• hoooooooooooooi ;3

    Nou, ik dans. Oké.
    En het is net show geweest, en dat was in samenwerking met nog iets, en daar zit mijn BF in.
    Oké. Dus een jongen uit de dansgroep, Jarno, is verliefd op mijn BF.
    Ik ken hem al heeeeeel lang.
    Vroeger was ik verliefd op hem, nu niet meer.
    Dus,
    gisteren zijn we (ik, BF, Jarno) naar de kermis geweest, en hij was megaverlegen enzoverder, omdat mijn BF erbij was, wantja, hij is smooooooor op haar.
    Hij heeft een beertje gegrepen voor haar, etc.

    Maar ik vond het echt zo leuk, ik weet niet wat het was.
    Vandaag kon ik hem gewoon niet uit mijn hoofd zetten. Ik heb zelfs de eerste letter van zijn naam op mijn hand geschreven.
    En ik ben niét verliefd. Denk ik...

    Maar weetje, het is héél irritant om een jongen niet te kunnen vergeten terwijl je er niets voor voelt. Toen ik smoor was op een jongen, kon ik hem ook niet vergeten, maar dat vond ik niet erg.
    Nu wel, ik weet niet waarom.
    Ik ben niet verliefd op Jarno, maar ik kan hem niet vergeten.


    Weten jullie wat dit betekent? xs

    Btw,
    mijn BF zal niet met hem gaan,
    want ze mag niet van haar ouders..

    Weten jullie wat dit betekent? xs

    Dat je tóch wat voor hem voelt maar het onderdrukt omdat je weet dat hij smoor is op je BF?


    Mew <3

    Weetje... misschien ben je wel nog verliefd op hem maar wil je het gewoon niet onder ogen zien. Misschien omdat hij op je bf is en dus niets voor jou voelt... (niet hard bedoeld ofzo hea... maar je weet wat ik bedoel...) het is echt wel fucking klote als je met gevoelens voor die jongen zit. Maar als je bf er niets voor voelt moeten jullie het hem zeggen en misschien maak jij wel kans bij hem. als je dat nog wil tenminste... ;D


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    (...)
    Dat je tóch wat voor hem voelt maar het onderdrukt omdat je weet dat hij smoor is op je BF?

    Ja inderdaad.Dat denk ik dus ook.En hoezo mag ze niet van haar ouders?


    Cómo no te voy a querer..

    (...)
    Ja inderdaad.Dat denk ik dus ook.En hoezo mag ze niet van haar ouders?

    Ja, haar ouders vinden het nog te vroeg. --'
    (like, ze is 13, te vroég? O.O)

    (...)
    Ja, haar ouders vinden het nog te vroeg. --'
    (like, ze is 13, te vroég? O.O)

    Tja,zo zijn sommige ouders.;D


    Cómo no te voy a querer..

    Ik vind het een beetje raar dat haar ouders het te vroeg vinden. Oke, dat ze dat vinden, kan ik inkomen. Maar, liefde kent geen grenzen? Als ik verliefd zou zijn en het mocht niet van mijn ouders, dan deed ik het toch wel in het geniep hoor. Zij moeten niet tegen mij zeggen met wie ik wel mag gaan en wie niet.


    Tanya is de beste.

    Ik vind het een beetje raar dat haar ouders het te vroeg vinden. Oke, dat ze dat vinden, kan ik inkomen. Maar, liefde kent geen grenzen? Als ik verliefd zou zijn en het mocht niet van mijn ouders, dan deed ik het toch wel in het geniep hoor. Zij moeten niet tegen mij zeggen met wie ik wel mag gaan en wie niet.

    Ja, mijn ouders vinden het ook niet erg. Haar ouders zijn normaal heel los, maar op dat vlak niet. Ze krijgt heel veel aandacht van jongens, misschien daarom. Ik weet niet, en ze wil het niet in het geniep doen, want dat zei ik haar ook al.

    ik denk dat je nog verliefd bent op hem,of toch ten minste nog gevoelens voor hem hebt.
    maar je zegd tegen jezelf van niet,omdat je het gewoon niet wilt,je wilt niet meer op die jongen verliefd zijn,ook omdat je weet dat hij verliefd is op jou BF,en zij het miss niet leuk zou vinden als jij op hem verliefd zou zijn,omdat ze hem zelf leuk vindt ?

    als je niet op hem verliefd wil zijn,ga dan niet zoveel met hem om,praat er minder mee op msn,etc...

    als je toch weet dat je gevoelens voor hem hebt,doe dan het tegenovergestelde van hierboven,praat ermee,zit er veel bij,en zo worden jullie goede vrienden,en daarna miss 'lovers' ?

    xx


    everybody needs a song.

    Dat je misschien niet op hem verliefd bent maar dat je het niet leuk vind dat hij op jouw bf is.. ?


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room