• Hier is een filmpje van Tom die ruziet met een fan omdat zij een handtekening wil, maar hij er geen wil geven.
    Ik weet niet of het echt Tom is, maar ik vind het wel op hem lijken, en ik weet ook niet van wie het filmpje is..

    http://www.youtube.com/watch?v=zbO8ITPcA_I&feature=channel_page

    edit: de fan staat trouwens voor hun huis, maar ik dacht dat iedereen dat wel al doorhad..


    Een tomaat is rood. Daah.

    het stoort me dat er iemand constant tussen zegt; olivia.
    of is dat alleen bij mij?
    Voor de rest vind ik het levensloos dat mensen hun volgen tot hun huis ><.


    -

    ik word gek van dat ge 'olivia' Ö !
    het is gewoon eng :D
    maar ja,het kan wel zijn dat het Tom is,het is in ieder geal een grappig filmpje =P

    xx


    everybody needs a song.

    ARME TOM O.O
    al vind ik het wel dom,hallo wat is er zo moeilijk om een krabbeltje neer te zetten,ben je gelijk van zo'n zieke gestoorde freak fan af maarja x']


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    ARME TOM O.O
    al vind ik het wel dom,hallo wat is er zo moeilijk om een krabbeltje neer te zetten,ben je gelijk van zo'n zieke gestoorde freak fan af maarja x']



    het gaat erom dat tom&co ook graag privacy willen. Heb je nog nooit filmpjes gezien op youtube van mensen die aan hun studio wachten en zodra Bill/Tom de studio verlaat, de auto's hem volgen? Logisch dat ze geen handtekening geven als je hun volgt tot hun huis, zou ik in hun plaats ook niet doen. Damn, ik zou de deur voor hun neus dichtslaan zonder nog maar iets te zeggen. Het is niet omdat ze beroemd zijn, dat ze opeens robots zijn die alles doen wat je vraagt/wilt.
    niets tegen jou hoor ^^


    -

    Groot gelijk heeftie ^^
    Volgens mij gaat dat over dat ze bij hen voor't huis staan.
    Zielige mensen die fans.

    idd


    I need you like a heart needs a beat

    Maar ik ben zeker dat het Tom is.


    I need you like a heart needs a beat

    (...)


    het gaat erom dat tom&co ook graag privacy willen. Heb je nog nooit filmpjes gezien op youtube van mensen die aan hun studio wachten en zodra Bill/Tom de studio verlaat, de auto's hem volgen? Logisch dat ze geen handtekening geven als je hun volgt tot hun huis, zou ik in hun plaats ook niet doen. Damn, ik zou de deur voor hun neus dichtslaan zonder nog maar iets te zeggen. Het is niet omdat ze beroemd zijn, dat ze opeens robots zijn die alles doen wat je vraagt/wilt.
    niets tegen jou hoor ^^


    juaa dat snap ik zeker
    maar ze hebben er zelf voor gekozen om beroemd te worden,daar zitten consequenties aan vast zoals gekke fans handtekeningen geven.
    ik snap je kunt een pestbui hebben ik zou het zelfde hebben als tom maar toch vind ik dat hij neit zo mag reageren op een fan,like, dan moet ie maar niet zo sexy zijn ^^


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    (...)

    juaa dat snap ik zeker
    maar ze hebben er zelf voor gekozen om beroemd te worden,daar zitten consequenties aan vast zoals gekke fans handtekeningen geven.
    ik snap je kunt een pestbui hebben ik zou het zelfde hebben als tom maar toch vind ik dat hij neit zo mag reageren op een fan,like, dan moet ie maar niet zo sexy zijn ^^



    zij hebben er niet voor gekozen om beroemd te worden, de fans hebben ervoor gekozen om fan te worden en zo zijn ze beroemd geworden. Ja, dit is wat ze wouden, maar ze konden er alleen maar van dromen tot ze het werkelijk werden.
    En hij mag wél zo reageren. Het blijft nog steeds schending van zijn privacy.


    -

    (...)


    zij hebben er niet voor gekozen om beroemd te worden, de fans hebben ervoor gekozen om fan te worden en zo zijn ze beroemd geworden. Ja, dit is wat ze wouden, maar ze konden er alleen maar van dromen tot ze het werkelijk werden.
    En hij mag wél zo reageren. Het blijft nog steeds schending van zijn privacy.


    Weet je. Ik vind dat je 2OO% gelijk hebt. Als ik Tom zou zijn zou ik ook niet willen dat er ineens een hysterische fan voor de deur zou staan om een domme handtekening. Sorry, maar dat vind ik levenloos.


    You'll never dream alone. <3

    (...)


    zij hebben er niet voor gekozen om beroemd te worden, de fans hebben ervoor gekozen om fan te worden en zo zijn ze beroemd geworden. Ja, dit is wat ze wouden, maar ze konden er alleen maar van dromen tot ze het werkelijk werden.
    En hij mag wél zo reageren. Het blijft nog steeds schending van zijn privacy.


    dat is bij elke ster zo en alleen britney kan er niet mee omgaan.sorry hoor als ik beroemd zou worden nu omdat ik het zo graag wilde zou ik zeker wel chaggie zijn maar ik zou geen fan uit gaan schelden omdat ze gek is op mijn muziek en me helemaal geweldig vind. je moet kunnen faken dat je je goed voelt anders kun je de druk van beroemd zijn nooit aan en dan krigj je dit soort dingen.ik vind het niet goed wat tom heeft gedaan maar als dat meisje een echte fan zou zijn geweest had ze hem met rust gelaten toen ze door kreeg dat hij pissed was.


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    (...)

    dat is bij elke ster zo en alleen britney kan er niet mee omgaan.sorry hoor als ik beroemd zou worden nu omdat ik het zo graag wilde zou ik zeker wel chaggie zijn maar ik zou geen fan uit gaan schelden omdat ze gek is op mijn muziek en me helemaal geweldig vind. je moet kunnen faken dat je je goed voelt anders kun je de druk van beroemd zijn nooit aan en dan krijg je dit soort dingen.ik vind het niet goed wat tom heeft gedaan maar als dat meisje een echte fan zou zijn geweest had ze hem met rust gelaten toen ze door kreeg dat hij pissed was.


    pak het niet persoonlijk op, we hebben gewoon een andere mening en ik snap die van jou ook wel (;


    -

    het gaat er om dat tom ook graag even rust wilt! nou en als iemand 24/7 voor je huis staat ... hallo het zelfde als iemand je de hele tijd belt en je blijft zeggen van jah ! ik kom niet! daar woord je ook gek van


    Some angels have no wings.

    wat segge ze nou O.o?


    don't Worry...Be gay.

    ik snap wel dat hij het niet leuk vindt, maar als ze nu op hun site ofzo gewoon hadde gemeld dat ze dat niet woude, dan dede fans dat ook niet. Toen bill geopereerd werd vroeg hij ook om zijn familie niet te beginne stalke enzo, dat heeft toen ook niemand gedaan ...

    ik snap wel dat hij het niet leuk vindt, maar als ze nu op hun site ofzo gewoon hadde gemeld dat ze dat niet woude, dan dede fans dat ook niet. Toen bill geopereerd werd vroeg hij ook om zijn familie niet te beginne stalke enzo, dat heeft toen ook niemand gedaan ...

    Ohja?
    Er zijn toch wel degelijk fans voor 't ziekenhuis geweest enzo hoor?
    En ze geven altijd aan thuis met rust gelaten te willen worden.