• Hier is een filmpje van Tom die ruziet met een fan omdat zij een handtekening wil, maar hij er geen wil geven.
    Ik weet niet of het echt Tom is, maar ik vind het wel op hem lijken, en ik weet ook niet van wie het filmpje is..

    http://www.youtube.com/watch?v=zbO8ITPcA_I&feature=channel_page

    edit: de fan staat trouwens voor hun huis, maar ik dacht dat iedereen dat wel al doorhad..


    Een tomaat is rood. Daah.

    jah het is tom wel Xd


    /

    Het is niet duidelijk te horen
    maar ik geloof wel dat het tom is xD


    death to the one at the end of the serenade.

    Wahaha (': Ik vind dat lachwekken, ectually n.n' Maar wat Cherished zegt kan goed zijn eigenlijk. Zieke fans (': Zo zie je maar wie de freaks zijn n_n'

    Wahaha (': Ik vind dat lachwekken, ectually n.n' Maar wat Cherished zegt kan goed zijn eigenlijk. Zieke fans (': Zo zie je maar wie de freaks zijn n_n'

    Ja tis gewoon zeer waarschijnlijk dat t zo ging, aangezien hij anders nooit zo zou flippen.
    En hij zegt 'wat geeft je het recht hier te zijn.'
    Dat duidt op van 'dit is onze grond, ons huis.'

    =] Ik vind dat je hem echt niets kwalijk kan nemen.

    (...)
    Ja tis gewoon zeer waarschijnlijk dat t zo ging, aangezien hij anders nooit zo zou flippen.
    En hij zegt 'wat geeft je het recht hier te zijn.'
    Dat duidt op van 'dit is onze grond, ons huis.'

    =] Ik vind dat je hem echt niets kwalijk kan nemen.


    Ik neem hem niets kwalijk, maar ik kan geen Duits dus kon ik het niet 'ontcijferen' zo zeg maar. Als hij dat echt zei, dan zijn die fans echt gestoord. Gjsus, ik krijg het van zulke fans n_n'

    http://www.youtube.com/watch?v=lRATmFtiado&feature=related
    Hier staat alles wat ze zeggen! ^^
    En ik vind (als het Tom was) dat hij zwaar gelijk heeft!


    You'll never dream alone. <3

    (...)
    Ja inderdaad, je ziet nu ook vet veel filmpjes van mensen die gewoon 24/7 voor hun huis staan te filmen.
    Like, get a live.
    Als ik hem was had ik ze allang t ziekenhuis in geslagen, dan vind ik 'verpiss euch' nog netjes :'D


    helemaal mee eens.
    dat zouden ze mij echt niet moeten flikken hoor.

    als zelfs thuis niet meer gewoon "thuis" kan zijn.


    i need you like a heart needs a beat.

    echt niet normaal hoe brutaal ze zijn trouwens. waar is het respect gebleven o.o


    i need you like a heart needs a beat.

    Ik versta er de helft niet van, maar ik vind het echt gewoon ziek. Waar haal je het in je hoofd om bij hun thuis op hun grond te gaan filmen? Privacy is privacy, vind ik.


    Tanya is de beste.

    Dat is Tom geloof ik wel^^
    En volgens mij hoor je Bill er ook tussen soms zo van "hallo" "Hier" x'D


    -

    Maar ik vind dat dat kind gewoon moet ophoepelen! Want ze staat bij zijn huis en als hij dat niet wil moet zij togh gewoon weg? Dat heet privacy, dom stom idioot *aargh* ik word hier altijd zo boos van. Alleen hoor ik Bill er tussendoor en dat is grappig x'D


    -

    Klinkt redelijk echt.
    Kudo's voor zijn geduld, ik had een leuke Audi R8 gepakt en ze allemaal platgereden.


    BAM!

    Ja..het klinkt wel als Tom.. Nja, als die fans echt voor hun huis stonden enzo dan geef ik hem wel gelijk dat hij zo deed.

    ja das Tom z'n stem xD
    ooeee Tom was kwaad ze Ö
    maar ik hb er echt niet veel van verstaan zooooo snel dat die schreeuwen naar mekaar o_O
    von het wel lollig als Tom zo ineens zei: WASS?!?!!!!
    gnahahxD
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    dat is denk ik tom..xD...maar ik vind wel hetzelfde netzoals mis1devil en Cherished...