• hallo!
    Dit kindje hier is voor de eerste keer in haar leven verliefd.
    Iku ben verliefd op een jongen van mijn klas.Maar ik weet niet of hij op mij is.
    Hij heeft weleens naar mij gekeken.En volgensmij lachtte hij naar me vandaag tijdens techniek.Maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen.En we hebben elkaar nooit echt gesproken.
    Mijn vraag is: hoe kom ik erachter of hij op mij is? (nee, ik ga het hem niet vragen)


    Je bent nooit uitgeleerd.

    Hij zit bij je in de klas?
    Dan gwn eens naar hem toe stappen met een vraag vn "ik snap iets niet, kun je helpen?" Dan knoop je vanzelf een gesprek aan^^


    -

    hem leren kennen? aan een vriend/vriendin van hem vragen ofzo? maar dan heb je altijd de kans dat hij erachter komt ><


    You're a star in heaven.

    Hij zit bij je in de klas?
    Dan gwn eens naar hem toe stappen met een vraag vn "ik snap iets niet, kun je helpen?" Dan knoop je vanzelf een gesprek aan^^

    Dat wordt nogal lastig.In de klas zit hij helemaal aan de andere kant.En als we een HW uurtje hebben kan ik moeilijk naar zijn tafel toelopen ><


    Je bent nooit uitgeleerd.

    Leren kennen, dan pas de volgende stap(pen) zetten.
    niet meteen zeggen dat je hem leuk vind (ervaring)

    Vooral niet denken dat hij op je is als hij lacht [Dat klinkt botter dan ik het bedoel]. Als je zo helemaal verliefd op hem bent enzo merk je alles wat hij naar jou doet, maar dat doet hij misschien naar iedereen.
    Ik zou heel aardig tegen hem zijn, niet te aardig, om hem zo te laten merken dat je hem leuk vind. Knoop een gesprek aan met hem ofzo.
    Niet doen: Veranderen in een bloeddorstig wijf en hem meteen bespringen ><


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Het betekend niet als hij een keer naar je gekeken heeft dat hij op je is. Maar het zou kunnen. Vraag gewoon *iseigenwijs.*


    EGYPTIAN GOD

    Het betekend niet als hij een keer naar je gekeken heeft dat hij op je is. Maar het zou kunnen. Vraag gewoon *iseigenwijs.*

    Echt niet.
    Die andere jongens hebben dat meteen door als ik opeens veel met hem omga.Want ik ben behoorlijk stil en verlegen enzo.En dan gaan ze voor de hele school vertellen dat ik op hem ben.Snappie?? =P


    Je bent nooit uitgeleerd.

    Ga eens in de pauze met hem praten of vraag zijn msn. leer hem beter kennen en kijk of je dan nog steeds hetzelfde van hem vind en je titel mag niet met hulp gevraagd!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ga eens in de pauze met hem praten of vraag zijn msn. leer hem beter kennen en kijk of je dan nog steeds hetzelfde van hem vind en je titel mag niet met hulp gevraagd!

    Oeps:O
    Dat wist ik niet:X


    Je bent nooit uitgeleerd.