• Ik zit altijd op geen stijl.. Leuke site ze schrijven op een leuke manier het nieuws maar toen ik dit opgestuurd kreeg van iemand vond ik het te ver gaan.. http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2008/11/nu_officieel_tokyo_hotel_beter.html

    HET IS OUD I KNOW, MAAR IK KREEG HET OPGESTUURD VIA IEMAND

    Is grappig om te lezen dat iedereen een andere mening heeft x3

    wtf idioten gwn xD haat aan die site whaha xD


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Laat ze gwn, maak je er niet druk om. Daar doen zeh et voor.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Oke, ik vind TH niet oke maar dit is niet normaal meer :'3


    I don't need words to feel those lips.

    *komt niet meer bij*


    -

    Sorry, maar is quizlet niet de site waarop zowat ieder kind het zinnetje "Haters make me famous" gebruikt?


    rules don't stop me

    Nahja, Eigenlijk ben ik het wel eens met degene die dat het geschreven heeft. Metallica is veel beter live... Maar okey, ze lijken wel niet op Japanse Manga xD


    So silently, you make my day so unreal and never ending

    Sorry, maar is quizlet niet de site waarop zowat ieder kind het zinnetje "Haters make me famous" gebruikt?


    Ooooh! Die was raak (':

    (...)

    Ooooh! Die was raak (':

    Ja, ik weet niet :'D.


    rules don't stop me

    omg,als je niet fan bent van th steek je tijd dan niet in zoon dingen.En laat de fans fan zijn.

    btw.: een boysband=TH
    klopt niet want je bent pas een boysband als alle groepsleden dansen en de zelfde danspasjes doen.


    I need you like a heart needs a beat

    Het is toch ook ongelovelijk en dom dat ze winnen van Metallica?
    Like, dat is alleen omdat de fans obsessed zijn, ze beaten die band nog in geen 100 jaar als het om klasse ging.

    Het is toch ook ongelovelijk en dom dat ze winnen van Metallica?
    Like, dat is alleen omdat de fans obsessed zijn, ze beaten die band nog in geen 100 jaar als het om klasse ging.

    Niet alle fans zijn geobserdeerd hé.


    I need you like a heart needs a beat

    dat metallica niet gewonnen heeft ligt alleen maar aan de metallica fans. Je kon stemme voor die award, moet je niet beginne zage op mense die wel voor hun lievelingsband gestemd hebbe :D

    Perfect voorbeeld van mensen die een leven nodig hebben O_o
    Als ze TH niet moeten, dan moeten ze er maar geen tijd in stoppen. Mij hoor je ook nooit klagen over alle groepen/artiesten die ik niet echt moet.


    Live for something or die for nothing

    (...)
    Niet alle fans zijn geobserdeerd hé.

    meeste wel.
    alsin 1x stemmen is er niet bij, neee ze moeten meteen elke dag non stop stemmen. om de minuut als het kan nog.

    je hebt nieuws leuker maken en je hebt met nieuws iets of iemand afkraken.. 3x raden welke van de 2 dit is.. maar ik vind het buitengewoon zielig/laag.. net als alle andere mensen die zoiets doen.. respectloos gewoon..


    A Noble was Born in Chaos