• Heeii wat vinden jullie van emo's ik vind ze als ik eerlijk ben best wel mooi sommigen dan alleen ik heb gelezen dat alle emo's pot zijn niet dat dat erg is maar dan kan ik dus geen emo werden Xd
    XxX


    /

    omg

    hoeveelste topic is dit wel niet :X


    ' niks is wat het zijn moet '

    Je kunt niet Emo zijn. Je kunt niet Emo worden. Je kunt jezelf niet Emo noemen. Je kunt niet doen alsof je Emo bent. Je kunt niet Emo worden als je jezelf snijdt. Conclusie: Emo kun je niet zijn. Het is gewoon zo.
    Zoek maar eens op wikipedia wat Emo precies inhoudt; het is puur een muziekstijl. Maar iemand toupeert z'n haar en maakt z'n ogen helemaal zwart, oftewel 'smokey eyes', en opeens doet iedereen dat en iedereen die dat doet is 'emo'.

    Ik word doodziek van deze topics. ¬¬
    En die mensen die zichzelf emo noemen zijn zielig. *krijgt bijna medelijden*


    -

    Ik bennie emo, ja ik heb wel haartjes voor mijn ogen (dat vind ik gewoon mooi, en dan hoef ik niet steeds met 2 ogen mijn docenten aan te kijken) ik draag handschoenen omdat ze fijn zitten en ik ze mooi vind, ik draag zwarte kleren omdat zwart m'n lievelingskleur is, en ik draag strikjes in mn haar just because they rule n.n

    En daarom word ik emo genoemd ==".


    Lil' Dustymouse.♪

    Emo's bestaan niet.
    Gatverdamme,
    hoeveel keer zei ik dat al. --'

    Emo's bestaan niet.
    Gatverdamme,
    hoeveel keer zee ik dat al. --'

    Same here.
    Maar sommige mensen blijven zichzelf wijsmaken dat ze emo zijn, dusja.


    -

    Je kunt niet Emo zijn. Je kunt niet Emo worden. Je kunt jezelf niet Emo noemen. Je kunt niet doen alsof je Emo bent. Je kunt niet Emo worden als je jezelf snijdt. Conclusie: Emo kun je niet zijn. Het is gewoon zo.
    Zoek maar eens op wikipedia wat Emo precies inhoudt; het is puur een muziekstijl. Maar iemand toupeert z'n haar en maakt z'n ogen helemaal zwart, oftewel 'smokey eyes', en opeens doet iedereen dat en iedereen die dat doet is 'emo'.

    Ik word doodziek van deze topics. ¬¬
    En die mensen die zichzelf emo noemen zijn zielig. *krijgt bijna medelijden*


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Het is gewoon zielig om jezelf emo te noemen.


    Protège moi de mes désirs.

    Ik heb gewoon respect voor ze..
    als zij die stijl leuk vinden dan doen ze dat toch gewoon..voor mij gaat het niet om de verpakking maar wat er binne zit:O


    Voorkom een kater, blijf dronken.

    alleen ik heb gelezen dat alle emo's pot zijn niet dat dat erg is maar dan kan ik dus geen emo werden Xd

    Waar slaat dat op?
    Alle emo's zijn pot. Yea right -.-'
    En daarbij ,kun je geen emo wòrden.
    Dat is een muziekstijl ,geen kledingstijl.
    Ik snap jou eigenlijk niet weetje , Je wil emo worden en tog heb je vooroordelen over ze ><


    Crack a bottle

    Ik zal nu wel zwaar op mijn flikker krijgen, maar..
    Ik HAAT iedereen die zichzelf emo noemt want emo is een MUZIEKSTIJL en al die mensjes zijn fake en wannabe en ze hebben altijd 1000 vrienden op hyves en dan allemaal emo's zodat ze nog emo er lijken. En als 1 emo iets heeft of doet of leuk vind, heeft meteen heel de emo club het. En ik haat ook de mensen die allemaal lopen te zeuren van 'iedereen noemt mij emo' of 'iedereen noemt mij gothic' Terwijl ze het juist geweldig vinden om zo genoemd te worden.
    Ik kan mezelf ZO opfokken door die mensen ><


    Innocence.

    (...)
    Waar slaat dat op?
    Alle emo's zijn pot. Yea right -.-'
    En daarbij ,kun je geen emo wòrden.
    Dat is een muziekstijl ,geen kledingstijl.
    Ik snap jou eigenlijk niet weetje , Je wil emo worden en tog heb je vooroordelen over ze ><

    ik las zo'n site en daar stond dat op.
    dus verder weet ik het ook niet maar ik vind ze mooi maarjah


    /

    Een emo zijn eerste schooldag.....

    Emo: Hee, Ik ben een emo
    Persoon: Vriendloos!
    2e persoon : Is dat zoiets als Gothic?

    Emo zijn 2e dag.....
    Emo: Ik zie het allemaal niet meer zitten.
    Persoon: Wat ga je er aan doen.
    Persoon 2 : Ga je jezelf snijden?
    Emo: Heb ik gister al gedaan. Het gaf me zo een goed gevoel.

    Emo zijn 3e dag op school....
    Emo: Kijk eens, check deze kras, die is van gister nog maar. :8


    Niet geschoten is altijd mis..

    Ik ben emo want ik ben depressief.
    Like, not.
    Ik zit hier op hyves enzo te kijken..
    Letterlijk overgenomen; JA ik ben emO, sO whatt??? JA ik ben emO want ik snijdt meself

    Hoe zielig kun je zijn.


    -

    Sommige emo's zijn echte aandachttrekkers, maar ik vind ze wel oke.. Heb geen probleem met die stijl ofzo, een hele goeie vriend van mij is 't ook dusja :3


    I don't need words to feel those lips.

    Ik ben emo want ik ben depressief.
    Like, not.
    Ik zit hier op hyves enzo te kijken..
    Letterlijk overgenomen; JA ik ben emO, sO whatt??? JA ik ben emO want ik snijdt meself

    Hoe zielig kun je zijn.

    Haha Snijd moet niet eens met DT.

    'Wij zijn emo
    Wij zijn emo
    Een ringetje of 2 door je moel.' (:


    Everything means nothing, if I ain't got you.