dus O.o ik zou het 1 á 2x per week gebruiken want anders droogt je huid totaal uit!
    zelf als je een enorm vette huid van nature hebt [zoals ik]
    maar het werkt wel goed ;]

    voor de rest moet je je gezicht gewoon goed schoonhouden, dat is de basis.. als je je gezicht niet elke ochtend en avond schoonmaakt kun je daar ook veel verstoppingen»mee-eters»puistjes van krijgen ;]


    Dus je moet je gezicht juist wel elke avond en ochtend wassen? ;D
    Doe ik altijd. Maar soms vergeet ik het aangezien ik altijd zo laat wakker wordt en anders te laat op school kom. 8D


    -

    Ik spreek trouwens vanuit Underneath. Dat is mijn andere account. ;D


    oke x3

    ik knijp ze bijna niet meer uit, ik heb er littekens van gekregen die soms pas na een half jaar een beetje minder werden O.o
    kan je nagaan hoelang je daar mee loopt..


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    ik had het eerst echt verschrikkelijk erg maar dat is nu hellemaal weg gelukkig x3 heb je er echt heel veel enzo? als je dat hebt moet je met de dokter overleggen of je hormonenzalf mag dan krijg je 2 verschillende tubes 1tje moet je 2x op doen en de andere 1x daags. dat werkt echt heel goed. maar als je gewoon elke keer last van een paar puistjes hebt kun je het stomen en gewoon elke ochtend en avond je gezicht goed wassen.


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    zinkzalf:Y)

    tenminste, dat hielp bij mij perfect.



    Waar haal je dat vandaan?


    -

    (...)

    oke x3

    ik knijp ze bijna niet meer uit, ik heb er littekens van gekregen die soms pas na een half jaar een beetje minder werden O.o
    kan je nagaan hoelang je daar mee loopt..



    Dat zegt mijn moeder mij ook, maar ik blijf het doen. (:


    -

    ik had het eerst echt verschrikkelijk erg maar dat is nu hellemaal weg gelukkig x3 heb je er echt heel veel enzo? als je dat hebt moet je met de dokter overleggen of je hormonenzalf mag dan krijg je 2 verschillende tubes 1tje moet je 2x op doen en de andere 1x daags. dat werkt echt heel goed. maar als je gewoon elke keer last van een paar puistjes hebt kun je het stomen en gewoon elke ochtend en avond je gezicht goed wassen.


    idd, en heb je écht hele agressiefe acne vorm dan kun je zelfs een anti-biotica kuur krijgen

    -en die had ik dus^^


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    ik had het eerst echt verschrikkelijk erg maar dat is nu hellemaal weg gelukkig x3 heb je er echt heel veel enzo? als je dat hebt moet je met de dokter overleggen of je hormonenzalf mag dan krijg je 2 verschillende tubes 1tje moet je 2x op doen en de andere 1x daags. dat werkt echt heel goed. maar als je gewoon elke keer last van een paar puistjes hebt kun je het stomen en gewoon elke ochtend en avond je gezicht goed wassen.


    Het is niet zo vreselijk erg hoor.
    Stomen? Wat is dat? $:


    -

    (...)

    Het is niet zo vreselijk erg hoor.
    Stomen? Wat is dat? $:

    Nou van gloeiend heet water komt stoom af x3 als je dat op je gezicht krijgt gaan je Poriën open dus je kan bijvoorbeeld een emmer pakken heet water er in doen en dan je hooft erboven houden en een handoek op je hoofd zodat het stoom niet wegkan maar je hebt er ook speciale stoomaperaten voor maar stomen helpt ook heel goed.


    Life is a fairytale, told by an idiot.