• Ik kom na twee uur terug op quizlet, staan er nog steeds dezelfde topics zonder dat er een reactie is bijgekomen. Waar is het leven hier op Q mensen? Ik ben hier al van 27 juni 2007 en vroeger was het veel beter. zijn jullie allemaal depressief ofzo? ik ga hier niet alleen leven in zitten blazen. Get In Action duuudes ! n_n


    PoisonTrash on camera

    Ik ben 4 dagen later als jou geregristreerd Ö


    Het is God zijn schuld, niet de mijne ! :3


    PoisonTrash on camera

    jaa, viel mij ook al op! kom op mensen kom uit je bed/stoel/zitbank/barkruk.... en..en.. reageer?!


    Als je maar een ananas hebt..

    (...)

    Het is God zijn schuld, niet de mijne ! :3

    Geef niemand de schuld die je niet kent! :Y)


    Als je maar een ananas hebt..

    (...)
    Geef niemand de schuld die je niet kent! :Y)


    Phoe! Dan steek ik de schuld wel op Fanny in de kooi ! :l


    PoisonTrash on camera

    Het spitsuur is aangebroken, dan is het plotseling heel druk O.O


    PoisonTrash on camera

    (...)

    Phoe! Dan steek ik de schuld wel op Fanny in de kooi ! :l

    Fanny in de kooi?


    Als je maar een ananas hebt..

    (...)
    Fanny in de kooi?


    a.k.a Whitnèydrol


    All was well.


    && bij actieve topics staan soms topics waar zo'n paar uur geleden is op gereageerd.
    maar aan mij zal het niet liggen :Y)


    dat had ik net dus ook
    bij dat laatste uitslapg ding ston de hele tid hetzelfde en na een kwartier was er ook niets aan de topics verandert en als er wat verandert was dan had ik wel gedaan omdat ik nu overal een reactie wil plaatsen om ervoor te zorgen dat andere mansen ook reageren(wat meestal niet gebeurt)


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    (...)

    dat had ik net dus ook
    bij dat laatste uitslapg ding ston de hele tid hetzelfde en na een kwartier was er ook niets aan de topics verandert en als er wat verandert was dan had ik wel gedaan omdat ik nu overal een reactie wil plaatsen om ervoor te zorgen dat andere mansen ook reageren(wat meestal niet gebeurt)


    Laten we samen doen (nerd)


    PoisonTrash on camera

    (...)

    dat had ik net dus ook
    bij dat laatste uitslapg ding ston de hele tid hetzelfde en na een kwartier was er ook niets aan de topics verandert en als er wat verandert was dan had ik wel gedaan omdat ik nu overal een reactie wil plaatsen om ervoor te zorgen dat andere mansen ook reageren(wat meestal niet gebeurt)

    helemaal gelijk dus !
    doe ik ook, maarja, zonder succes meestal.


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    (...)

    Laten we samen doen (nerd)

    ik doe mee :Y)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Staat dit er nog altijd??


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Nog steeds Camille en niks tegen mijn topic hé :Y)


    All was well.

    Ik heb niks tegen jou topic. Ik dacht gewoon dat het al gesloten zou worden. Omdat we toch altijd of-topic gaan. :X


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Helemaal mee eens.
    De eerdere tijd op Q, was veel leuker.


    She is waiting for you, so don't break her heart.