• 'JORDAN Titel: RE: Lees maar gewoon even. :'$
    Aan: bakfietskiptok

    barbara, ik heb het helemaal gelezen en ik heb er respect voor maar ik vind je echt niet leuk, sorry.


    Dat stuurde die, en ik zit hier bijna te huilen. Ik had het verwacht, en weetje. Misschien wel te veel. I give up, en zal hem los laten. Sorry, maar na al mijn topics en vele liefdesverhalen, hebben jullie het recht om het te weten.

    Maatje<3
    Ik vind het ten eerste echt erg voor jou maar je hebt eigenlijk nu wél een eerlijk antwoord. Maar, als ik eerlijk mag zijn is ie je niet waard! Je verdient beter. Ik heb respect voor jou omdat je het hem durfde te zeggen! Ik durf niet eens mijn crush zijn MSN/telefoonnummer te vragen. Hoe ben je dan? Maar buddy<3 Als je iemand nodig hebt om te praten hierover: Ik ben er voor je. And als ik je nog een tip mag geven: Ga opzoek naar iemand die wel van je houd, je verdient beter dan deze jongen. Tegen mij zeiden ze: Er zwemmen nog vissen in de zee, neem daar een van ^^
    Heel erg veel sterkte, lieve schat x3

    Ik vraag me af, heeft iemand het uit gemaakt met je, jaa sorry maar ik snap sommige dingen gewoon niet x'D

    Nee want ik dump ze allemaal :Y) nee grapje, maar bijna wel waar, op 2 na.
    maar ik snap jou niet?

    Maatje<3
    Ik vind het ten eerste echt erg voor jou maar je hebt eigenlijk nu wél een eerlijk antwoord. Maar, als ik eerlijk mag zijn is ie je niet waard! Je verdient beter. Ik heb respect voor jou omdat je het hem durfde te zeggen! Ik durf niet eens mijn crush zijn MSN/telefoonnummer te vragen. Hoe ben je dan? Maar buddy<3 Als je iemand nodig hebt om te praten hierover: Ik ben er voor je. And als ik je nog een tip mag geven: Ga opzoek naar iemand die wel van je houd, je verdient beter dan deze jongen. Tegen mij zeiden ze: Er zwemmen nog vissen in de zee, neem daar een van ^^
    Heel erg veel sterkte, lieve schat x3

    Dankjewel lekkerding <3

    Omg.
    Arme jij, dat lot staat mij dus ook te wachten. :S
    Maar sterkte. (flower)


    You move me ......... Kurt

    meisje.<3

    je hebt het gezegt dat is heel dapper van je! en kijk rond, in dronten lopen niet alle leuke/lekkere jongens. Over de hele wereld wonen miljoenen lekker boys! ik kwijl al weer weg bij de gedachten. Meisje, er zult vast wel een ware rondlopen ik weet het 100% zeker! echt waar. En hij respecteerd het dat je het hebt verteld dat is goed. Wees maar niet bang. En als er nog iets is ik ben er voor je.<3

    xxx.<3 ilysm.<3


    Love is in the air'<3

    He's just not the one. ö


    None but ourselves can free our minds.

    Zo erg

    Maar het is zijn probleem.Iemand die zo leuk is als jij moet je met je beide handen goed vasthouden en niet zomaar "weggooien".

    Heel veel sterkte nog(flower)

    Ah, pijnlijk... Maar je weet nu in ieder geval waar je aan toe bent. Je vindt vast wel een jongen die jou wel ziet zitten, en waar je heel gelukkig mee wordt. Veel sterkte <3.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Dankjulliewel allemaal <3