• Yess,yess ze hebben het nieuwe liedje van Th op Q-music laten horen :'D

    1 dit is niet fake --"
    2 ik heb het zelf niet gehoord maar mijn zus en pa wel. Dus ik weet geen tijdstip ofzo "
    3 t'is in t engels :')


    We'll never be as young as we are tonight

    (...)
    Ja, dat klopt. Maar hadden we er dan niet vast al eerder van gehoord?

    Pfah, ik weet niet.


    Some people make the world special just by being in it

    (...)
    Pfah, ik weet niet.

    Ik ook niet eigenlijk. :')

    Ik snap hier iets niet.
    Het is niet fake, zeg jij. Maar je hebt het niet zélf gehoord.
    Denk je soms dat ouders verstand hebben van muziek?
    Een algemene niet.


    -

    Ik denk van niet want er zijn al zoveel TH-songs en ze draaien alleen monsoon nog..niet eens meer, waarom zouden ze een nieuwe th lied dan draaien?
    wel jammer :')

    De nieuwe songs zijn nog niet helemaal af in het Duits, laat staan in het engels.. En waarschijnlijk dacht die zus van je pa dat.. Want pas kwam TH ook op TMF.. zeiden me moeder en nog een paar ook: nieuw leidje van TH op tmf.. dus ik gelijk kijken.. Was het gwn ready set go..


    Tom and Georg could write a bad romance.

    En ze zijn inderdaad zelfs nog bezig met hun Duitse album. Goh, en dan hebben ze een Engelse nieuwe?
    Mag ik even lachen?


    -

    sorry maar dat kan niet het duitse nieuwe album komt binnenkort eindelijk een keer uit dus dat zal dan wel geen engels liedje zijn..


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    Ghehe :'3


    I don't need words to feel those lips.

    tuurlijk ><
    daarvoor moeten ze eerst een single uitbrengen^^
    De radio màg eens nog geen liedje draaien dat niet in single is uitgebracht, anders hadden ze ook wel eens 1000 meere late hore ze [/denk ik toch]


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Kan hier een slotje op?
    x


    ben ik mee eens

    De nieuwe songs zijn nog niet helemaal af in het Duits, laat staan in het engels.. En waarschijnlijk dacht die zus van je pa dat.. Want pas kwam TH ook op TMF.. zeiden me moeder en nog een paar ook: nieuw leidje van TH op tmf.. dus ik gelijk kijken.. Was het gwn ready set go..


    Sluit ik me helemaal bij aan xD
    ^^


    /

    op youtube kan je een klein stukje van het liedje horen het heet: ein alien in mir" ik heb zelf al gehoort en vind hem kei mooi ^^


    http://nl.youtube.com/watch?v=BimJXuWhuEw&eurl=http://l

    dat kan nietxD


    One Day you'll remember me...

    Slotje op aanvraag. ;)


    Let the Night embrace you