• Heeii wat vinden jullie van emo's ik vind ze als ik eerlijk ben best wel mooi sommigen dan alleen ik heb gelezen dat alle emo's pot zijn niet dat dat erg is maar dan kan ik dus geen emo werden Xd
    XxX


    /

    (...)
    Haha Snijd moet niet eens met DT.

    'Wij zijn emo
    Wij zijn emo
    Een ringetje of 2 door je moel.' (:


    Tja ken je nagaan hoe dom die 'emo's' zijn. (:


    -

    (...)

    Tja ken je nagaan hoe dom die 'emo's' zijn. (:

    Nee dat kan ik niet.
    Want hun zijn te dom
    En ik te slim ><


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Echte emo's: Dikke nekke allemaal ><


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik zal nu wel zwaar op mijn flikker krijgen, maar..
    Ik HAAT iedereen die zichzelf emo noemt want emo is een MUZIEKSTIJL en al die mensjes zijn fake en wannabe en ze hebben altijd 1000 vrienden op hyves en dan allemaal emo's zodat ze nog emo er lijken. En als 1 emo iets heeft of doet of leuk vind, heeft meteen heel de emo club het. En ik haat ook de mensen die allemaal lopen te zeuren van 'iedereen noemt mij emo' of 'iedereen noemt mij gothic' Terwijl ze het juist geweldig vinden om zo genoemd te worden.
    Ik kan mezelf ZO opfokken door die mensen ><


    Agree.


    You have no idea.

    (...)
    Haha Snijd moet niet eens met DT.

    'Wij zijn emo
    Wij zijn emo
    Een ringetje of 2 door je moel.' (:

    x']


    You have no idea.

    Ik weet eerlyk gezegd niet zo goed wat emo's nou eigenlijk zyn! een muziekstijl ofzow??Die gasten zelf weten het volegsmij ook niet eens :'3
    Maja ik ga niets zeggen over faken ofzo. I don't care,het is jou leven Doe wat jezelf wilt wat jezelf leuk vind:8
    Mijn mening wel over iets sommige mensen zeggen van
    -Ja ik haat huppelkutjes.(over de mensen die er miss bitchy uit zien) maar dan hebben ze miss wel helemaal geen slechte ervaringen met zulke types! en dan zeggen ze wel ik haat huppels.
    Maar dan haten ze zelf ook?:O zogenaamd zo heilig sommige mensen.

    Maja ik heb geen haat tegen niemand! Als mensen iets over mij tezeggen hebben ga je gang dan maak jij je druk ik niet;)

    Ik vind het woord Emo een beetje overgebruikt eerlijk gezegd. Want als je er niet uitziet zoals de laatste mode, donkere kleding draagt, en eyeliner op hebt ben je gelijk 'emo' of 'gothic'. Wat echt nergens op slaat.
    Sowieso vind ik dat het idioot is om iemand in een hokje te stoppen...
    Maar ik vind het nog vreemder om jezelf emo te noemen, maar ja, mensen vinden dat emo nu opeens een kledingsstijl is geworden, zoals iemand al had gezegd: het is een muziekstijl...

    Maar ik heb trouwens helemaal niets tegen emo's ik vind alleen dat het idioot is dat mensen iemand emo noemen, terwijl ze er niets van afweten, en alleen op uiterlijk oordelen.

    Ik vind emo's cool. Ik vind het irri als iemand zich emo noemt terwijl diegene niks van een emo heeft zeg maar. Niet alle emo's hoeven bi-seksueel te zijn hoor;)
    En je kan(vind ik) jezelf niet zomaar emo noemen en het gewoon 1,2,3 worden.
    Ik heb gewoon een eigen style en word daar gelukkig niet door gepest.

    xx.Ninaa


    T O K I O H O T E L < 3

    ik dacht dat 'emo's' ook een bepaalde manier van denken hadden...
    tjah, het is sowieso belachelijk iemand in een hokje te duwen of iemand emo te noemen omdat die gene nu bv. toevallig een skinny draagt Ô.ô
    xx

    ik dacht dat 'emo's' ook een bepaalde manier van denken hadden...
    tjah, het is sowieso belachelijk iemand in een hokje te duwen of iemand emo te noemen omdat die gene nu bv. toevallig een skinny draagt Ô.ô
    xx
    Iemand met skinny kan ook alternatief zijn he :P


    Niet geschoten is altijd mis..

    (...)Iemand met skinny kan ook alternatief zijn he :P

    maar dat heb ik niet uitgevonden xD
    dat zeiden ze vroeger bij ons op school xD

    -Heeft dat liedje van Cheap Sex in haar hoofd-


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik laat ze gewoon


    This is Suicide Silence

    (...)Iemand met skinny kan ook alternatief zijn he :P


    alternatief betekend best wel anders dan de rest...oftewel..iemand die graag skinnys draagt kan alternatief zijn indd...O.o..maar iemand die een camobroek draagt of gewoon jeans..kan dat ook..:P anders dan de rest (alternatief) betekend eigenlijk gewoon je eigen stijl=p


    wie de bal kaatst, is geen goede trefballer

    -Heeft dat liedje van Cheap Sex in haar hoofd-
    Ik ken die ook!! Ö
    Staat op me pc hahahaah X)


    Niet geschoten is altijd mis..