• de een zegt ja en de ander nee.. maar heeft bill nou een vriendin of niet?


    Forbidden to Remember, Terrified to Forget

    Maaaar neeen! Bill & Tom hebben het al zoveel keer gezegd dat er veel roddels zijn die niet te stoppen zijn, en dat ze geen vriendin hebben. Geloof hen, en niet de internetgeruchten!

    bill heeft geen vriendin
    pas stond nog in de brvo dat hij altijd verdrietig is om dat hij geen vrienind heeft
    hij vloet zich een zaam

    http://fotos.sapo.pt/loveth/pic/0003z2h3/s500x500

    Maar het is Bill niet volgens mij..
    Maar Dennerd, weet je wat LaFee dan zegt in het interview? Zou het anders wel willen weten..



    Nhee kweet nie wat ze gezegt heeft xD

    maar 't was een plaatje uit de Bravo met een stukje tekst ^^

    xx x]]

    ik denk van niet.
    ik heb enkele dagen nog gelezen dat hij al 2 jaar vrijgezel zou zijn.
    hét kan natuurlijk altijd dat hij een vriendin heeft.
    maar ik denk dat er dan wel al héél wat meer foto's en geruchten zouden rond gaan, en waarschijnlijk zou het bij sommige tijdschriften wel op de cover staan.
    dus ik denk het niet.

    aléh jah denken,
    eigenlijk ben ik er wel héél zeker van dat het niet zo is.

    ik had ook gelezen over die vriendin ofzoo uit zweden zou ze moeten komen, en ze zijn samen in de limo gestapt na het concert in frankrijk op 14 juli. ik geloof het niet. bill praat toch zoveel, dan kan hij het echt niet voor zich houden. en ook in de bravo stond waarom bill zo truerig was.. omdat hij geen vriendin heeft..? ik denk niet maar ehmm het zou kunnen. maar in iedergeval volgens bravo heeft bill ook geen vriendin. snap je het nog? maaar ja het zal wel weer een roddel zijn net zoals toen hij zou hebben gezegt dat ie homo is wat dus ook niet waaar is xx.


    You'd took my breath but I'll survive.

    ik denk van niet.
    ik heb enkele dagen nog gelezen dat hij al 2 jaar vrijgezel zou zijn.
    hét kan natuurlijk altijd dat hij een vriendin heeft.
    maar ik denk dat er dan wel al héél wat meer foto's en geruchten zouden rond gaan, en waarschijnlijk zou het bij sommige tijdschriften wel op de cover staan.
    dus ik denk het niet.


    jah, ik denk wel dat je gelijk hebt. Ik geloof het niet tot Bill het zelf heeft gezegd.

    nee neimand heeft een vriendin van TH Gustav had als laatst een vriendin maar hij heeft het uitgemaakt omdat alles van izjn kant moest komen

    Bill heeft geen vriendin! Die foto met Lafee is gewoon gefotoshopt/dubbelganger what ever..hij is in iedergeval nep! En hij zou het nooit kunnen verbergen dus ik denk wel dat we het geweten zouden hebben

    Ik had gehoord dat hij een vriendin had in Amerika. Maar of het waar is weet ik niet..


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    de een zegt ja en de ander nee.. maar heeft bill nou een vriendin of niet?


    yep

    Ik heb een Frans interview gelezen waarin staat dat hij wel degelijk een vriendin heeft,maar het eigenlijk nog niet bekend wou maken, maar of dit waar is ...
    Wie weet?? :S

    ik heb een foto (zie mijn fotoboek) en die vind ik voor de eerste x, wél kunnen, ik durf er niet aan te denken, maar ik denk dat deze foto's wel eght zijn....(zie mijn fotoboek)

    Nee, het meisje op die foto's is Silke, die werkt in hun studio. En die zoenende foto is volgensmij bewerkt

    Nee, het meisje op die foto's is Silke, die werkt in hun studio. En die zoenende foto is volgensmij bewerkt