• Sinds dat stomme stomme amerika zijn ze kei arrogant geworden.Ik word er niet goed van.Bill word steeds vrouwelijker en gaat naar de plastische chirurgie,is dunner geworden en ziet er niet uit! FOTO:
    http://94.100.116.162/514150001-514200000/514178701-514178800/514178728_5_1UPX.jpeg
    Hij word alleen maar dunner en de jongens hebben onder elkaar ruzie en hebben al overwogen om Georg deruit te gooien.Later is het weer goed gemaakt,maar het loopt nog steeds niet echt lekker.Tom wil een grote tattoo nemen op zijn bovenbeen en zijn haar mischien kort te laten knippen (al weet hij dit niet zeker)

    Wat vinden jullie van TH de laatste tijd?

    en ja dit zegt een fan



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Ik heb de link even klikbaar gemaakt.)

    Ze hebben onderling nooit uberhaupt ruzie gehad. Tom wilt geen tattoo. Die roddel speelt al zo lang. Als-ie het wilde had-ie nu al een tattoo.
    Nee, Bill is geen anorexia-persoon of wat dan ook. Er zijn types die wat ze ook eten niet (veel) aankomen. Zo'n type is Bill. Een paar vrienden van mij hebben precies 't zelfde.


    -

    http://img15.imageshack.us/img15/2772/scan0065.jpg


    Fuck the hell up met de joepie, niemand betrouwd dat ding nog!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    En nu gaat iedereen op Joepie beginnen zever. Waha, ik lach me eigenlijk zo goed als dood met die reacties die hier worden geplaats :-}

    De fans draaien door.Niet tokio hotel!

    De fans draaien door.Niet tokio hotel!


    Tokio Hotel én de fans draaien door ^^

    (...)

    Tokio Hotel én de fans draaien door ^^

    uhu.. Ik ben fan, en ik ben zo lichtjes helemaal aan het doordraaien door al die verschillende geruchten *zucht*


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Sinds dat stomme stomme amerika zijn ze kei arrogant geworden.Ik word er niet goed van.Bill word steeds vrouwelijker en gaat naar de plastische chirurgie,is dunner geworden en ziet er niet uit! FOTO:
    http://94.100.116.162/514150001-514200000/514178701-514178800/514178728_5_1UPX.jpeg
    Hij word alleen maar dunner en de jongens hebben onder elkaar ruzie en hebben al overwogen om Georg deruit te gooien.Later is het weer goed gemaakt,maar het loopt nog steeds niet echt lekker.Tom wil een grote tattoo nemen op zijn bovenbeen en zijn haar mischien kort te laten knippen (al weet hij dit niet zeker)

    Wat vinden jullie van TH de laatste tijd?

    en ja dit zegt een fan



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Ik heb de link even klikbaar gemaakt.)


    En jij gelooft dat?
    Jeetje, jij bent ook gemakkelijk op stang te jagen.


    -

    Ze zijn echt hard veranderd sinds Amerika. Echt 'comercieel' geworden. ):
    njaa' dat is mijn mening (': .
    <3th


    And I'm sorry, but this is my fate.

    Het enige wat ik wil zeggen is:

    shut the f*ck up

    Ja ze veranderen en ja dat doe jij ook.
    Is dat tegen jou zin, jammer. De dingen die ze veranderen is ook nog maar het beetje vrijheid dat ze hebben.
    Je weet blijkbaar niet hoe klote het gaat...

    En als laatste, hoe weet je wat daarvan waar is (tattoo enz.)?

    Hoe kome jullie toch altijd aan die info ö

    Nu ja, wie zegt dat al die dingen waar zijn?
    Tegenwoordig zit internet vol met leugens, dus ik zou er maar niet teveel van geloven. Ik denk niet dat ze er Georg zouden uitsmijten, hoor. Als hij wilt stoppen, zal hij er zelf wel uitstappen. Maak je toch eens niet zo druk. Op die foto kun je zelfs niet eens zien dat Bill dunner is geworden of niet. En Bill is altijd al mager geweest. Dat komt dan vooral door de stress. En dat hij aan de plastische chirurgie zit, weet je ook niet zeker.
    Allemaal leugens en vooroordelen of onzekerheden. Je bent totaal niet zeker of die dingen kloppen. Laat het gewoon rusten en panikeer niet zo.

    Volgens mij ben jij ook eerder degene die doordraait en niet Tokio Hotel.

    we weten niet eens of dat allemaal wel waar is

    Ja tom is egt verandert..
    eerst gaat hij ruzie maken met een fan, dan slaat hij ze ,damn morgen gaat hij ze nog vermoorden fseu..

    (jupp dit zegt ook een fan XD)


    All I Needed Was A Shoulder To Cry On

    Dankzij Amerika is Bill gay geworden (:
    Komaan , bekijk hem eens.Je zou het verschil tussen hem en een vrouw nog niets eens vinden en neen ik heb niets tegen tokio hotel , maar je kan me toch geen ongelijk geven? En zijn haar! Die dreadlocks staan hem niet en zijn make-up trekt ook op niets ;s


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.