• de een zegt ja en de ander nee.. maar heeft bill nou een vriendin of niet?


    Forbidden to Remember, Terrified to Forget

    nee, d8 het niet/////(hoop het niet)

    volgens mij niet howr... anders hadden we dat allang geweten... of niet?


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    op het internet had ik een foto gezien waar hij LaFee (duitse zangeres) zoende, maar het is Bill niet! Het schijnt een getruceerde foto te zijn! En trouwens, die LaFee heeft al een vriend. (niet Bill!)

    op het internet had ik een foto gezien waar hij LaFee (duitse zangeres) zoende, maar het is Bill niet! Het schijnt een getruceerde foto te zijn! En trouwens, die LaFee heeft al een vriend. (niet Bill!)

    euhm weet je die foto mss staan zou die is willen zien !! :P


    LA LA LA ... LIKE U CARE !

    op het internet had ik een foto gezien waar hij LaFee (duitse zangeres) zoende, maar het is Bill niet! Het schijnt een getruceerde foto te zijn! En trouwens, die LaFee heeft al een vriend. (niet Bill!)


    dat was zooow overduidelijk!! er stond er ook een in de bravo, maar dat was zoooo gefoto-shopt!! zag je meteen aan dr tatoo XD


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Ik denk het wel want, sommige zeiden dat ie een beetje ongelukkig was omdat ie al 2jaar ofzow nie meer verliefd is geweest en nu is ie terug 'gelukkig' kwee nie é ma, tkan zijn :P


    Don't be a drag, just be a queen.

    dat hoeft tog niej een vriendin te zijn? naja, ik weet het neit, ik ken ze neit dus ik kan het ook neit zeggen maar t kan bv oowk zijn door de EMA's ofsow XD of dat ie weer beter is XD naja, ik ken m neijt...


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    HIJ HEEFT GEEN VRIENDIN! Op Google kan je een foto van LaFee en hem vinden maar dat is Bill niet!
    Dat is zijn Looke'A'Like!

    XXX Marjolein(K)

    Ik denk het niet.. want Bill heeft zelf gezegt dat als hij een vriendin zou hebben hij het niet zou kunnen verzwijgen of verstoppen dus dan hadden we dat toch allang geweten.. dus volgens mij klopt het niet.. ik zou het wel leuk vinde voor Bill.. wort ie gelukkig! en als Bill gelukkig is ben k ook glukkig! XX:P

    Jah....ik weet ik zou het ook niett willeenn want ik wnes bij elke wimper die ik in me hande krijg dat hij ooit de meine sal sijn maar hij heeftt met iemand uit belgië gloof ik...bronne heb ik nie...ja de vriendin van tom op msn :P is da een bron??


    HenkAddicted <33

    de vriendin van tom???


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    op het internet had ik een foto gezien waar hij LaFee (duitse zangeres) zoende, maar het is Bill niet! Het schijnt een getruceerde foto te zijn! En trouwens, die LaFee heeft al een vriend. (niet Bill!)



    Dat plaatje waar LaFee & Bill op zoende heeft ook in de Bravo & andere Duitse tijdschriften gestaan ;o + een heel intervieuw met haar o.o

    bill een vriendin:O.
    ik hoop het echt niiet:O!
    LaFee kan toch niet? want die heeft al een vriend!
    & bill moet vrij blijven voor mij(A)

    http://fotos.sapo.pt/loveth/pic/0003z2h3/s500x500

    Maar het is Bill niet volgens mij..
    Maar Dennerd, weet je wat LaFee dan zegt in het interview? Zou het anders wel willen weten..

    http://img99.imageshack.us/img99/4948/4447aj6qy2wp.jpg
    Maar blijkbaar ging ook al het gerucht de ronde dat ze met Tom zou zijn :p.
    Ook heb ik zo iets gevonden op een italiaanse site wat er in de Bravo stond over Bill & Lafee en heb mijn beste Italiaans boven gehaald (met hulp van mijn lieve nicht :p). EN het zou idd gaan om een dubbelganger. Lafee zegt ook dat ze de jongens amper kent en geen een haar type is. Dus ik zou het niet geloven...sorry als ik verkeer ben!