• Ik heb het over de baarmoederhalskanker prik.
    Moet je lezen:

    http://www.kidsfeeling.nl/index.php/Waarschuwingen/nieuwe-vaccinatie-experiment.html

    http://www.kidsfeeling.nl/index.php/Waarschuwingen/ziek-na-inenting.html

    Dan ben je echt niet gek of dom bezig als je hem niet neemt.

    xx.


    Edit:
    Zjezus. Ik heb het er niet over dat ik bang ben voor naalden, dus ga niet lopen zeiken van "Ja, het zijn maar 3 prikjes. Het doet geen pijn."
    Ik heb het over wat er op die site's staat ><
    Dat die prik niet goed is. Dat het misschien helemaal niet zo noodzakelijk is. Dat er onderandere 2 meisjes uit Spanje ernstig ziek zijn van geworden. En ik neem die prik niet. En dan zeg je niet, dat het dan míjn schuld is, als iemand dat later baarmoederhalskanker krijgt, omdat ie hem ook niet genomen heeft. Want dat slaat nergens op.

    al lang gehad : D


    Some people make the world special just by being in it

    Zeg mensen.
    Wat wil je? De prik is niet erg! ik heb hem al 3x gehad. Ik ben verschrikkelijk gezond. geloof die bullshit niet.
    Het zijn allemaal leugens. Aan jou de keuze of je de inenting wilt. maar geloof die onzin niet.


    death to the one at the end of the serenade.

    Mensen, be real.
    Er is vier jaar onderzoek naar gedaan, en ik neem aan dat het dan wel veilig is - zo niet veilig genoeg - om hem landelijk ik te voeren.
    Ik heb een paar weken geleden 16 prikken gehad so excuse me maar ik word dan zo pissig als mensen helemaal gaan flippen over 3 prikken! Waar ook nog eens een hele tijd tussen zit! [/niet specefiek aan de topicmaakster gericht]


    BAM!

    En dit is het zoveelste topic over die prik. Damn, ik word er stilaan gek van.


    Tanya is de beste.

    Ik word nog niet opgeroepen, ben van '97.
    Maar ik zie er niet zwaar tegenop.
    Even ontopic:
    Zoals ik al zei. Mij kan het geen ene fuck schelen wat er allemaal over gezegd wordt. Ik bedoel, wie ben jij om dat te zeggen? Wie zijn zij om dat op internet te plaatsen?
    Waarom moet je dit sturen? Wat kan jou het schelen of mensen die je toch niet kent wel of niet die prik laten nemen?
    Dat beslissen ze nog steeds zelf.


    Can I crash into your life?

    (...)
    Ik niet meer :Y)
    Kanker zit zowieso níét in mijn familie, en vaak is het erfelijk. En de kans ik klein dat je het krijgt. Dus.


    Kanker zit ook niet in; mijn familie, maar iemand van me familie heeft het gekregen >,< De kans om kanker te krijgen als het in je familie zit of niet is even groot hooor!

    O, weer zo'n zeiktopic over neem dat prikje niet. Kom op! Ik heb alledrie die prikken een paar maanden terug gehad, en ik ben nog zo gezond als iets. Waar slaat dit nou allemaal op? Er is totaal niets mis mee, echt niet.
    Laat je nou niet ompraten.


    Never run out of reasons to smile...

    Het is gewoon een stomme prik! Niet bang ervoor zijn, gewoon over je heen laten komen ><

    Jezus, ik ga topics hierover tellen ><

    Laat je niet bang maken, het doet geen pijn ><


    Underdog, just look at the mess you made.

    Te laat ! :)
    'k Heb ze al alledrie gehad een paar maand geleden en ik leef nog EN ik heb geen kanker dus zo slecht zal 't wel niet zijn .


    /

    Ik hoef en wil hem niet.


    Think before you act.

    Ik moet hem, ga hem nemen en daar kan die nieuws mij dus niet afhalen hoor ^^
    Ik word btw eigenlijk een beetje irritant en ziek van die topics over 'Neem die prik niet!' en 'Het is slecht!' enzoo --' Djezus --'

    Ik ga gewoon, als ik ziek wordt zien we dat dan wel weer. :'D Als er wel 2 ziek zijn geworden vind ik dat niet echt een indrukwekkend resultaat.


    blame the bully.

    Ik ga gewoon, als ik ziek wordt zien we dat dan wel weer. :'D Als er wel 2 ziek zijn geworden vind ik dat niet echt een indrukwekkend resultaat.


    Indeed.


    Can I crash into your life?

    Ik heb het gelezen... maar ik neem die prikken wel. ookal ben ik m'n hele leven al bang voor prikken, ik moest altijd in de houdgreep gehouden worden! x3
    maargoed, ik weet niet eens of die sit betrouwbaar is enzoo.


    Als je maar een ananas hebt..

    Zou het dan ni in de kranten zijn gestaan??

    Ik heb nix gelezen en men ma ook niet,

    En btw als het ni helpt, waarom word het dan op de markt gezet?


    I'm not a supermodel, I still eat at McDonalds