• normaal ging ik vanavond dus naar AC/DC kijken een weet je? het blijkt afgelast te zijn omdat de zanger ziek is.Grrrrrrr..


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    das kut


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    Seriously..

    das.. kut


    We can only learn to love by loving.

    like i said kut ja,maar dan krigj je meestal toch kaartje voor het volgende concert of je geld terug =o


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    en dan hadden we normaal geen tickets , maar toen had mijn pa iemand gevonden voor 4 tickets dus hadden we net op tijd tickets en nu dit --'


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Das idd behoorlijk kut.
    Ik zou naar 2 concerten gaan die beide waren afgelast. Dat zuigt.


    No growth of the heart is ever a waste

    das kut O.O


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    Das idd behoorlijk kut.
    Ik zou naar 2 concerten gaan die beide waren afgelast. Dat zuigt.



    inderdaad ;o


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    dat zuigt heel hard man .

    Zal ik meneer Johnson persoonlijk gaan vertellen dat ie beter wel zijn concert kan geven ><


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    DUDE!
    Dat is horsecrap! Ik zou eigenlijk 13 maart gaan, hoop dat ie dan weer beter is :O


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Jhaa! Ik heb het gehoord! Wat moeten jullie nu met die ticket? Ik heb echt medelijden met jou.

    zwáár naaiend. o_o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Jhaa! Ik heb het gehoord! Wat moeten jullie nu met die ticket? Ik heb echt medelijden met jou.



    dat weten we nog niet.Anders word het terug betaalt of anders was er een nieuw concert..Maar ik weet het niet zeker.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    das kut!

    Mijn pa zou ook gaan, hij sprong in de auto en kreeg telefoon van zijn maten dat het niet door zou gaan o.O. M'n pa helemaal teleurgesteld :S
    Echt erg :S


    Let the Night embrace you