• Ik zit altijd op geen stijl.. Leuke site ze schrijven op een leuke manier het nieuws maar toen ik dit opgestuurd kreeg van iemand vond ik het te ver gaan.. http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2008/11/nu_officieel_tokyo_hotel_beter.html

    HET IS OUD I KNOW, MAAR IK KREEG HET OPGESTUURD VIA IEMAND

    Is grappig om te lezen dat iedereen een andere mening heeft x3

    Ik zal je vertellen, ik heb toen op Metallica gestemd. Niet omdat ik per se hun muziek leuk(er) vindt, puur omdat zij het wel verdienen.


    -

    Het grappige is dat Tokio Hotel in alle bladen en artikelen altijd omschreven worden als Emo-band. Weten mensen tegenwoordig de muziekstijlen niet meer te onderscheiden?
    Ik bedoel kijk naar Tom. Het is facking grappig dat ze het een stel emowijven noemen. Die mensen daar praten toch gewoon maar iedereen na.

    Ik vind het eigenlijk best héél erg hilarisch, serieus. Like, een stel Duitse wijfen die doen alsof ze een stel Japanse mangawijven zijn, die doen alsof... Wahah, serieus, lach er toch gewoon om, zó erg is het niet hoor xd' And het klopt ook wel. Waar gaat de wereld naartoe als TH wint van één van de beste groepen, Metallica Ö

    idd.x]


    If music be the food of love, play on!

    Het grappige is dat Tokio Hotel in alle bladen en artikelen altijd omschreven worden als Emo-band. Weten mensen tegenwoordig de muziekstijlen niet meer te onderscheiden?
    Ik bedoel kijk naar Tom. Het is facking grappig dat ze het een stel emowijven noemen. Die mensen daar praten toch gewoon maar iedereen na.

    Inderdaad. Of Gustav.
    Gustav is zo vet emo.


    rules don't stop me

    Ze hebben gewoon dik gelijk, sorry hoor, maar TH die wint van Metallica KLOPT NIET.


    Life is hard and then we die

    Even sirieus,, ik vind dit niet echt bullSchit..
    Er is echt wat met deze wereld aan de hand.. Ik ben Geen Fan van Metallica maar Die groep is tog echt wel better dan Tokio Hotel!
    En weneer Tokio Hotel van hun wint.. DAt KLopt van geen kanten!!


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Drama? --'


    Walkin' in line.

    -ligtplat-

    heb je die reactie gelezen; Lekker wijf zonder tieten x'D
    sorry die vindk wel hilarisch anders :Y)
    Nja, ze willen er gewoon aandacht mee.


    Let's do this poo

    (...)
    Inderdaad. Of Gustav.
    Gustav is zo vet emo.


    whahaha x'D


    Let's do this poo

    Vette humor, toch? :'D

    Sorry, maar dit is hilarisch °o°
    Hier moét je toch gewoon om lachen.
    De site staat er gewoon bekend om dat ze die dingen schrijven.
    Laat ze toch gewoon, 't is grappig. Iedereen z'n eigen mening en als de site hun mening op die manier wil uiten, dan doen ze dat maar zo.
    We kunnen er toch niets aan veranderen, dus je kunt het even goed negeren. Het haalt toch niets uit. Tokio hotel fans zouden dit niet serieus moeten nemen, dit is duidelijk gewoon een schreeuw om aandacht. Een site waar je gewoon niet naar om moet kijken...


    By the way, have a nice day (:

    Ik kwam niet meer bij toen ik dat las.
    Waarom zijn sommige fans zo.. zo obsessed en zo serieus? O.O
    Hier kan je toch gewoon om lachen?
    Tokio Hotel didn't care about it, waarom jullie wel?


    -

    Geniaaaaal. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    HAHAHHAHAHA.
    Om dit soort dingen ga ik echt stuk.


    Protège moi de mes désirs.

    (...)
    Inderdaad. Of Gustav.
    Gustav is zo vet emo.
    Ja en Georg dan.
    Dat zie je toch zo!?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.