• wat doen jullie als jullie je vervelen? Ö

    ik verveel me kapot,en ik weet niks te doen! . Ik zit nu op een stomme laptop,omdat me eigen pc bezet is door iemand! --' Ik word gek van mezelf,van verveling
    please help me, wat doen jullie als jullie je vervelen?!

    x


    Sometimes it's best not to care.

    Euhh..
    Nieuwe muziek donloaden. Foto's maken/bewerken. Mensen vervelen op msn. GB'tjes versturen. Hyves/Q Pimpen?

    Euh kweet niejt.. mense iritere fso?.


    I'll need a little more luck than a little bit.

    Gedichten maken, maar meestal hou ik ze voor mezelf :$


    Niet geschoten is altijd mis..

    Ik zit op de pc/myspace/netlog/teken/bekijk mijn one tree hill box terug/...

    Euhh..
    Nieuwe muziek donloaden. Foto's maken/bewerken. Mensen vervelen op msn. GB'tjes versturen. Hyves/Q Pimpen?


    ik zou graag wat willen doen op deze laptop maar het probleem is, ik kan niet goed overweg met laptops:Y) telkens als ik wat wil typen gaat het weer fout,of ik druk meteen alles weg! --' Anders was ik wel verder gegaan met me serie's. maar dat lukt me dus niet met dit kut ding! -.-


    Sometimes it's best not to care.

    Mijn moeder irriteren:Y)
    En mensen vervelen op MSN.


    Je bent nooit uitgeleerd.

    Eeeuh de mensen op Quizlet stalken :Y)


    Your Butt is Mine!

    koekskes bakke (baby) (A)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Zoveel mogelijk kauwgum in mijn mond proppen en dan proberen een giga-bel te blazen n__n


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Allemaal appels nemen en er sneeuwmannen van maken. Of sinaasappels, of manderijnen. [Je moet de sneeuwman zo hoog proberen te maken. Mij lukt het alleen tot drie.] x[


    You'll never dream alone. <3

    huiswerk.

    Muziek meeblehren/nepscreamen, piano spelen, kat irriteren, als het avond is comedy central kijken, muziek aan op mijn bed liggen en gewoon beetje nadenken, muziek downloaden of ik ga naar vrienden toe/zij naar mij.


    Mew <3

    uhm mensen iriteren


    /

    Dansen als de skelet in LM.C - John.

    YOUTUBEN. :Y)