• Ik heb het over de baarmoederhalskanker prik.
    Moet je lezen:

    http://www.kidsfeeling.nl/index.php/Waarschuwingen/nieuwe-vaccinatie-experiment.html

    http://www.kidsfeeling.nl/index.php/Waarschuwingen/ziek-na-inenting.html

    Dan ben je echt niet gek of dom bezig als je hem niet neemt.

    xx.


    Edit:
    Zjezus. Ik heb het er niet over dat ik bang ben voor naalden, dus ga niet lopen zeiken van "Ja, het zijn maar 3 prikjes. Het doet geen pijn."
    Ik heb het over wat er op die site's staat ><
    Dat die prik niet goed is. Dat het misschien helemaal niet zo noodzakelijk is. Dat er onderandere 2 meisjes uit Spanje ernstig ziek zijn van geworden. En ik neem die prik niet. En dan zeg je niet, dat het dan míjn schuld is, als iemand dat later baarmoederhalskanker krijgt, omdat ie hem ook niet genomen heeft. Want dat slaat nergens op.

    (...)
    Jij wel. Ik weet niet meer waar ik dat gelezen had, maar op een site stond dat er in Amerika 18 meiden dood zijn gegaan eraan, 27 ofzo bijna dood/ernstig ziek, 18 verlamd en een aantal miskramen.

    Ik weet ook niet of ik dat moet geloven, maar als dat waar is...is het niet goed.


    Maar het blijft me verbazen dat jij dat 'niet goed' vindt. Ik bedoel, dat is jouw mening, maar waarom boeit het jou iets als iemand anders die prik wel of niet neemt?
    Bovendien, is dat in AMERIKA.
    Wij leven in NEDERLAND. En in BELGIË.


    Can I crash into your life?

    ik neem hem wel,,

    ze laten je echt niet prikken als het niet veilig is.


    Vampire Heart.

    (...)

    Jij wel. Ik weet niet meer waar ik dat gelezen had, maar op een site stond dat er in Amerika 18 meiden dood zijn gegaan eraan, 27 ofzo bijna dood/ernstig ziek, 18 verlamd en een aantal miskramen.

    Ik weet ook niet of ik dat moet geloven, maar als dat waar is...is het niet goed.

    Als er echt zoveel zieken zijn, zou het wel op het nieuws komen. Die sites zijn bangmakerij, door zulke topics te plaatsen maak je mensen bang en nemen sommige de prik niet meer. Alleen maar omdat er op een site zoiets word geschreven.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    people, als het echt zo gevaarlijk was, hadden ze die spuiten al lang uit de handel gehaald. Er zou dan ook wel een wereldwijde waarschuwing komen van dokters en professoren. Er is dan ook nog eens jaren lang onderzoek naar gedaan, als ze niets goed hadden gevonden er tegen, hadden ze niets op de markt gebracht...

    OMG!! Ik heb alle drie men prikkel al gehad
    nu ga ik vast en zeker dood

    --' Losers als jullie dat geloven, het is voor jullie veiligheid die prik, en als je niet durft door stomme bijgelovige shit, moet je later niet komen janken als je baarmoederkanker hebt --'

    OMG!! Ik heb alle drie men prikkel al gehad
    nu ga ik vast en zeker dood

    --' Losers als jullie dat geloven, het is voor jullie veiligheid die prik, en als je niet durft door stomme bijgelovige shit, moet je later niet komen janken als je baarmoederkanker hebt --'


    Jonge doe ff rustig man.
    Het is geen bijgelovige shit, er is er zelf een video over hoe verlamd iemand is geworden van dezelfde prik als die we hier in Nederland gaan nemen.


    Love the way you hate me.

    Ik sta nog steeds achter mijn besluit om wel gevaccineerd te worden. Ik wil geen baarmoederhalskanker, en hoewel er - volgens jou bronnen - nog niet voldoende bewijs is om te bewijzen dat het ook werkelijk helpt of beschermt daartegen, neem ik het risico. Ik ga liever nu dood dan heel die lange lijdensweg later en dan spijt hebben dat ik het niet heb gedaan. Amen.


    History is not hatred.

    Niemand heeft gezegd dat die prik tegen baarmoederhalskanker werkt.


    Love the way you hate me.

    Man, daar hebben ze jarenlang op lopen testen, denk je nou echt dat ze de hele vrouwelijke wereldbevolking willen inenten als ze de gevolgen en werking niet weten. Het is allemaal shit om jullie bang te maken. Maar oh wat gaan ze klagen als ze uieindelijk kanker hebben, nou weet je, neem die prik lekker neit en bedenk je later dat het wel je eigen schuld is als je baarmoederhalskanker krijgt.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    mijn moeder heeft geen recht om me daar naar toe te laten dwingen!!
    ik heb het de laatste tijd toch veels te druk voor haar, moet nog 3 keer optrede met men band... xD die komt niet in mijn buurd :P
    en ik mot al niks met naalden val al flouw als ik het zie....
    xD

    Ik wil um niet, en ik doe het ook niet. Ikmben ten eerste bang voor naalden, en hoezo zou het dan weer bij mij moeten gebeuren like.. ik woon niet in spanje en niet iedereen die um niet neemt krijgt het =O


    Wakaranai mondai ga grisugite >.>

    Man, daar hebben ze jarenlang op lopen testen, denk je nou echt dat ze de hele vrouwelijke wereldbevolking willen inenten als ze de gevolgen en werking niet weten. Het is allemaal shit om jullie bang te maken. Maar oh wat gaan ze klagen als ze uieindelijk kanker hebben, nou weet je, neem die prik lekker neit en bedenk je later dat het wel je eigen schuld is als je baarmoederhalskanker krijgt.


    Als ze goed hebben getest waarom vallen en dan een paar doden?
    maarja doe maar lkkr wat je wilt,mij kan ht niet schelen


    Love the way you hate me.

    Yeah right. Dat van die meisjes in Amerika, Bullshit. Dat is so not true. En die meiden in Spanje kregen de spuit met een slecht gekuiste naald. Ze kregen HIV en dan AIDs omdat de vorige dat ook had. Het ligt niet aan wat er in de spuit zit. Je gaat er echt niet aan dood. Neem de stomme spuit nu gewoon, dan kan je later blij zijn dat je geen baarmoeder kanker hebt. Get over it already.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    Yeah right. Dat van die meisjes in Amerika, Bullshit. Dat is so not true. En die meiden in Spanje kregen de spuit met een slecht gekuiste naald. Ze kregen HIV en dan AIDs omdat de vorige dat ook had. Het ligt niet aan wat er in de spuit zit. Je gaat er echt niet aan dood. Neem de stomme spuit nu gewoon, dan kan je later blij zijn dat je geen baarmoeder kanker hebt. Get over it already.


    Jonge we hebben tog een filmpje van van een meisje dat verlamd is geraakt door de prik.
    wat zit je nou te lullen dan?
    ooit van nieuws gehoord?

    Woeps, ik heb ze alledrie al gehad...


    So silently, you make my day so unreal and never ending