• Hoj allemaal,
    aangezien we nu onze nickname kunnen veranderen (yeah), leek het me handig om één topic te openen om aan te geven wat je oude en nieuwe naam is. Dat voorkomt weer verwarring ;)
    Ik was eerst Marii, maar heb het dus veranderd in BritishAngel. De reden daarvoor staat op mijn profiel :P
    Misschien is het ook leuk als je aangeeft hoe je op je nickname bent gekomen? (A)
    Xx


    I clicked my heels and wished for you.

    vroegr = lOveèx3Bill
    Nu = IMISSYOUx3

    1 'mda th suckt [kom maar op met dat gezeik xD] , Reden wrm ik vidt da th suckt sta op myn profiel. ga eerst kijkn voor je begint graaf te doen ;D.
    2 Omda IMISSYOU mijn nick op netlog is & eigelyk zowa ovral , duz hier dn maar ook =]

    LxKaulitz - LaureShereen - nu weer LxKaulitz

    SKaulitzxx,sexgodTomX,TOMxKxBITCH


    Lalalalalalalala.

    Ik heette eerst DecemberLife en nu LinkinLady. (hoera)


    I live for the applause, you will die for it.

    ik verander hem niet :P
    de mijne is goed zoals hij is, ook al heeft hij ook nog nare herinneringen :)
    (mijn bijnaam, gekregen door eerst fan, nu hater),, door een van die liedjes van Mary Poppins (A)
    maar er zijn nog vrindinne die perfect fan zijn en me zo ook nog noeme, dus ik zou het kut vinde om hem te veranderen en al die herinneringen te wisse :D


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    xBillLuvYax


    is mijn oude account-naam. (:

    XX


    -

    van mrloess naar MARLOOS


    it's cool to know nothing.

    Ik heb ondertussen al twee namen gehad (ik weet al niet meer welke xD) en deze is men derde (xCupcakezZx), maar ik ben snel uitgekeken op namen (ook op netlog), dus ga ik hem volgende maand wéér verandere.


    ii_COLLAPSExBabii

    van EMOxTHxME naar CuppyxCake
    van CuppyxCake naar EmoCuppyCake

    X3


    Haterszz shut you're mouth and shoot yourself dead

    eerst was ik:
    xthxladyxx daarna:
    YOUxKNOWxWHO en nu ben ik dus:
    ManDASienTJj

    Vindt het erg leuk, dat iedereen het verandert,

    maar behoorlijk irritant.

    Sommigen kan ik niet eens terugvinden,
    van wie ik bepaalde quizen zooo geniaal vond.

    Oftwel; ik laat mijn naam gewoon zo, ook al is ie stom ^^

    Ik hete eest Starliight
    en nu.,.,
    Starliightx :P

    jaja veel veranderd he(A)

    Erm, vroeger was k THxBillx3, mr nu dus xCookieLve omdak niemeer zoon Bill fan ws enzoo dus ebk et maar veranderd ! xD

    Vroeger: xXanneliXx
    Nu: AnneliBeest


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)