• Ik kom na twee uur terug op quizlet, staan er nog steeds dezelfde topics zonder dat er een reactie is bijgekomen. Waar is het leven hier op Q mensen? Ik ben hier al van 27 juni 2007 en vroeger was het veel beter. zijn jullie allemaal depressief ofzo? ik ga hier niet alleen leven in zitten blazen. Get In Action duuudes ! n_n


    PoisonTrash on camera

    (...)
    Ghehe, bedankt.

    Geen dank (:
    Laat je als je terug komt weten hoe het was?


    Love is more than just 4 characters.

    Ik ben hier niet zo lang,maar ik geloof dat best

    buh het is nog steeds zo ><'


    PoisonTrash on camera

    ja julie hebbe gelijk

    i mean van julie vroeger was ik er nog niet *moet huilen want wou ik wel nu ik het zo hoor* maar als je hier een uurtje per dag ofso zit dan heb je bijna alle topics al gehad en er komen ook geen nieuwe bij

    tis echt jammer


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Ja, ik wil ook ng is terug naar Zomer 2007, net nieuw hier, en nu pas begin ik op het forum 'Acctief' te komen.


    Your Butt is Mine!

    Ja, ik wil ook ng is terug naar Zomer 2007, net nieuw hier, en nu pas begin ik op het forum 'Acctief' te komen.


    Als je eerder al actief was had ik je misschien vroeger al gekend n_n


    All was well.

    mss moet er gewoon minder regels komen en ze moeten aangepast worden want ik denk dat als je weer overal een topic over mag maken komt er hier heel wat leven in en hoef je geen dag te doen met dezelfde topics


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    mss moet er gewoon minder regels komen en ze moeten aangepast worden want ik denk dat als je weer overal een topic over mag maken komt er hier heel wat leven in en hoef je geen dag te doen met dezelfde topics


    Ik geef jou helemaal gelijk, maar natuurlijk moeten er wel nog regels blijven, alleen minder streng xd'


    All was well.

    (...)

    Ik geef jou helemaal gelijk, maar natuurlijk moeten er wel nog regels blijven, alleen minder streng xd'


    ja dat bedoel ik
    minder strenge regels

    en nou niet zegen dat er dan meer ruzies komen want ik denk juist van niet


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Inderdaad, ik begin me echt te vervelen hier op quizlet ><


    Listen to what we're not saying..

    toentertijd zat ik nog niet eens op het forum. :') was er toen wel een forum? ô.o niet eens volgens mij..


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Inderdaad, ik begin me echt te vervelen hier op quizlet ><


    Verveelt zich mee. --'


    PoisonTrash on camera

    (...)

    Verveelt zich mee. --'



    doet ook mee met vervelen


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    toentertijd zat ik nog niet eens op het forum. :') was er toen wel een forum? ô.o niet eens volgens mij..


    In 2007 niet, 2008 wel n_n


    PoisonTrash on camera

    (...)

    In 2007 niet, 2008 wel n_n


    ik kwam eind 2008

    maar wanneer zijn al die regels dan gekomen
    en wanneer werd het hier saai

    want als dat bijna dezelfde datums heeft dan weten we de oorzaak van de saaiheid hier en kunnen we dat veranderen en de regels wat aanpassen


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..