• Sinds dat stomme stomme amerika zijn ze kei arrogant geworden.Ik word er niet goed van.Bill word steeds vrouwelijker en gaat naar de plastische chirurgie,is dunner geworden en ziet er niet uit! FOTO:
    http://94.100.116.162/514150001-514200000/514178701-514178800/514178728_5_1UPX.jpeg
    Hij word alleen maar dunner en de jongens hebben onder elkaar ruzie en hebben al overwogen om Georg deruit te gooien.Later is het weer goed gemaakt,maar het loopt nog steeds niet echt lekker.Tom wil een grote tattoo nemen op zijn bovenbeen en zijn haar mischien kort te laten knippen (al weet hij dit niet zeker)

    Wat vinden jullie van TH de laatste tijd?

    en ja dit zegt een fan



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Ik heb de link even klikbaar gemaakt.)

    het is hun keuze.. maar ik zou het wel jammer vinden als ze niet meer gaan touren of zow..

    Xx


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    Vind het wel kinda weird. Iedereen zit hier te zeggen: Roddels dit, roddels dat. Maar als het dan echt waar blijkt te zijn ghehe(':

    Bestaat dit ding nog? xD


    You'll never dream alone. <3

    Die foto is eng...


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    O_O
    Naar de plastische chirurgie?
    En zijn nieuwe make-up vind ik ook al niet leuk.
    Waarom blijven ze niet gewoon zo als ze waren?
    En Bill met dreads, kom op zeg!
    Tom kort haar + een tattoo? O_o
    En idd, tokio hotel - georg = not done!


    sjalalalalalalalalalalalalaa :d


    Waarom blijven ze niet gewoon zo als ze waren?

    mensen veranderen nu eenmaal.. binnen enkele jaren zie jij er mss ook helemaal anders uit omdat je mening is verandert, je (muziek)smaak, enz. Niemand blijft gans zijn leven hetzelfde, ook de jongens niet..

    Als Georg weg is, dan is Tokio Hotel niks meer.
    En Tom met kort haar. Kom op zeg ..
    Serieus, hoe ze zo snel zijn veranderd, ik snap 't niet. & Het begint me nu inmiddels ook wel lang te duren dat ze een nieuwe Single of wat dan ook hebben! Monsoon in nu al dik 2 jaar uit. Djiezus ><
    Bij mij begint het Tokio Hotel fan zijn een beetje weg te druppelen.
    Maarja, de jongens zijn misschien wel heel druk bezig.. Het enige wat wy kunnen doen is wachten en wachten. Tokio Hotel voor altijd, Dat wel. Maar oké


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    IK WIL DIT NIET! Tokio Hotel heeft zoveel voor mij betekent, en dan bedoel ik niet van 'Bill is mijn grote liefde' ofzo! Hun muziek en uitstraling heeft me zoveel geleerd, en ze hebben me ook door dingen heen geholpen. Ik ben zeker niet de enige die er zo over denkt! Als dit waar is.. dan weet ik echt niet meer of ik wel zo graag naar hun concerten blijf gaan en alles. Want als ik geen echte liefde voor de muziek hoor, waarom ga ik dan? Om te kijken hoe ze hunzelf kapot maken? Ik blijf hun echt steunen! Geen enkele band tipt aan Tokio Hotel, en dat komt omdat ik nooit genoeg heb gekregen van hun emotie in hun muziek! Als ze die kwijt raken.. raken ze alvast 1 fan kwijt. Doe nieuwe muziek hoef ik niet te horen, als hij toch nep is. Ik wil niet snel oordelen hoor, maar dit is mijn reactie, voor als deze geruchten waar zijn.;) Voor nu is het nog altijd: TOKIO HOTEL FUR IMMER!(H)


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Weetje wat, iedereen ligt nu wel te zeiken;
    'Omg! Tokio Hotel is nu zo stom en arrogant sinds ze in Amerika zijn geweest! Ik haat de Engelse'
    Blablabla.
    Maar wie van jullie kent de jongens in het echt?! Helemaal niemand als ik het goed heb.
    Ik kan ook arrogant gaan doen hier, en dan gaat iedereen ook zeggen; 'Oh, wat een arrogant kutwijf!'
    Maar niemand kent me dan echt, serieus het is niet zo moeilijk om arrogant te doen als je het niet bent!
    En misschien over dat filmpje van Tom die ruziet met een fan? Nou, iedereen heeft wel eens een slechte dag!
    Ik durf te wedden dat de meesten hier echt saggie worden als je 24/7 door fans worden achtervolgt en zo.
    Dus, blame Amerika niet, en Tokio Hotel ook niet.
    De wereld waarin zij zitten is keihard, dat je automatisch zo word.
    Oh, en de nieuwe look van Bill is lelijk.
    So? Misschien vind hij het wel supermooi!
    Wie zijn jullie dan om te zeggen dat het lelijk is?


    You move me ......... Kurt

    Weetje wat, iedereen ligt nu wel te zeiken;
    'Omg! Tokio Hotel is nu zo stom en arrogant sinds ze in Amerika zijn geweest! Ik haat de Engelse'
    Blablabla.
    Maar wie van jullie kent de jongens in het echt?! Helemaal niemand als ik het goed heb.
    Ik kan ook arrogant gaan doen hier, en dan gaat iedereen ook zeggen; 'Oh, wat een arrogant kutwijf!'
    Maar niemand kent me dan echt, serieus het is niet zo moeilijk om arrogant te doen als je het niet bent!
    En misschien over dat filmpje van Tom die ruziet met een fan? Nou, iedereen heeft wel eens een slechte dag!
    Ik durf te wedden dat de meesten hier echt saggie worden als je 24/7 door fans worden achtervolgt en zo.
    Dus, blame Amerika niet, en Tokio Hotel ook niet.
    De wereld waarin zij zitten is keihard, dat je automatisch zo word.
    Oh, en de nieuwe look van Bill is lelijk.
    So? Misschien vind hij het wel supermooi!
    Wie zijn jullie dan om te zeggen dat het lelijk is?


    JIJ HEBT ZO SUPER GELIJK! Alleen.. het voelt gewoon zo raar, als hun muziek veel voor je heeft betekent, en als het dan blijkt dat ze ECHT nep worden. Natuurlijk heb jij wel gelijk, niemand kent hun in het echt, maar alsnog. Voor sommige fans begrijp ik dat dit moeilijk is. Maar Tokio Hotel heeft het wel 100000x moeilijker!


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Weetje wat, iedereen ligt nu wel te zeiken;
    'Omg! Tokio Hotel is nu zo stom en arrogant sinds ze in Amerika zijn geweest! Ik haat de Engelse'
    Blablabla.
    Maar wie van jullie kent de jongens in het echt?! Helemaal niemand als ik het goed heb.
    Ik kan ook arrogant gaan doen hier, en dan gaat iedereen ook zeggen; 'Oh, wat een arrogant kutwijf!'
    Maar niemand kent me dan echt, serieus het is niet zo moeilijk om arrogant te doen als je het niet bent!
    En misschien over dat filmpje van Tom die ruziet met een fan? Nou, iedereen heeft wel eens een slechte dag!
    Ik durf te wedden dat de meesten hier echt saggie worden als je 24/7 door fans worden achtervolgt en zo.
    Dus, blame Amerika niet, en Tokio Hotel ook niet.
    De wereld waarin zij zitten is keihard, dat je automatisch zo word.
    Oh, en de nieuwe look van Bill is lelijk.
    So? Misschien vind hij het wel supermooi!
    Wie zijn jullie dan om te zeggen dat het lelijk is?


    ik ben het met je eens!! Behalve met het laatste; mensen mogen nog altijd zeggen wat ze mooi/lelijk vinden, iedereen heeft een eigen mening. Je kan niet zeggen: "ik vind dit mooi" waarop een ander dan antwoord: "fout antwoord".. oké da was stom uitgelegd, maar je begrijpt me wel hé? :p

    owkeej, ik geloof er echt geen reet van xD
    tom had ook herpes, weetjenog?
    Volges mij zijn bill en tom een drieling en zit hun siamese zus op bill zn hoofd (vandaar dat haar altijd), Georg is een transseksueel, je hoort zijn vrouwelijke kant enkel nog als hij lacht en gustav is stiekem een achtjaar oud sandwichje.

    klinkt eve geloofwaardig volges mij :D

    Bill is fucking lelijk nu. En ohmygod, Tom en een tattoo?


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Roddels!
    En wat Bill doet? hebben wij toch niet echt zaken mee.. het is zijn leven!
    Georg uit de band gooien? Daarvoor is hun succes nu even te groot + ze gaan dat niet meteen aan de media hangen, als er daar sprake van zou zijn! Je zou het pas horen moest het echt zo zijn, en hij eruit gegooit zou zijn.
    En dat Bill telkens magerder wordt.
    Er zijn eenmaal mensen die niet veel eten en verdikken en er zijn mensen die veel eten en vermageren! Misschien is het ook door al die stress? het niet zo het normaalste leventje dat ze leiden?

    *iK lig helemaal plat!*
    tom met kort haar omg!!! whahahaah