• Ik zit altijd op geen stijl.. Leuke site ze schrijven op een leuke manier het nieuws maar toen ik dit opgestuurd kreeg van iemand vond ik het te ver gaan.. http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2008/11/nu_officieel_tokyo_hotel_beter.html

    HET IS OUD I KNOW, MAAR IK KREEG HET OPGESTUURD VIA IEMAND

    Is grappig om te lezen dat iedereen een andere mening heeft x3

    Maar er is echt wat mis, Tokio Hotel ie wint van Metallica?! Dat klopt gewoon niet, Metallicais gewoon veel beter maar de Th fans willen het liefst elke seconden op Th stemmen. En zie de lol er van in het is dikke humor toch?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Lekker wijf zonder tieten...

    Vond het eigenlijk wel een lekkere chick...
    Die reactie's zijn awesome!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Like, omg O.o
    Ik kon het gewoon niet geloven toen die vrouw 'Tokio Hotel' riep. Like; wtf?
    Ik heb toen niet gestemd, op niemand. Ik wist dat al die geobsessede mensen het wel voor me zouden doen. :Y)
    En ja, eerlijk gezegd vind ik dit wel grappig ofzo? :'D
    x


    ok

    (...)
    meeste wel.
    alsin 1x stemmen is er niet bij, neee ze moeten meteen elke dag non stop stemmen. om de minuut als het kan nog.

    Eerlijk gezegt,heb ik niet gestemt:X


    I need you like a heart needs a beat

    Ik vind het eigenlijk best héél erg hilarisch, serieus. Like, een stel Duitse wijfen die doen alsof ze een stel Japanse mangawijven zijn, die doen alsof... Wahah, serieus, lach er toch gewoon om, zó erg is het niet hoor xd' And het klopt ook wel. Waar gaat de wereld naartoe als TH wint van één van de beste groepen, Metallica Ö


    Ik ben het helemaal met je eens x'D Geniaaaaal 8D


    believers never die.

    whihii, ik moest er eigenlijk wel om lachen. Zie dat dan onderin; "Even voor de duidelijk heid, dit is een groep dat alleen bestaat uit jongens" Want veel mensen denken dat Bill een meisje is -.= sorry, ff domme humor.


    EGYPTIAN GOD

    Negeren ofzo..
    Ik bedoel maar, mensen zonder leven moeten zich toch ook met iets bezig houden?
    Laat ze toch gewoon schrijven.
    Xx..


    And the wheels just keep on spinnin'

    Dat mangawijven gedoe was voor mij de druppel toen ik het las, dat ze nou wijven zeggen kan ik nog wel mee leven maar mangawijven ¬¬'


    helemaal mee eens....

    wat een gezeik....echt...en die reacties....allemaal een stelletje homo's...allemaal vinden ze bill lekkerxDnou ok...hij is ook lekker:9~:Y)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    whihii, ik moest er eigenlijk wel om lachen. Zie dat dan onderin; "Even voor de duidelijk heid, dit is een groep dat alleen bestaat uit jongens" Want veel mensen denken dat Bill een meisje is -.= sorry, ff domme humor.


    lol


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    (...)
    Eerlijk gezegt,heb ik niet gestemt:X


    ik heb ook niet gestemt..
    ik denk altijd dat er wel genoeg andere fans zijn die stemmen en dan zien we wel weer wie er wint..


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    Uhm, wat is er in vredesnaam erg aan?> In de meeste 'haat' artikelen word het een meisjesband genoemd, oke er staat een keer wijven in de tekst, maar ze zeggen er wel bij dat het allemaal jongens zijn! toch een pluspunt!


    Dit is mijn mening...!?

    Ik moet bijna huilen, zo erg vind ik het. >_<
    Waar maken mensen zich tegenwoordig druk om? Nu snap ik wel waarom er 16 doden waren gevallen bij een bloedbad op een Duitse school. Mensen moeten zich eens druk gaan maken om belangrijke dingen. ¬¬


    -

    Hahahahahahaha. (':
    Omg, hoe triest kan iemand zijn. x'D


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.