• de een zegt ja en de ander nee.. maar heeft bill nou een vriendin of niet?


    Forbidden to Remember, Terrified to Forget

    Bill een vriendin? Neeeeeeeee ik hoop het niet, ikben bills vriendin(A) :P

    Ik denkt Van Niet , want anders had je er zeker toch al over gehoord , ik bedoel bill die altijd zo enthousiast ik kan zkr niet zwijgen als hij een vriendin zou hebben.
    En als het zo is , gun ik het hem ook wel, Hij Hoeft toch niet heel zijn leven eenzaam te zijn en zich kut voelen ? Hij verdient het eigelijk wel ookal zou ik het heel erg vinden als het waar zou zijn.

    xx Elke

    Jaa Bill heeft cker een vriendin IK ISZBILL KAULITZ IK BEN BILL 'S VRIENDIN:D

    http://img99.imageshack.us/img99/4948/4447aj6qy2wp.jpg
    Maar blijkbaar ging ook al het gerucht de ronde dat ze met Tom zou zijn :p.
    Ook heb ik zo iets gevonden op een italiaanse site wat er in de Bravo stond over Bill & Lafee en heb mijn beste Italiaans boven gehaald (met hulp van mijn lieve nicht :p). EN het zou idd gaan om een dubbelganger. Lafee zegt ook dat ze de jongens amper kent en geen een haar type is. Dus ik zou het niet geloven...sorry als ik verkeer ben!


    tis juist wa gie allemaal zegt ^^
    en als Bill wel een vriendin had zou dat wel overal staan in de joepie stond er ook dat als hij een vriendin had dan zou die dat wel zeggen en heel de tijd bij haar zitten en het [uhmm ik kom niet aan het woordje] tonen? showen? [GVD kben dat woord vergeten]

    Mensen het zijn allemaal roddels. Ik kan wel uit mijn bron vertellen dat het ietsjes slechter gaat met Bill dat hij een beetje depri is omdat ie zo vaak aan het reizen is ik weet op dit moment nog wel meer. Maar ik houd mijn mondje

    Die ene op die foto in de luchthave was hun visagiste/styliste en die was met fotoshop naast bill geplakt (ze liep er eigelijk achter)
    *zucht opgelucht* :D

    ik heb zo'n foto gezien dan zitten hij en die visagiste te zoenen maar wacht ff ik chek de foto nog eens goed want ik kom ff op een iedee..........................*kijkt naar de foto*.....................................ja ik zie het al het ziet er ongemakkelijk uit haar hand licht op de schouder van bill nou meer er overheen en Bills hand licht zo dat als hij er kracht op zet dat hij haar duwd maar ik en een vriendin van me denken al dat zij hem leuk vind, kijk maar naar toen ze wonnen met de EMA's. Je ziet Nathalie[visagiste, kweet niet of k haar naam goed sgreef:P]naar Bill grijpen en hij geeft haar een knuffel zij wil hem een kus geven en hij draaid snel zn hoofd weg. Hij loopt dan vervolgens achter derest aan en je ziet haar nog een keer naar hem grijpen, wel lkkr mis:P. Ik denk dus dat zij hem opmaakte ofso en toen dacht van dit is mijn kans weetje wel en dat Bill haar weg duwde maar op het moment dat ze zoende er een foto werd genomen. want zo ziet het eruit ik zal de foto bij mijn fotoboek zetten dan kunnen jullie kijken;)

    in joepie stond er toch is iets over nie ??


    LA LA LA ... LIKE U CARE !

    ik hoop van niet

    NEINE ! Bill heeft geen vriedin :D
    Welke idioot heet dat eigenlijk gezecht ?
    Dat is net zoiets als ; Het liedje sex is van tom..
    DAT IS NIET WAAR ! Het is van een of andere Lucas die overal rondheeft gestrooit dat dat van Tom is en zo is dat een dikke roddel geworden...
    Het liedje ich liebe dich is wel van Tom.

    neej ook niet ^^ die is ook van Lukas Hilbert XD nu ben jijdegene die roddels aant verspreiden is :P maakt niet uit howr ^^ en nu ga ik eten (iedereen hier: bedankt voor deze nutteloze informatie '-_- (is standaard uitspraak van mij (A)) naja, doei!!! (ben beetje blij XD (A))


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Ik zeg toch dat dat niet waar is :D ( van dat liedje)
    Maar er zijn echt heel veel mensen die dat denken dat dat van Tom is ^^
    xx

    Ow ja : In de volgende joepie ging er iets staan van dat Bill verliefd is ( Bullshit ! )
    Ik weet niet of het er degelijk in gaat staan maar Paniekeer niet als het er echt in staat .. Het klopt langs geen kanten.- Ik weet dit van een bron :D

    ja Sex is idd niet van Tom maar je zei dat Ich Liebe Dich ook van Tom is... en dat klopt niet ^^ daar had ik het over... waarom niet?:
    1. zijn stem klopt niet
    2. (belangrijkste) in het begin zegt hij: 'wir sind hier im 1999' hij was toen 10 ze namen toen nog niks op en zoiezo klinkt zijn stem veel ouder dan hij m 3-4 jaar later had... :8 (is dat niet een beetje hetzelfde argument XD) naja...


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    ooh die heb ik ook gezien die foto en volgendsmij is dat bill nirt hoor hij gelooft tog in de ware liefde? nou je zoent de ware niet met je zonnebril op en als je haar zit alof je net wakker bent


    don't Worry...Be gay.

    ooh die heb ik ook gezien die foto en volgendsmij is dat bill nirt hoor hij gelooft tog in de ware liefde? nou je zoent de ware niet met je zonnebril op en als je haar zit alof je net wakker bent kijk maar http://fotos.sapo.pt/loveth/pic/0003z2h3/s500x500


    don't Worry...Be gay.