• hààii mensjss

    kvindt me bffe soms egt wel irritant enzo en kvraag me dus af wat ik moet doen...

    k eb n paar voorbeeldjs van wat ze allemaal doet:


    ik sta altijd voor haar klaar maar als k n probleem heb dan begint ze gwn over iets anders

    ik moet altijd mt haar afspreken zij spreekt nooit met mij af (alsof ze me niet wil zien ofzo)

    ze belt mij nooit (njh k weet niet egt of dat erg is ma k bel haar regelmatig om is bij te pratn en zij doet da nooit)

    ze zei een tijdje geleden tegen mij dat ze het beu was dat iedereen zn beloftes brak en ze dus ook geen beloftes meer wilde geloven of maken. dan had ze aan mij beloofd dat ze naar me concert ging komn (wat dus héél belangrijk is voor mij) denk je dat ze er was?? niet dus!!!

    k wilde om haar meer te zien zelfs van school veranderen. maar zij doet alsof het haar allemaal nix kan schelen, k vindt het gwn erg. k zou spprr veel gehuild hebbn omda k me vrienden op mn school dan moest achterlaten, alleen om haar te zien. maar denk je dat ook maar 1 kronkel in haar hersenen dat beseft?!


    ok nu heb k me hart kunnen luchtn
    ma wat vindn jullie ervan en wat zoudn jullie doen als je beste vriendin zo deed??
    help me aubtjss


    J'ai perdu ma peluche,, je pourrais dormir avec toi??

    Nu ga ik Mai nadoen.
    Het spijt me, maar ik denk dat de vriendschap 1-zijdig is.
    Spreek met jezelf af hoever je voor haar wilt gaan en ga niet verder. Anders kan ze je nog eens flink gaan breken. Als ze dat nog niet heeft gedaan.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik vind dat geen vriendschap, jij geeft haar heel veel aandacht en laat zien dat jij om dr geeft en dr niet kwijt wilt, maar zij niet, ik denk dat ze het niet waard is =o
    sterkte!


    I don't need words to feel those lips.

    praat er is met haar over,vertel hoe slecht je je voelt,en dat je het niet leuk vind hoe ze zich gedraagt !
    als ze dan nog zo onverschillig reageert,en doet alsof het haar allemaal niks kan schelen,zoek je best een andere beste vriendin (:
    Het is spijtig,maar waar.

    xx


    everybody needs a song.

    Het is mss het beste dat je een andere Bestie zoekt.

    Ik weet hoe het is, je moe het beste een nieuwe zoeken. Want ze is jou grat niet waard. Zeg tegen haar dat je het beu bent hoe ze jou behandeld en da je eigenlijk zo niet meer met haar bevriend wilt zijn.


    I'm not a supermodel, I still eat at McDonalds