• de een zegt ja en de ander nee.. maar heeft bill nou een vriendin of niet?


    Forbidden to Remember, Terrified to Forget

    err... geh gaat over een veel eerdere relatie howr... heeft ie in de bravo (of popcorn weet ik niej meer XD) gezegd. het gaat over dat hij een vriendin heeft gehad maar dat ze uiteindelijk niet meer wilden maar dat ze het geen van beiden uit wilden maken, omdat ze samen zoveel hadden meegemaakt... dus het gaat niet over kelly of jenny of hoe ze ook heet ;) jammer hea? :P


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Jaaa xD Maar alsnog, Het schijnt uit te zijn, er stond ook iets in een Duits blad (Weet niet meer welke) "Waarom is Bill treurig?" Daar dan iets over.
    X


    Your make-up is terrible

    er stond al een paar weken niks in over dat hij een vriendin zou hebben en ik vertrouw die duitse balden meer dan joepie moet ik toegeven (A)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Roddels blijves voor eeuwig... Maar zeker weten of het een roddel is, weet je nooit zeker. Maar ik hoop dat het uit is, tenminste 3 en 4 maart <3 Whaha lol, ik heb fantasie :P Maak me quiz maar eens xD
    X


    Your make-up is terrible

    in de joepie stond hy me ne blondine te zoenen ma is da zijn lief kweetni. ma da meiske is wel byna overal waar zij zijn dus misschien ma kweetni. ma als hij gelukkig is is het OK!:D

    in de joepie stond hy me ne blondine te zoenen ma is da zijn lief kweetni. ma da meiske is wel byna overal waar zij zijn dus misschien ma kweetni. ma als hij gelukkig is is het OK!:D

    dat is Silke of tewel Jenny Heier
    Silke werkt bij TH
    en Jenny weet ik niet en ik wil het ook niet weten :P

    ik denk het niet , ik geloof vooral de joepie niet ze hebben de foto's overkocht of zo iets want ik heb de bravo van deze week gelezen en er staat daar niets van in en als hij een vriendin zou hebben zou dat er zeker in staan en ik zou het toch maar geloven als het uit zijne mond komt

    Tja..
    Het belangrijkste is dat 'ie gelukkig is hee,
    ookal vindik et natuuurlijk ook wel spijtig, als fan moet je dat begrijpen..:S
    Ik weet t nie zeker ma er stonden wel fotos in de Joepie :(:(
    (K)Jazz


    Dat is hun vigagiste ...
    Je ziet overduidelijk dat dat allemaal geknipt en geplakt is - Als je het niet ziet chek je dat maar dubbel.
    Die foto die nu in de joepie staat stond een paar maanden -denk ik - Geleden in de Popcorn of BRAVO...
    En idd het liedje Geh gaat over zijn ex , maar een veeeel vroegere ex - DIE VAN 3 JAAR GELEDEN WEET JE NOG ? :D -Ach geloof wat jullie willen ...^^

    jah dat zei ik ook al dat het daarover ging ^^ maar goed ik zeg wel meer dingen en dan geloven mensen me ook niej of negeren me brichtje ^^ naja, ik blijf t probere XD :P


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    ik hoop hewt niet niet niet niet niet niet lat het niet niet niet waar zijn !!!!!!!! :(

    Ja bill heeft geen vriendin maar moest het wel zo zijn zou ik het toch proberen niet erg te vinden, wel jammer, maar hij verdient het ook gelukkig te zijn hé

    bill , waarom heb je dit gedaan !?!
    was je niet beter zonder die jenny heier !?!
    ik wil niet dat je me bedriegt !!!

    bill , waarom heb je dit gedaan !?!
    was je niet beter zonder die jenny heier !?!
    ik wil niet dat je me bedriegt !!!


    Euh ?
    Bill heeft geen vriendin...

    en moest het zo zijn zou hij je nog niet bedriegen hoor