• Sinds dat stomme stomme amerika zijn ze kei arrogant geworden.Ik word er niet goed van.Bill word steeds vrouwelijker en gaat naar de plastische chirurgie,is dunner geworden en ziet er niet uit! FOTO:
    http://94.100.116.162/514150001-514200000/514178701-514178800/514178728_5_1UPX.jpeg
    Hij word alleen maar dunner en de jongens hebben onder elkaar ruzie en hebben al overwogen om Georg deruit te gooien.Later is het weer goed gemaakt,maar het loopt nog steeds niet echt lekker.Tom wil een grote tattoo nemen op zijn bovenbeen en zijn haar mischien kort te laten knippen (al weet hij dit niet zeker)

    Wat vinden jullie van TH de laatste tijd?

    en ja dit zegt een fan



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Ik heb de link even klikbaar gemaakt.)

    Geloof in roddels brengt het slechte in mensen naar boven. Fuck of met je hokjes en roddels.
    Heb toch is een eigen mening mensen. Damn.


    Elegance is refusal.

    Hoe weet jij dat allemaal?
    Hebben ze het je verteld ofzo?


    Ik geloof alleen dingen als ze officieel bekend gemaakt worden. Eerder niet.


    Protège moi de mes désirs.

    Damn, jullie geloven echt werkelyk álle roddels die de wereld rond gaan, over Tokio Hotel. Laat die guys toch eens, jullie stellen je echt zó vréselyk aan. Het zyn maar mensen, and so what dat ze beroemd zyn. Geloof al die roddels nou eens niet, en hou op met ieder ding van hen te volgen. Zoek iets beters te doen.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    niet dat ik van th hou,
    maar het zijn wss allemaal roddels die niet waar zijn :')

    weer een geruststelling voor de fans, ze kunnen nu weer slapen :]


    :') Al scheerde Bill zich kaal en liet zich ombouwen, dan nog zou ik kunnen slapen


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik vind het echt zo jammer.. Ze zijn écht hard aan het veranderen. Echt spijtig dat ze niet gewoon zichzelf blijven, zoals een jaar geleden fsoo.:(
    Ze zijn gewoon hun hele eigen identiteit van Tokio Hotel aan het verwaarlozen. Ik vind het allemaal veel te commercieel worden.
    IK WIL DE OUDE BILL, TOM, GEORG EN GUSTAV TERUG!!!
    Maar oke.. als hun nieuwe album goed is ben ik wss weer gerustgesteld :p
    Xx..Lisatjeh


    And the wheels just keep on spinnin'

    uhm.. eff een vraag...hoe weet je dat allemaal?
    je kent ze toch niet persoonlijk??

    and...ik geloof der geen bal van.... tom doet dat echt niet, en tja... je kan een heleboel willen maar het zijn ook maar mensen....

    Het is allemaal teveel voor ze.
    Ze hadden nooit zo beroemd moeten worden. ö
    Als Georg eruit gaat, ben ik waarschijnlijk niet meer zo fan hoar. I mean, Zonder Georgie geen Tokio Hotel hoor. <3

    Helleuw.
    Who cares?
    Ten eerste, die foto is gewoon afschuwelijk. Dat is het enige waar ik me zorgen om maak: why dreads?
    En voor de rest is het allemaal bullshit. Ik geloof het niet voordat ze het zelf zeggen. :')
    Het enige waar ik nu op wacht, is die album. Niet op de roddels. : )
    xoxo.


    ok

    Ikheb TH altijd gesteunt maar sins ze naar Amerika ziujn gegaan hebbe ze in België nx meer vn zich laten wetn.
    ikadoreer hun oude muziek, NO ENGLISH FOR TH PLEASE !
    daar creeërt ge alleen wannabe-die-hard-fans mee Ö.
    Bill heeft zn in Amerika zn tanden laten rechzette; wtf ! Ö die stonden toch mooi. ze moete stoppn mt verrandern, want ikheb er echt genoeg van. (:


    Croyes moi quand je dit:"La vie c'est fait de petit bonheurs."

    + George uit de groep; dat geloof iknie , moete ze eerst zelf maar zeggen. xd


    Croyes moi quand je dit:"La vie c'est fait de petit bonheurs."

    TH zonder Georg? Kom nou, dat kan toch niet. Ze hebben als groep voor een contract getekend. Iemand uit de groep zetten kan niet, dan kan de groep toch niet verder? Mjoa, je weet nooit eh. Zijn het trouwens niet allemaal gewoon roddels? >< Eerst wil ik het van hun zelf horen en dan geloof ik het pas.


    Listen to what we're not saying..

    (...)

    duits is toch mooier
    so,ik stem voor georg :]
    alleen engels is ook niet verkeerd =o
    hallo ze kunnen tog gewoon beide blijven doen zeikers -_-
    ik snap ze allemaal niet meer
    alleen georg dan



    Georg is precies nog de enige die nog zijn gezond verstand heeft en Tom was toch bang voor naalden? en gaat Bill plastische chirug doen of eeft die da gedaan?? °-° What the hell is going on with them? En ik geloof ni da Georg weggaat en als hij weggaat is Tokio hotel niet meer Tokio hotel


    I'm not a supermodel, I still eat at McDonalds

    Tom een tattoo? dat wil ik eerst zien. Bill Plastische chirurgie ? Euuhhmm; wat moet ie beter hebbe? Ö Somebody tell me ? xd


    Croyes moi quand je dit:"La vie c'est fait de petit bonheurs."