• Ik kom na twee uur terug op quizlet, staan er nog steeds dezelfde topics zonder dat er een reactie is bijgekomen. Waar is het leven hier op Q mensen? Ik ben hier al van 27 juni 2007 en vroeger was het veel beter. zijn jullie allemaal depressief ofzo? ik ga hier niet alleen leven in zitten blazen. Get In Action duuudes ! n_n


    PoisonTrash on camera

    Ik snap het ook niet ><. Vroeger reageerden de mensen veel meer en debieler.


    -

    Ja indd x]


    Your make-up is terrible

    Ze waren blij als mensen weer is een topic openden over een aardappel ofsoo, nu gaan ze er commentaar op zitten geven.


    All was well.

    Waarom heb ik die tijd toen niet meegemaakt??
    -slaat mezelf op mijn kop-


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ze waren blij als mensen weer is een topic openden over een aardappel ofsoo, nu gaan ze er commentaar op zitten geven.



    inderdaad.
    En cherry, het spijt me dat ik zo pissig deed tegenover jou ><.


    -

    Waarom heb ik die tijd toen niet meegemaakt??
    -slaat mezelf op mijn kop-


    Nee man, mag je niet doen! Dan moet plop er weer een plakkertje overheen doen en dat vind hij veel te vermoeiend. (:


    All was well.

    Oké, het boeit me niet zo. Als je sommige reacties leest blijven ze geniaal het is maar net welk topic je opend.


    Love is more than just 4 characters.

    (...)


    inderdaad.
    En cherry, het spijt me dat ik zo pissig deed tegenover jou ><.


    Zit er niet over in, je had wel gelijk hoor. Ik wist niet dat het veel voor je betekende enzo n_n


    All was well.

    (...)

    Nee man, mag je niet doen! Dan moet plop er weer een plakkertje overheen doen en dat vind hij veel te vermoeiend. (:

    Huh, hoe weet jij dat?


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    (...)

    Zit er niet over in, je had wel gelijk hoor. Ik wist niet dat het veel voor je betekende enzo n_n


    nja, vriendjes? .D


    -

    Oké, het boeit me niet zo. Als je sommige reacties leest blijven ze geniaal het is maar net welk topic je opend.


    Er worden net geen topics meer geopend, ik had gisteren een wanhopige poging gedaan om mensen hier hun humor weer terug te brengen met mijn gedicht over Spammen, hielp niet veel. ><'


    All was well.

    Indd, daarom verveel ik me de laatste tijd op Q.


    I live for the applause, you will die for it.

    (...)
    Huh, hoe weet jij dat?


    Verteld hij mij heel stiekem in mijn droompjes. (: dan komt hij op mijn hoofd zitten en fluisterd het in mijn hoofd n_n but back on topic.


    All was well.

    Uhu, zo 'savonds is het hier echt saai x.x
    Maarja ><

    Indd, daarom verveel ik me de laatste tijd op Q.


    het is inderdaad heel boring geworden hier >>.


    -